14-Riv Riv Etme !

5K 226 66
                                    

Merhabalar !

Bu aralar ilham perilerimle tartışma halindeyiz..Beni resmen terk ettiler..Bölüm yazmak için kendimi nasıl gaza getirdim inanın bilmiyorum..

Bu bölüm ithaflarım ; sungu3737 , rehber2202 , HlyaDemir523 , GlhanPekgumrah , RabiaAksu55 , Cananzcan576 , tipciii , sudenur_394 , user653784129512 , ikiz75 iyi ki varsınız..Her bölüm yanımda olmanızın verdiği mutluluğu anlatamam..Gün geçtikçe artmak duasıyla..

Hikayemizi önermeyi unutmayın..  

İnstagram hesabımız ; _mervenindunyasi

Ailemize yeni katılan, ilk kitabımı okuyup sonra beni bu hikayemde de yalnız bırakmayan tüm gönlü güzellere de selam olsun..HOŞ GELDİNİZ AİLEMİZE :)

Varlığınız daim yokluğunuz uzak olsun..

İYİ OKUMALAR ;

..........................

Dilruba teyzenin durumu kritik olmasa da o akşam ve sonra ki üç gün müşahede altında tutulmuştu..Zavallı kadının yaşlı kalbi üst üste yaşadıklarını kaldıramamıştı..Önce Peri gelmiş sonra oğlu evi terk etmişti..Koral Alp annesiyle birlikte hastane de kalsa da Dilruba teyze onunla konuşmamıştı, Koral Alp ise bu durumdan oldukça şikayetçiydi..Sırf Dilruba teyze de hastane de diye nöbetlerimi bu haftaya çekmiştim ve bu yüzden sürekli Koral Alp'le karşı karşıya kalıyordum.Fakat ona bir tanıdıktan çok herhangi bir hasta yakını gibi davranmak daha çok işime geliyordu.

Öyle böyle derken bir haftayı daha arkamızda bırakmıştık.Dilruba teyze daha iyiydi , fakat Cenk ona bakması için bir hemşire göndermekte ısrarcıydı.Anlaşamadığımız noktaysa hastanenin en cilveli en işveli kadınını Koral Alp'le aynı ev de bırakmak istemediğimdi.Bunu söylediğimdeyse bahanesi hazırdı o zaman sen kal Dilruba Hanımlar da diyordu..Hayır akıl işimi Koral Alp'le aynı evde kalmak ? Neden bu adam beni anlamıyor ?! O kadını kellemi kesseler Koral Alp'le aynı eve sokmam..Aramızdakiler bitmiş olabilir ama bu kalbimizdekilerin de biteceği anlamına gelmiyor henüz..Hem o kadın yani Dilruba teyzenin evine göndermeyi düşündüğü hemşire hastaneye daha yeni gelmiş ve diğer hemşireler tarafından çok sevilmeyen biriydi.Çünkü tüm doktorlara ve laborantlara asıldığı yönünde haberler hastanenin duvarlarında fink atıyordu..Böyle bir kadını ben nasıl aşık olduğum adamın evine gönderebilirim ki ?! Ama öte yandan bende o eve girmek istemiyordum..Bir zamanlar gelini olmayı düşlediğim evde şimdi bir bakıcı gibi dolanacak olmak çok hoşuma gitmiyordu.Ama Cenk'in neden böyle bir şey dediğini de anlayabiliyordum.Aklınca beni Koral Alp'le barıştırmaya uğraşıyordu.Ah yüreği temiz adam bilmiyordu ki Koral Alp'in beni nelerle suçladığını ne basitliğim kalmıştı ne de kurbanlarım..Takıntılı bir kadın gibi görünüyor olabilirdim.Fakat takıntıdan daha çok kırgınlıklar saklıydı yüreğimde ve bu kırgınlıkları geçirmekte beni üzen ama yine de sevmekten vazgeçemediğim o adamın elindeydi.

"Kabul Cenk o fingirdek kızı o eve göndermektense ben kalırım Dilruba teyzenin yanında hem ben oraya gidersem Koral Alp beni görmek istemediği için evi terk eder muhakkak , bende rahat rahat hareket edebilirim."

İçimde bu söylediklerimin tam tersi olacağına dair bir hissiyat vardı ama duymamazlıktan gelmeyi seçiyordum.Ya da böyle yapmak beni daha mutlu ediyordu.

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin