MERHABALAR !
Çok güzel yorumlar aldım geçtiğimiz bölüm çok mu mutluyum ne ?!
Bölümleri her bölümün sonunda yorum yapan yüreği güzellere ithaf edeyim diyorum ne diyorsunuz okurcanlar ? ;)
Vote ve Yorum geçen bölümde istediğim oranın üzerine çıktı ve bende bu mutlulukla geç de olsa bölümü yayınlayıverdim. Bu bölümü yazmakta öylesine zorlandım ki istediğim kadar güzel bir şey de çıkartamadım zaten ortaya..Ama yine umuyorum ki siz beğenirsiniz..Bu arada okunma oranımız çok düşük ne yapsak gençler ? Bana bir fikir verin..
Bu arada İstanbul da oturduğum semt internet konusunda büyük sıkıntılar yaşıyor şuan da internete giriyor olmam bile imkansızdan var olan bir durum..Anlayışınıza sığınıyor..Beklettiğim herkesten kucak dolusu özür diliyorum.
Önümüzde ki bölüm VOTE ; 32 YORUM ; 150..
Sosyal medya hesabımız ; _mervenindünyasi hepinizi beklerim..
Yeni gelen okurlarım hepiniz HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de satırlarıma ortak oluverdiniz.
Yokluğunuz uzak olsun..
İYİ OKUMALAR ;
..................................
Tüm geceyi düzeltmek için aylarca uğraştığım manikürlü tırnaklarımı kemirerek ve kızları dinliyormuş süsü vererek geçirmiştim.Kızlara güveniyordum fakat ailelerinin kulağına gider de bu iş çığırından çıkar korkusuyla dilime kilit vuruyordum.
Saat 00.00'yi gösterdiğinde mahallenin kızları yavaş yavaş evlerine dağılmaya başlamışlardı..Yaşları bizden küçük olduğu için ve aileleri kalma konusunda problem yarattığı için ısrarcı olamıyordum.
Deniz,Emine,Nur ve Buket gider gitmez kızları ve Berke'yi kollarından tuttuğum gibi terasa çıkartmıştım yeniden..Koral Alp'in dediği cümlenin analizi yapılmazsa uyku uyuyamayacaktım.Eski yerlerimize yerleştiğimizde tüm konuşmanın kısa bir özetini geçip hakkın da yorum yapmalarını beklerken onlar beni iyice dalga konusu haline getirmişti..
"Ay Selma hemen elbise almamız lazım..Narin gelin oluyor sıra da bize geliyor..Tey tey.."
"Valla kız Aynur..Oh yandan yandan..Berke sende kalksana kuzum ya.."
"Ya kızım siz deli misiniz ben diyorum ki adam resmen bana istemeye geleceğiz dedi..Ben yardım bekliyorum sizin bir oryantel oynamadığınız kaldı."
"Ayol öyle adam beni istese bende oynardım bu karılar haklı yani.." sende mi brütüs dercesine baktım Berke'ye ama anladı mı ? İşte orası meçhule giden bir yol..
Selma önce düşünür gibi yaparak büyük bir ciddiyet ortamı yarattı,fakat sonrası yine yeni yeniden büyük bir hüsrandı..
"Aman bebişim istediğin oryantel olsun...Bekle azıcık.. -telefonu eline alır-"
"Harikasın Selma..Hadi kalk Narin, evde kalmaktan kurtuldun iki de sen kıvır.."
Bu muydu gerçekten ?! Karşımda kalçalarını bir o yana bir bu yana ayran üretimine katkı sağlarmışçasına kıvıranlardan mı akıl istiyordum ben..Bunlar da akıl olsa kendileri kullanmazlar mıydı yahu !
Berke bir heyecanla elimden tuttuğu gibi beni ayağa kaldırmış deli gibi kollarımı sallıyordu.
"Sizden akıl isteyen beynimin sağ lobunun sola bağlanan noktasını ben var ya.."
'Kendin say kendin dinle' derdi annem onu her duymamazlıktan geldiğimde, demek ki aynen böyle oluyordu ve insan inanılmaz kötü hissediyordu.
"YETERRR !!" dediğim halde beni dinlemeyen kızlar tam aksine dozu arttığından bende daha fazla dayanamamış gülmeye başlamıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOKUŞU
RomanceBir mahalle , iki yarım kalmış hayat.. Güldürürken ağlatan, ağlatırken kahkahalar attıran hem komedi hem romantizm dolu bir kitaba hazır mısınız ? Hazırsanız gelin iki yarım kalbi, bir bütün yapalım ❤️ Yayınlanma Tarihi : 26.07.2017 Kapak Tasarım...