17-Yalan Dünya !

4.1K 187 22
                                    

Merhabalar !

Upuzun bir aradan sonra sonunda sizlerleyim..Üç haftadır evimde kalmıyordum ve eve geldiğimde de yakın arkadaşımın düğün telaşesinden buraya hiç vakit ayıramadım..Bana kızanınız , kırılanınız varsa affola..İnşallah Ramazan boyunca bir düzene oturacak bölümler..Hakkınızı helal edin.

Bu bölüm ithaf yapamadım.Ama önümüzde ki bölüm kesinlikle yapacağım.

Geçtiğimiz bölümlerde yorumlarınıza cevap vermediğim için çok üzgünüm ancak dediğim gibi çok telaşlı bir ay geçirdim.

Bu arada şimdiden HAYIRLI RAMAZANLAR..

Keyifler yerinde inşAllah !

Varlığınız daim,yokluğunuz uzak olsun..

İYİ OKUMALAR ;

...........................

Gözlerimi açtığımda ilk dikkatimi çeken içini çekerek ağlayan annem olmuştu..Beynimin içi öylesine yorgundu ki kafamı hareket ettiremiyordum..

"An-ne"

Ağzımın içi kurumuştu ve konuşmak dahi zor geliyordu..

"Annem..Şükürler olsun uyandın.."

"Peri..(-yerinden kalkmaya çalışır-)..O nerede ?"

Ne dilimde ki kuruluk umrumdaydı ne de çatlayacakmış gibi ağrıyan başım..Peri benim için hepsinin önünde bir yerdeydi,kızsam da küssem de sevdiğim adamın emanetiydi o benim kalbime.

"Peri mi ? Annecim Peri uyuyor..İki gündür senin neyin olduğunu sormaktan perişan oldu yavrum."

Ne oluyordu burada Allah aşkına..

"Anne ben eve gelirken silahlar patladı..Peri'yi götürüyorlardı..Kafayı yiyeceğim bunların hiç biri yaşanmamış gibi niye davranıyorsun ?!"

Önce gözlerime baktı kırgın kırgın daha sonra başladı anlatmaya..

"Ben Peri'yle markete gidecektim bunun için üzerimizi giyerken, kapı çaldı iki tane polis üniformalı adam gelmişti.Peri onları görünce 'babam geldi' diye sevinerek öne atıldı..İşte o an oldu ne olduysa, kapının önünde ki araçtan iki tane adam indi meğerse sivil polislermiş bir an da ateş etmeye başladılar..Ben çığlık atarak geriye doğru sendeleyince beni görmemişler Peri'yi evde tek diye tehlikede sanmışlar o an alıp arabaya yerleştirdiler,Koral Alp'e götüreceklermiş..Tam o anda sen çığlık atıp yere yığılınca bende düştüğüm yerden kalkıverdim..Mahalleli silah sesini duyunca bir de üzerine senin çığlığın da eklenince polislerle tartışmaya başladılar..Onlar rozetlerini gösterince olay uzamadan kapandı ama sen iki gündür uyuyorsun annem."

Tüm o yaşadığım korku bu yüzden miydi ? Sırf Koral Alp'in saçma sapan güvensizliği yüzünden kapıma bıraktığı iki adam mı sebep olmuştu tüm bu olaylara..Bu adamın sevdiğim için kalbime kızsam suçu yok nasıl dilim varsın da kızayım..Ama bu son damlaydı.Kalbimde ki yerini kazıyarak söküp atacaktım..Ben,bana güvenmeyen bir adamla bir ömrü geçiremezdim.

Peki o polis kılığında gelenler kimdi ? Bizden en önemlisi Peri'den ne istiyor olabilirlerdi ? Eğer bunun altından da Koral Alp çıkarsa işte o zaman tüm dengeler değişirdi..Hem bana güvenmeyen hem de başında ki bin bir türlü belanın içinde kaldığım adamla Peri'yi daha fazla tehlikeye atamazdım..Zaten geçtiğimiz ay Peri'nin yeni kimliği çıkartılmış anne ve baba adına bizlerin adı geçmişti..Sonuçta hukuk da bu konu da bizden yanaydı.Peri bizim çocuğumuzdu, öyle ya da böyle.

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin