Merhabalar !
Upuzun bir aradan sonra bu okul mağduru yazarınız yine aranızda, okumak hoş da yoruyor be gülüm :D Şaka bir yana bu hikayeyi yazarken bir şeyleri içimde oturtamıyorum bu da satırlara yansıyor gibi geliyor.Umarım öyle değildir :(
Koray Alp'in delirme sahnelerinde ben çok güldüm umarım sizlerde de aynı etkiyi gösterir.
Hepinizi çok özledim kocaman sevgilerimi yolluyorum sizlere..
Yeni gelen gönlü güzellerim her biriniz teker teker HOŞ GELDİNİZ, safalar getirdiniz..
Bu bölüm ithafı, beni yeni keşfeden hikayelerimi yeni okumaya başlayan ve üzerine alınan herkese gelsin ;)
Vote ve yorumlarda buluşalım..
Sizleri en güzel olana emanet ediyorum..Varlığınız daim , yokluğunuz uzak olsun.
İYİ OKUMALAR ;
..........................
Üzerimde ki beyaz kabarık elbisenin gelinlikle çok bir bağlantısı yoktu ama içerisinde prenses gibi hissettiğimi söylemeden geçemeyeceğim kadar güzel bir dokusu vardı.Yanımda merdivenleri inen Koral Alp'le birlikte yaşadığım geniş çaplı şaşkınlıktan kurtulmaya çalışıyordum fakat bu çok da mümkün değildi.Adam yanımda zebellah gibi dikilirken ben kendimi pek rahat hissedemiyordum.Koral Alp'in yaşadığı mutluluk yüzünden anlaşılıyordu benimse yüzüm bir tuhaftı yani mutluydum hem de sonuna kadar..Kim sevdiği adamla evlenirken mutlu olmazdı ki ama mutlu olmam yaşadığım şaşkınlığı bertaraf etmiyordu ne yazık ki.
Birazdan belki de evli bir kadın olacaktım.Yani çok da belkilik bir şey yoktu aslında kesin olarak birazdan evli bir kadın olacaktım.
'Senin beyin yine kullanım dışı be güzelim.'
İç sesiyle tartışan tek manyak olabilir miydim acaba ? Hayır yaşadıklarıma bu kadar adapte olması beni korkutmuyor değildi.
Saçma düşüncelerim eşliğinde tüm mahallenin ve gerekli gereksiz tüm akrabaların oturduğu , bizi beklediği salona inmiştik.İşin ironisi de burada başlıyordu.Kendi evimde gelin oluyordum.Bahçe masalardan görünmez haldeyken herkes kıyılacak nikah için salonda bizi bekliyordu.
Masaya oturup cevaplarımızı verirken Berke daha fazla dayanamamış olacak ki patlattı bombayı ;
"Ay tanrım böyle adamla evleniyor bir de mırın kırın ediyor,kalk kız oradan ben evlenirim yiğidim aslanımla.." söylediği sözler önce büyük bir şokla ardından ağız dolusu kahkahalarla karşılanmıştı.Mahalle olarak benimsemiştik Berke'yi..
Hayır niyetinin Koral Alp'i delirtmek olduğunu bilmesem sarılıverecektim boynuna..Tamam şimdi adamı süründüreceğiz dedik de biri kocama yürüyünce de sessiz kalacak kız değilim hani ..Kadırgalı Seda neyse bende oyum..Karadeniz de namım var be benim, 'Karadenizli Narin' diye..
'Bu kadar gazla uzaya uçarsın, o ne ego be..Sakin ol birazcık.'
....................
Nikah ve düğün faslı öylesine hızlı ve coşkulu geçmişti ki ne ara herkes gitti ve dans etmeyi bıraktık inanın arabaya binip Koral Alp yaşayacağımız eve gidiyoruz diyene kadar fark edemedim.
Üzerimde derin bir muziplik hissetsem de bunu evin eşiğinden içeri adım atana kadar asla belli etmedim.
İçeri girdiğimiz an da sanki ambiyans değişiverdi, Koral Alp'in bakışlarında derin bir ifade yakaladım ama bu ifade ne korkmamı sağlayacak kadar kızgındı ne de mutlu olabileceğim kadar parıltılı her birinin aksine oldukça derin anlamlı gözlerle süzüyordu beni ama üzgünüm anca avucunu yalardı.O yaptıklarından sonra onu süründürmeden affedemezdim bir kere doğama aykırıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOKUŞU
RomansaBir mahalle , iki yarım kalmış hayat.. Güldürürken ağlatan, ağlatırken kahkahalar attıran hem komedi hem romantizm dolu bir kitaba hazır mısınız ? Hazırsanız gelin iki yarım kalbi, bir bütün yapalım ❤️ Yayınlanma Tarihi : 26.07.2017 Kapak Tasarım...