Merhabalar !
Uzun bir aradan sonra yine ben geldim ;) Biraz mevsim değişikliğinden nasibimi aldım ve ancak toparlanabildim. :)
Biraz kırgınım sizlere okuyan var ama beğenen yorum yapan neredeyse hiç yok..Sanırım ne kadar sevmesem de bir beğeni ve yorum sınırı belirlemek zorunda kalacağım bende..Çünkü sizlerin yorumları ve beğenileri benim hikayelerimi şekillendirmem de büyük rol oynuyor.Bundandır ki bu bölüm sizlerden +30 beğeni +15 yorum bekliyorum.Daha fazla üzmeyin beni :(
Bu arada sosyal medya hesabımız ; _mervenindunyasi takip etmeyi unutmayın.
Yokluğunuz benden uzak olsun,varlığınız her daim yamacımda..
Bu arada bölüme çok uygun bir şarkıyla geldim..Dedikodu dedikodu kuru iftira :D
İYİ OKUMALAR ;
...................
Mahallede ki rezilliğimizin üzerinden günler geçmesine rağmen herkesin diline pelesenk olmuştuk..Beni her gördükleri yerde kolumdan tutup olmayan ilişkimiz hakkında bilgi edinmeye çalışıyorlardı.Tabi bu arada Koral Alp'i bir daha görmemiştim.En son giderken kulağıma eğilmiş ve 'bu burada bitmedi hemşire hanım sayende tüm mahallenin diline düştük..Belki de amacın en başından beri buydu.' demiş cevap vermeme olanak sağlamadan bulunduğumuz ortamı terk etmişti.Mahalleli tartışmamızı kıskançlığa yormuş üzerini kalın bir çizgiyle örtüvermişti.Zaten işlerine geleni işlerine geldiği gibi anlıyorlardı ya neyse..
"Narin Hanım size bir soru sordum."
'Şuan bulunduğun ortam gerçekten durup o kalası düşünmek için oldukça uygun bir ortamdı zaten dimi Narin ?'
"Özür dilerim hocam..Sizi dinliyorum.."
"Diyorum ki Narin'ciğim 102 no'lu odadaki hastamızın test sonuçları çıktı mı ? Hani unuttuysan hatırlatayım diye söylüyorum kadının bir an önce ameliyata girmesi gerekiyor ve senden 1 saattir haber bekliyorum ya bunun için ?!"
Ay nasıl unutturum ben onu ya ?! O tombik teyze kaç saattir beni bekliyor..
"Imm hocam aslında bende şimdi tam labaratuara sonuçları almaya iniyordum ki siz yolumu kestiniz."
Yalandan kim ölmüş diyerek girdiğim bu işten kazasız belasız çıkmak nasip eyle Allah'ım..Yoksa bu adam gençliğimin baharında beni arşiv odasında süründürür..
"5 dakida içinde elinde sonuçlarla odam da ol Narin.."
"Peki hocam..İzninizle.."
Bu adamın bana bakışlarında hissettiğim o vicdansız parıltıdan çoğu zaman korkmuyor değilim..Çünkü o pırıltılar göz bebeklerine yerleştiğinde başıma gelenler gerçekten bir hemşire için gereğinden fazla ilginç ve kötü hatıralar bırakabiliyor.
Düşüncelerimle birlikte koşarak Cenk hocadan ve onun korkutucu bakışlarından uzaklaşıp labaratuara vardığımda yaşadığım huzura ne ad verilir tam olarak bilemesem de o huzuru dolu dolu yaşıyordum..
"Aynur benim sonuçlar hazırsa hemen versen ya yoksa bu Cenk hoca beni kıtır kıtır yiyecek.." dediğimde kızıla çalan saçlarını savurarak elinde ki dosyayla hızlı adımlarla yanıma yaklaştı..
"Sen de şu sıralar dalıp gitmekten adamın verdiği işleri boşluyorsun...Kısaca kaşınıyorsun kardeşim benden söylemesi.."
"Aman Aynur sende şişirme kafamı şu adam gibi..Ayrıca bu gece bize gelsene pijama partisi yaparız,uzun zaman olmuştu..Hem Selma da geri döndü.Tıpkı eski günlerde ki gibi..Ne dersin.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOKUŞU
RomanceBir mahalle , iki yarım kalmış hayat.. Güldürürken ağlatan, ağlatırken kahkahalar attıran hem komedi hem romantizm dolu bir kitaba hazır mısınız ? Hazırsanız gelin iki yarım kalbi, bir bütün yapalım ❤️ Yayınlanma Tarihi : 26.07.2017 Kapak Tasarım...