19-Sevmek,Hastalıktır !

3.6K 152 31
                                    

Merhabalar !

Keyifler nasıl ey ahali !

Hayatımın en yorucu bir haftasını geçirdim ben,anneannem rahatsızlandığı için hastaneye kaldırdık ve onun yanında kalma görevi bana kaldı..Ama şuan çok şükür oldukça iyi..

Bölümün geç gelmesinin sebebi evde olmamamdı..Hastanede yazmak da açıkçası çok işime gelmedi..Zaten tüm gece rahatsız bir koltukta sabahlıyorken bir de ekrana bakarak kendimi yormak çok mantıklı olmazdı..Bayram geçti işe başladım derken günlerdir bilgisayarımda kayıtlı olup düzenlenmeyi bekleyen bu satırlar oldukça gecikti.Yeniden affınıza sığınıyorum.

Bu bölüm ithaf olmayacak beni mazur görün..

Yeni gelen kardeşlerim HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz..

İYİ OKUMALAR ;

.......................

Neredeyse bir haftadır oturduğum yerden kalkmama izin vermiyorlardı.Koral Alp sabah akşam başımda nöbet tutuyor , işlerini birkaç telefon görüşmesinde ağız dolusu küfürlerle yapıyordu..Onu daha önce hiç bu kadar kindar görmemiştim diyebilirim,başında bir bela olduğu bariz ortadayken hem kendini hem bizi bu kadar uzak tutmaya çalışması kalbimde ona karşı olan hareketlenmeye yeni bir hız kazandırıyordu..Ama atladığı nokta onu avucumun içinde ki çizgiler kadar net bildiğimdi..Yüzünde ki tebessümün arkasına sakladığı 'koruma' iç güdüsünü, gözlerinde ki donukluktan 'tedirginliği' anlayabiliyordum.O benim için çok fazla şey olmuştu..Mimiklerini ezbere bildiğim adamdı..

Bu bir hafta boyunca gelen giden bitmemişti ama en ilginç misafirlerim birlikte gelen Cenk ve Aylin olmuştu..Onları yan yana görmek imkansız kelimesiyle yarışırdı.Çünkü ikisi de birbirinden zerre haz etmiyordu..Aylin'i sıkıştırmaya çalışsam da verdiği kaçamak cevaplarla yetinmiştim..Soran olursa hastaneden beraber çıkmışlardı ama ben buna zerre inanmıyordum..Bir şeyler vardı benden sakladıklarını zannettikleri..Cenk'in Aylin'e olan kaçamak bakışları bana yeterince kopya veriyordu..İşin kötü yanıysa Aylin'in hemen sol tarafımda oturuyor oluşuydu..Bir de onun stresi vardı tabi..Koral Alp Cenk bana bakıyor sanıp aralarında ki gerilimi daha üst seviyelere taşımıştı..Bu durum beni daha çok germiş nasıl hareket etmem gerektiğini unutmuştum resmen.Yıllardır kanlı bıçaklı düşmanlarmış gibi bakıyorlardı birbirlerine..Hele Cenk'i gördüğü andan itibaren bana daha çok sırnaşan Koral Alp yok muydu,bir adam kıskanırken bu kadar tatlı olmamalı..Kendi kalp sağlığımı düşündüğümden yani..

Öyle böyle derken koca bir haftayı arkamızda bırakmıştık işte..Bir de Selma ve Yiğit cephesi vardı ki aldığım duyumlarla kocaman bir kahkaha atmıştım..Selma öyle heyecanla anlatmıştı ki Dilruba teyzeyle yaptığı telefon görüşmesini ve sonrasında Yiğit olan laf dalaşlarını..İkisi de meslek sahibi koca insanlarken hala daha birbirlerini yemekten keyif alıyorlardı.Aralarında ki o kopmayan her uzaklaştıklarında sağlamlaşan bağ kalbimde sarsılan bir yerleri sağlamlaştırıyordu.Çevremde ki insanların mutluluğu beni daha mutlu ediyordu sanırım.Başka bir anlamı olamazdı bunun.Selma utana sıkıla pijama olayını anlattığında attığım kahkahayla salonda oturan beyler ayaklanmış bir şey oldu korkusuyla yanı başımızda bitmişlerdi ama bir açıklama getirememiş aksine ikisine bakıp bakıp gülmeye devam etmiştim.Daha sonrasında Koral Alp'in sıkıştırmalarıyla minik minik kopyalar vermiş ve onun da benimle aynı tepkiyi vermiş olmasına mutlu olmuştum..Onunla iyi kötü paylaştığım her şeyin değeri daha çok artmıştı şu bir hafta da..

"Hatun dakikalardır gülüyorsun anlat da bende güleyim klişesini yapmamı bekliyorsan daha çok beklersin.."

Sırtımı göğsüne yaslanmış kokumu içine çeken bir adama sevdalıydım ben..Hem söylediklerini dinliyor hem de elimin yetiştiği kadarıyla boynunu burnuma yaklaştırmaya çalışıyordum.Alın size bir hafta da oluşan bir hastalık daha..Koral Alp'in kokusu olmadan nefes almıyormuş gibi hissediyorum.Her bulduğum fırsatta burnumu o odunsu kokunun kaynağına dayıyor derin derin içime çekiyordum.'Bir gün seni sevmekten öleceğim' demişti Koral Alp oysa ne kadar da haklıymış,bende bir gün onu bu kadar çok seven kalbimin,bedenimin uyuşmasından öleceğim..

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin