Merhaba !
Öncelikle şunu söyleyeyim arkadaşlar votelerin bu kadar düşük olması yazma isteğimi,heyecanımı birazcık kırıyor.Sizden çok şey istemiyorum..Yalnızca yıldıza basıp geçmeniz bu kadar zor olmamalı..Rica ediyorum harcadığım emeğin karşılığını bu şekilde vermeyin bana..Bu bölümü sırf yorum sayımız aşıldı ve yorum yapıp bölüm bekleyen gönlü güzellerim daha fazla beklemesin diye yayınlıyorum.Umarım bu bölüm voteler de yükselme olur ;)
Geçen bölüm dediğim gibi artık yorum yapan herkese bölüm ithafında bulunuyorum..Geçelim bu bölümün ithaflarına ; İlk ithafım beni hiç yalnız bırakmayan canlarıma ; ikiz75 , gulgrgl16 , HlyaDemir523 sungu37 daha sonra aramıza yeni katılan gönlü güzellerime ; @NurhanTrkolu , GulhanPekgumrah , rehber2202 ve mahallemin miniği ; limooon_ 'a ithaf ediyorum.
Bu bölüm sınır : 30 vote 160 yorum
Umarım hepinizin beğendiği bir bölüm olur.
Yeni gelenler HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz.
Yokluğunuz benden uzak olsun :)
İYİ OKUMALAR ;
..................
Olaylı geçen upuzun bir gecenin ardından gözlerimi tavana dikmiş uyanmamak için ısrar eden beynimi ve kendince saçmalayan kalbimi durdurmaya çalışıyordum.Dün öylesine garip bir gündü ki..Adam gerçekten sevgilimmiş gibi saymış söylemiş sonra da annemin elini öpüp bana sinirle bakarak çekip gitmişti.Hayır anlamadığım nokta buna ne kadar hakkı olduğuydu ?!
Bir şekil de hem bedenimi hem beynimi işleve sokarak kendimi yataktan kaldıracak gücü bulmuştum..Fakat şuan da fırına uğrayacak gücü kendimde bulamıyordum..Normal de kızlara ya da Berkecan'a aldırırdım.Ama dünden sonra Selma'nın aşırı derece de modu düşmüştü, Berkecan desem Koral Alp'ten korktuğu için kılık değiştirerek evden çıkmayı planlıyordu.Aysel'e hiç değinmiyordum bile akşam Cenk Hocadan mesaj gelmiş tabir-i caizse kargalar gak demeden evi terk etmişti.Hayır bir doktorun bir laborantla sabahın 05.30'un da ne gibi bir işi olabilirdi.Adam tepeden tırnağa gıcılıkla doldurulmuştu resmen..Kız uykusuz bir halde işe gitmişti hali perişandı..Ama giderken iyi sayıp sövmüştü ardından.
Üzerime giydiğim saten bana iki beden bol gelen pijamalarımın üzerine attığım hırkamla evden çıkmış düşünceler içerisinde fırına doğru ilerliyordum..Her eve küçük bir kardeş gerekiyordu sanırım..Hani şöyle ablam yapıyor da ben neden yapamıyorum diyen ufak bir velet olsa hiç de fena olmazdı iki ablalık taslar kendimi pohpohlardım. Ama nerede işte olmayınca olmuyor..
Fırından aldığım simit,poğaça ve bir poşet ekmekle bizim kestirme yola girdiğimde birisi tam kolumdan yakalayıp arkada betonlarla ayrılmış oyuk gibi yere yaslayıverdi bedenimi..'Yüce rabbim monoton hayatıma bir aksiyon istedim ama sen olayı tamamen yanlış anlayıp bana koca bir olay kaynağı göndermişsin.'
Kafamı kaldırdığımda gözlerim yine o derin sıcak gözlere dalıp gidiyordu ki şuan içinde bulunduğumuz durumun hoş olmadığını düşünüp Koral Alp'in kolunu savurmaya çalıştım..Çalıştım diyorum,çünkü adam istese beni üç ile çarpar 39759 ile toplar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOKUŞU
RomanceBir mahalle , iki yarım kalmış hayat.. Güldürürken ağlatan, ağlatırken kahkahalar attıran hem komedi hem romantizm dolu bir kitaba hazır mısınız ? Hazırsanız gelin iki yarım kalbi, bir bütün yapalım ❤️ Yayınlanma Tarihi : 26.07.2017 Kapak Tasarım...