Paketi elime alıp yola koyuldum. Kızım uyuşturucudan kurtulmak için tımarhenede yatıyordu. Orada neler olduğunu biliyorum bu yüzden ne ben ne abisi onu yalnız bırakıyoruz. Deniz'in tedavisi bir hafta sonra bitiyor ama onu şu an dışarıya çıkarmama izin var. Kapıda beni bekliyordu Deniz ve Melih. Beni görünce gülümsediler. Nasılsınız bakalım çocuklar?
"Güzellik iyiyiz biz seni sormalı."
"Bunla uğraşıyorum be annem."
"Hadi gidelim" deyip arabaya bindim.
Işte, buradaydık. Mezarın başında biri vardı. Çocuklar biriyle konuşmam gerek, arabada bekleyin deyip anahtarı Melih'e verdim. Mezarın başına gittiğimde oradaki kişiyi tanıyordum.
"Uzun zaman oldu."
"Evet."
"Uzun zaman oldu beni bırakıp gideli sen."
"Çocukların size çok benziyor. Esmer mavi gözlüler."
"Evet."
"Seninle evlenen ben olmalıydım."
"Ama gittin. Hayallerimi yıkıp gittin. Beni bu hayatta bir başıma bırakacaktın." cebinden bir kağıt çıkardı.
"Bunu hatırlıyor musun?" diye sordu. Yeşil gözlerinin altı çökmüştü.
"Evet."
"Yıllarca bununla aradım seni."
"O numara bende yaramıyor."
"Mete'de yaramıştı." dedi gülümseyerek.
"O çocuklarımın babasıydı. Gençti daha. Bırak şu motoru derdim hep. Dinlemedi."
"Şimdi yeniden benim olur musun desem?"
"Üzgünüm Eymen. Iki çocuğum var şimdi. Bir zamanlar deli gibi seni isterken sen sadece gittin. Şimdi gitme sırası bende. Üzgünüm Eymen. Üzgünüm çok üzgünüm. Hoşçakal." diyerek arabaya döndüm.
"Hoşçakal prenses." diye fısıldadı arkamdan.
Ona doğru döndüm. "Unutma Eymen, mutlu son yoktur. Varsa da sonu gelmemiştir." dedim ve arabaya çocuklarımın yanına döndüm.
Çok güzel zamanlar geçirdik. Mutlu son hiç olmayacaktı çünkü sonlar mutlu bitmez. Sizi çok sevdim, asla pişman değilim hikayeyi yazmaktan. Ama bu bir veda değil. Başka kitaplarımda olacak hatta beraber yazabiliriz. Hoşçakalın. Hepinize teşekkür ederim. :) Bana büyük destek veren Egecan, Melike, Didem, Müge ve romantik anları yazmamı sağlayan insana çok teşekkür ederim. Başka bir kitap daha yazmayı planlıyorum ama henüz erken. Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELI
ParanormalTımarhanede hayatta kalmaya ve bunu ona yapanlardan intikamını almaya çalışan bir kız.