12-Ölüyorum Lan.

5.1K 214 49
                                    

Merhabalar..

Yine bomba gibi geldim hazır mısınız ?

Bölüm yazdığıma dair fotoğraf atmıştım..Zaten instagramdan takip edenleriniz biliyordur..

İNSTAGRAM HESABIMIZ ; _mervenindunyasi

Bölüm ithafları ; sudenur_394 , ikiz75 , GulhanPekgumrah , sungu3737  , RabiaAksu , 55HlyaDemir523 , NurhanTrkolu , limooon_ , tipciii ;)

İYİ OKUMALAR ;

.......................

Bu ses öylesine tanıdıktı ki bana çocukluğumun dert ortağı, sevdanın en saf haliydi benim için..Abi sevgisini bilenler anlar demek istediğimi..Erdem benim dayımın oğlu aynı zaman da süt kardeşimdi.Bebekliğim , çocukluğum hatta ergenlik dönemimin bir bölümünde sürekli yanımda olan adamdı..Babamı kaybettiğimde konuştuğum,desteğiyle ayağa kaldıran adamdı.O benim için abiydi,sevgiyi minicik kalbime tattıran evimden olmayan ilk erkekti..Çocukken hepimizin kafasında büyüyünce evleneceğim dediği bir figür vardır ya benim ki de Erdem'di..Ona abi demezdim çocukken de bu böyleydi..Hatta hiç unutmam bir keresinde annem bana abi demedim diye çok kızmıştı..Erdem de anneme ; 'hala o benim Narin'im o dese de demese de ben biliyorum onun bana olan saygısını demişti'.. Bunu dediğinde ben daha 13 , Erdem ise 17 yaşındaydı.İşte o gün tam olarak idolüm olmuştu..

Nasıl da özlemiştim bu konuşmayı..Erdem'in Narin'i olmayı..Köye gittiğimiz yaz tatillerinin birinde Erdem köyde ki çocuklarla büyük bir kavga etmişti.Bende o zaman ki çocuk aklıyla diğer çocukların suratlarına tırnaklarımı geçirip Erdem'i onların ellerinden almaya çalışmıştım.İşte o gün çocuklardan biri , 'Erdem'un Narin'i vardu bizum kimimuz vardu ? ' demiş ve bu aramızda çocukluktan gelen buruk bir anı olarak kalmıştı.Şimdi ne zaman yan yana gelsek annemler bizimle dalga geçer.Erdem her fırsatta 'Erdem'un Narin'i' diyerek benimle uğraşırdı.Çocukluğumun bana kattığı en güzel adam duruyordu karşımda...

Düşüncelerimin derinliği beni yeterince maziye gömdüğünde kafamı kaldırarak hafif bir sıyrılma yaşadım.Fakat karşımda Erdem'e öldürecekmiş gibi bakan ve Erdem'in sesiyle uyanmış olan Peri'yi görmek mazi de kalmak isteyen bir yan bırakmıştı...

Mutluydum şuan da , bir kaç gündür olmadığım kadar çok mutluydum hem de..Ama buruk,kırık ve eğreti de duruyordum..Kırık bir yanım vardı çünkü sevdiğim adamdan hatıra kalan..

"Erdem ?"

"Oy Erdem diyişini sevduğum.."

Tamam her şey iyiydi hastı da Erdem konuştukça Koral Alp'in gözleri kısılıyor ellerinde ki damarlar patlayacakmış gibi duruyordu ve Erdem sanki onun inadına böyle bastıra bastıra konuşuyordu..Hayır normalde de benimle böyle konuşsa gam yemeyeceğim de..

"Ohoo uçtin mi kizum..Sarilsana Erdem'e.."

Bir annem eksikti zaten kafamda ki bermuda şeytan üçgenine...

Daha ben hareket edemeden Erdem bana doğru gelmeye başlamıştı.Tam dedim sarılacağız minik bir el üzerimde ki hırkanın eteklerinden çekiştirmeye başladı..O an hiç duyamam dediğim şeyi duydum o dudaklardan...

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin