Sonunda herseyimi ayarlayıp burdaki işlerimi tamamlayıp hazırdım...
Sadece dedemden haber bekliyordum..
Beklenen haber bir kaç güne kadar bana mesaj ola-rak geldi...Mesaji okudumda ise "evladım herşeyim seni burda sabırsızlıkla seni bekliyorum"demiş..
Okadar çok sevinmiştimki...
Artık herşeyi geride birakiyordum..
Ve buarada gitmek için sabırsızlanıyordum...Işte sonunda o büyük gün gelmişti..
Hemen montumu ve botlarimi giyip ve en önemlisi bavulumu alıp evden çıktım..
Evden çıkmadan önce bir kerede olsa dönüp arkama baktim...
Işte gidiyorum karanlığım elveda diyerek çıktım hızlıca..Dışarda da yağmur yağıyordu...
Hemen bir taksi bulup hava alanına gitmem lazımdı..
Aksinede burdan hiç taksi geçmiyordu...
Ooo sırada onumden genç adam ayy ben ne diyorum hemen hatamı telâfi ediyorum Ege demeliydim..Acaba burdan neden geçti di-ye geçirdim kendi kendime...
Aman bosveriyim derken uzaktan taksi gördüm ve hemen taksinin olduğu tarafa doğru koşmaya başladım..Ooo sırada da arabanın içind e beni dikizliyordu...
Hemn taksinin yanına gidip" lütfen hava alanına götürürmüsunuz"diyerek yol aldım..
Bir sorun vardı genç adam pardon alışkanlık olmuş Ege arabasıyla beni takip ediyordu...
Eskisi gibi aldırmıyordum..
Artık benimde yeni tertemiz hayatım olacaktı derken hemende gelmişiz...Taksiden indim taksici bavulumu verdi..
Hızlıca yürürken arkamdan bir ses "mira mira"diye bağırıyordu...Aldirmazliktan geliyordum ama ayak sesleri bana doğru yaklaşmaya başlamıştı.."Bana bi bakarmisin lütfen ya"dedi...Sabrımı busefer zorlamıştı.."Ne istiyorsun benden artık çık git hayatimdan seni istemiyorum ve zaten bu seni son görüşüm Ege birdaha görüşmemek üzere diyerek hava alanına doğru hızlı adımlarla gitmeye başladım...
Arkamdan da bir ses "nasıl seni bidaha göremeyeceğim nere gidiyorsun"diye mırıldanma sesleri geliyordu ama ben kafama takmadan yoluma koyuldum..
Bi kaç kontrolden sonra uçağa bindim ve çok heyecanliyimdim...Çünkü ilk defa uçakla bir yere gidiyordum..Telefonumu kapatmadan önce son bir kez bakayım derken telfonumdan sesler geliyordu..
Bir sürü mesaj aramalar falan falan şeyler...
Tabikiside hepside Egedendi..
Telefonumu kapatıp uçağın keyfini çıkardım...Ve dedemin yanına gitmek için can atıyordum...