FINAL HAKKINDA

170 4 0
                                    

Öncelikle bunu bölüm zannedip sevinen okuyucularımdan özür dilerim. Hikayeyi 20. bölümde final yapmaya karar verdim. Birde şu soru geliyor sürekli, "Mutsuz son mu olacak?" Kafamda bir sürü fikir var şu an ve biliyorsunuz ki hikayeyi cuma günleri yayımlıyorum. Deli bitmeden hiç bir hikayeye başlamayacağım. Deli bittikten sonra kesinlikle yeni bir hikaye daha gelecek ama bununla alakalı değil. Bu biraz paranormal ile birlikte genç kız edebiyatına da kaçıyor. Okuyuculardan "Neden paranormala koydun?  Genç kız edebiyatında ya da romantikte olsa iyi." gibi yorumlar ve mesajlar alıyorum. Hikayemizde kız tımarhaneden kaçıyor, romantiğe koymak akıllı işi mi?

Sonra ki kitapta kesinlikle bunları karıştırnayacağım ve paranormal yazmaya devam edeceğim bu konudada bilginiz olsun.

Finale gelirsek, dediğim gibi uzun sürmeyecek ama bu kitapta çoğu kişinin emeği var o yüzden benim ve sizin için güzel bir final istiyorum. Belki biraz gecikebilir ama gecikme 4-5 günü geçmez. Uzun yazmak istiyorum ve aklınızda soru bırakmamak. Tam olarak hangi bölümde olacak konusuna gelirsek, 20 gibi düşünüyorum ama siz uzun bölüm istediğiniz için daha erken olabilir. Şimdilik bu kadar. Sorunuz varsa tek tek cevaplarım.

DELIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin