İki günde ikinci defa MERHABA !
Yine ben geldim..Yer var mı aranızda ?
Baktım benim gönlü güzellerim bölüm istiyor hiç durur muyum koşa koşa bölüm yazdım..
Bu bölümün ithafları beni hiç yalnız bırakmayan canım kuzularıma...İlk ithafım aramıza yeni katılan ; nazlecan kuzuya, sonra ki ithaflarım ise en başından beri yanımda ; rehber2202 , ikiz75 , ozlemcetin91 , HlyaDemir523 , limooon_, GulhanPekgumrah , gulgrgl16 can kuzularıma gelsin...Seviyorum sizleri..
İnstagram hesabımız ; _mervenindunyasi
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin...Çalışan parmak pas tutmaz millettt :)
Bu arada yılbaşı yaklaşıyor..Şimdiden hayırlı bir yıl geçirmenizi diliyorum Rabbim'den..Yeni yılınız kutlu,mutlu,huzurlu,sağlıklı ve aşk dolu geçsin ;)
Yokluğunuz benden uzak olsun..
İYİ OKUMALAR ;
........................
Şaka mı yapıyordu bu adam Allah aşkına geçmiş karşıma 'göster oğlum pipini amcaya' dermiş gibi şaşkın gözlerle bana bakan minicik bebeğe 'el salla kızım anneye' dedirtmeye çalışıyor ve sanki dediği şey çok komikmiş gibi pişkin pişkin sırıtıyordu.Ama ben bu adamı gebertirim.İçimde ki mahalle kadınını ayağa kaldırıyor şu pişkin sırıtmasıyla...
"Koral Alp..Bak sinirlenmek istemiyorum tamam mı ?! Şimdi bana ne olduğunu anlatmaya başla yoksa ben seni bir başlayacağım anlatmaya işin sonu mezarda bitecek..Sen daha önce evlendin de benim mi haberim yok ?!"
Bu adamın yanındayken bana sabır ver Allah'ım..Hayır adam bir bakış atıyor sinirim yerini mutluluğa bırakıyor..Ben alışkın değilim böyle durumlara..Hem laz damarım tutarsa var ya vay haline vay..
"Bak şimdi hatun olay biraz uzun ve karışık ama sandığın gibi bir durum değil..Tamam Peri benim kızım ama öz kızım değil..Yani öz kızım gibi benimsedim onu şimdiden ama durum tam olarak öyle de değil..Ya-"
Bu adam ne saçmalıyor ?! Hayır bende ki de beyin kırmızı alarm veriyor yazık değil mi bana ya ?!
"Sus Koral Alp ! Ne saçmalıyorsun sen ?"
"Gittiğimiz yerde anlatacağım uzun uzun yemin ederim bak..Azıcık sabret.."
"Sabret diyor ya bir de pişkin pişkin.."
"Ayıp oluyor ama hatun bak valla kırıyorsun kalbimi he.."
Hay senin kalbini seveyim be adam..Kıyamıyorum kıysam neler yaparım da sana ah ulan ah..
Uzun konuşmamızın ardından büyük bir sakinlikle ilerlemişti yolumuz..Ama düşünmekten alıkoyamamıştım kendimi..Nasıl oluyordu bu söyledikleri anlam veremiyordum..Bir kızı vardı ama öz değildi..Tek bildiğim buydu ama bu da oldukça saçma bir açıklamaydı.Ne yani şimdi bu çocuk damdan düşüp de onun çocuğu mu oluverdi..Hayır beni geç bu masala kimse inanmaz..
Sakin yolculuğumuz Üsküdar'ın ara sokaklarından birinde yer alan bir otelin önünde sona ermişti.Geldiğimiz yere anlam veremezken melül melül olan bakışlarımla da onu süzüyordum..Bu bakışlar şu demekti ; Bizim burada ne işimiz var ?! Ama hödük her daim hödük olunca hiç bir şey anlamadan ve söylemeden arabadan indi ve bagajı açıp aldığı çantalarla büyük bir şok yaşattı bana..Bu adam otele taşınmaya mı karar vermişti..Ne oluyordu burada Allah aşkına..Beynim error veriyordu artık Koral Alp'in her dediğine ve her hareketine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOKUŞU
RomantiekBir mahalle , iki yarım kalmış hayat.. Güldürürken ağlatan, ağlatırken kahkahalar attıran hem komedi hem romantizm dolu bir kitaba hazır mısınız ? Hazırsanız gelin iki yarım kalbi, bir bütün yapalım ❤️ Yayınlanma Tarihi : 26.07.2017 Kapak Tasarım...