18-Her Şeye Yeniden !

4K 171 47
                                    

Merhabalar millet !

Nasılsınız , Ramazanla aranız nasıl ? Umarım oruç tutmak da zorlanmıyorsunuzdur. Ben biraz açlığa tahammülü olmayan biriyim ona rağmen şimdilik aramız oldukça iyi oruçla ;)

Bu arada bölümü daha önceden yayınlayacaktım.Ama yazdığım bölüm anlamsız bir şekilde hem laptopumdan hem de wattpad üzerinden silindi..Dün yaşadığım siniri sizi anlatamam,bir de o sinirle kalkıp bölüm yazmaya çalışmak daha yorucuydu fakat tüm olumsuzluklara rağmen vazgeçmedim.Umarım sizlerde okurken keyif alır moral bozukluğumun geçmesinde bana destek olursun..

Varlığınıza duacıyım..Hayırlı sahurlar..

Bu bölüm ithaflarım ; rehber2202 HlyaDemir523 sungu3737 GulhanPekgumrah ikiz75 gulgrgl16 (kuzum kayıp bu aralar ama olsun ;)) 

İYİ OKUMALAR ;

.....................

    Göz kapaklarım kapanmak için inat ederken ben gözlerimi dikmiş aşık olduğum kadını dinliyordum kucağımda uyuya kalan Peri'yle beraber...Günler sonra uyanmıştı ama sanki hala yorgundu..Erdem'le birileri hakkında konuşup kahkahalar atıyorlardı ve bu durum ister istemez gıcığıma gidiyordu hatun uyandı uyanalı daha benimle iletişime geçmemişken Peri dahil evin tüm üyeleriyle konuşmuştu.Ama bana masumane bakışlar atmanın önüne geçememişti..Yine de karşısında ki insana bir şeyler anlatırken kapattığı göz kapakları kıpır kıpır hareket eden kirpikleri,tebessümü eksik etmediği dudaklarıyla o kadar güzel bir kadındı ve o kadar benimdi ki..İzin verse şimdi şuan da kollarıma alır ömrümün geri kalan kısmını da öyle geçirirdim..Kollarımın arasında olması yetmiyordu..Şuan burada olmak da yetmiyordu mesela..Kendi evimizde kendi odamızda kendi televizyonumuzu izleyebilirdik..Önemli olan nerede bunları yaptığımız da değildi aslında önemli olan tek şey kimseye hesap vermeden onu kollarımla sarabilmek teninin kokusunu derince içime çekebilmekti.Yine de en önemli olan benimle olmasıydı ki ben buna zaten sahiptim..O benimleydi..Elleri,gözleri,kalbi yalnızca bana aitti..Bu 'ben' duygusu oldukça ilkel bir duyguydu belki de ama ben o kadar istekliydim ki bu ilkel duyguyu yaşamaya..Bir kadının,ya da en doğrusu sevdiğinizin kadının yalnızca sizi gören gözleri öyle derin bir konuydu ki aslında..İhtiyaç duyduğum şey bu duygu da değildi aslında ihtiyaç duyduğum şey başlı başlına Narin'in kendisiydi..

Öyle başka bir kadındı ki..Aldığı nefes bile yüreğime bir kuş sürüsü konduruyordu..O dudakları sürekli kıpırdıyor, derin manalı gözleri her daim bir şeyler anlatıyordu.Tanıdığım hiçbir kadına benzemiyordu en önemli olanı bu zaman kadar onun gibisiyle karşı karşıya kalmamıştım..Ve yahut kimseye ona baktığım gibi de bakmamıştım,öyle farklı bir kadındı işte..

Düşüncelerimden sıyrılıp Narin'i kendime doğru çekmiş sırtını koltukla omzum arasına yerleştirmiştim..Kafamı ise tenine yaklaştırıp boynuna yerleştirmiştim.

"Bir gün korkuyorum seni sevmekten öleceğim diye..O koca gözlerini onlara örtü görevi gören göz kapaklarını,her oynattığında bende farklı manalar uyandıran dudaklarını..Bir gün ya seni sevmekten öldüreceğim ya da seni severek kendi canıma kast etmiş olacağım."

Söylediklerimin verdiği şaşkınlıkla öylece baka kaldı yüzüme..Bir kaç dakika boyunca hiçbir şey yapmaksızın gözlerim ve çenem arasında gidip geldi gözleri, en sonunda dudaklarıma çevirdi tüm odağını,sanki o kelimelerin bu dudaklardan çıkıp çıkmadığına inanmak,emin olmak ister gibi..

AŞK YOKUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin