10-Aldatılmak

5.3K 237 95
                                    

Merhabalar !

Uzun süredir yokum buralarda..Biriniz de demedi ki yazarım sen öldün mü yittin mi ne oldu ? 

Yılbaşının hemen ardından sınavlarım başladı ve şehir dışındaki arkadaşlarım geldi..Kiminin nişanı kiminin doğum günü derken ancak bugün bölüm yazabilecek rahatlığa eriştim.

Uzun lafın kısası sizleri çok özledim bol bol yorum atın olur mu ?

Yokluğunuz benden uzak olsun...

Yeni gelen gönlü güzeller hoş geldiniz..Sefalar getirdiniz.

Bu bölüm ithaf yapamayacağım ne yazık ki..Bir daha ki bölüme saklayın şansınızı..Bilgisayarım kapanmak üzere..

İYİ OKUMALAR ;

..................

Peri'yle tanışmamın üzerinden iki hafta kadar bir zaman geçmişti ve aramızda ki samimiyet zamanla ilerlemeye başlamıştı..Öyle naif ve sakin bir çocuktu ki hani annelerin hep hayran olduğu otur dediğinde oturan kalk dediğinde kalkan diye tabir ettikleri o çocuklardan biriydi Peri...Gözlerime baktığında içimde oynaşan titreşimi hissedebiliyordum.Çünkü ilk defa bir ufaklıkla bu kadar yakın aynı zamanda da bu kadar uzaktım..Yaşadıklarını ince hatlarıyla bilmesem de annesinin ve babasının uyuşturucudan dolayı intihar ettiğini biliyordum. Peri'nin tepkisinden korktuğum için vücudun da bir şey olup olmadığına da çok dikkatli bakamıyordum.Bir akşam gözlerim vücuduna kaydığında ellerini yanaklarıma koyup kafamı kendi göz hizasına kaldırmış ; "bakma oraya" demişti.Kelimeleri tam toparlayamıyordu.Cümleleri kısa ve devrik oluyordu genellikle ama ben inanıyorum biz yeniden başlayacağız Peri'nin hayatına..Yaşadıklarını ona unutturmak için çok uğraşacağım bundan sonra..

Koral Alp'in, Dilruba teyzeyle sorunları olduğundan dolayı hafta içi Peri'ye annem bakıyordu.Koral Alp beni Peri'yle tanıştırdığı günün akşamı anneme de açık açık her şeyi anlatmış onayını almıştı.Akşamları eve geldiğimde ne kadar utansa da beni ışıl ışıl gözlerle karşılıyor direk boynuma atlıyordu.Henüz bana ve anneme gösterdiği yakınlığı Koral Alp'te sağlayamamıştı..Anlamsız bir biçimde erkeklerden çekiniyordu.Bu durumda aklıma istem dışı kötü şeyler getiriyordu.Ama o daha çok küçüktü ve böyle bir şeyin olma ihtimalini olabildiğince göz ardı etmeye çalışıyordum.Belki de babasından dayak yediği için erkekler ona fazla korkutucu geliyordu.Ama daha bebek yaşta böyle bir şiddete maruz kalmamış olması için dua etmekten alamıyordum kendimi..Bunlar yaşanırken rahat durmamış Selma'dan da gerekli yardımları almaya başlamıştım.Selma 'Sosyal Çalışmacı' olduğu için bu konu da elinden geleni yapıyor ve bizi bilgilendiriyordu.Aynı zamanda çalıştığım hastanede ki bir psikolog'tan davranış biçimimizle alakalı yardım almaya başlamıştık.

................

Sabah hazırlanıp evden çıktığımda kapının önünde arabasıyla beni bekleyen bir Koral Alp hayal edildiğinden daha çekici olabiliyordu.Bu adam aşkın beden bulmuş haliydi ayol..

"Günaydın Narin Hanım ?"

Bu ses tonunda ki vurgu pek hayra alamet değildi ama hadi hayırlısı..

"Günaydın Koral Alp Beyciğim.."

Azıcık cilveli çıkmıştı sesim ama olsun canım..Seviyoruz şurada , olur bu kadar..

"Hatun, beyciğim diyerek gönlümü alamazsın...Bu nasıl kıyafet Allah aşkına..Boyu senden azıcık uzun olan biri ikizleri net görür.Sonra ben ikizleri gördü diye onu öldürürüm hapse girerim..Sende bana içlik getirirsin.Ben içer de sen dışarıda geçmez bir ömür o yüzden çıkar şu üzerinde ki gözünü seveyim."

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin