Cand in sfarsit am ajuns si eu la magazin mi-am cumparat o punga de biscuiti si o sticla cu suc de portocale. Dupa ce mi-am luat, m-am dus langa copacul unde ma asteptau si ceilalti 5. Louis mi-a luat punga de biscuiti zicand:
-Aww, ce draguta esti, de unde ai stiut ca am pofta de biscuiti?
-Nu am stiut, am spus si i-am luat punga. Nu mi-ai spus ce sa-ti iau si m-am gandit ca tuturor le plac bomboanele.
I-am dat o bomboana cu ciocolata din geanta mea. El a mancat-o, in timp ce ceilalti radeau.
-Nu e vina mea, te-am intrebat ce vrei si nu mi-ai raspuns, am zis, chicotind.
Dupa asta am plecat acasa.
* * * *
Eram singura acasa deoarece, asa cum am presupus baietii au trebuit sa se duca la un interviu sa lamureasca faza cu mine. Mda, cum eram singura am hotarat sa vorbesc cu mama la telefon pentru ca ma sunase incontinuu cat fusesem plecata in parc si nu imi luasem telefonul.
-Alo, ce faci mama?
-Bine, dar de ce nu raspundeai la telefon?
-Eram cu baietii in parc.
-Cum adica cu baietii?
-Cu Louis, Zayn, Harry...
-Ah, deci cu ei.
-Da mama, cu ei.
-Ok, atunci, pa-paa.
-Pa, mami.
Cu care baieti puteam sa merg? Adica am pana la urma 18 ani...In fine, am mai avut iubiti, dar cu totii erau niste nesimtiti. Mi s-a cam luat de baieti pentru o perioada.
Am deschis televizorul cu intentia de a cauta postul de televiziune pe care se dadea interviul, pentru ca din cate intelesesem de la Louis se va da si la televizor. Cand intr-un final l-am gasit, se terminase. Grozav, acum iar nu mai am ce face. In timp ce schimbam canalele de la televizor, am vazut o reclama cu inghetata. Zau ca aveam pofta de inghetata. De ce sa nu-mi sun minunatul verisor si sa-l rog cat pot eu de dulce sa-mi ia inghetata?
-Hey, Louis! Ati terminat interviul, nu? am intrebat.
-Da, apropo, Nico, tu esti, nu?
-Normal ca sunt eu, Nicolle Erika Tomlinson. Asa, imi iei si mie o cutie de aia mare de inghetata?
-De unde vrei sa-ti iau?
-Cunosti mai bine Londra decat mine, geniule...Nici inghetata nu stii de unde sa iei?
-Stiu eu! se auzi Niall de pe fundal.
Logic ca stie, lui sa-i ceri oriunde si oricand ceva de mancat si-ti zice si-n somn unde gasesti.
-Uite, vezi? Ai rezolvat, mersi Niall, si veniti mai repede sa nu se topeasca.
-Ok, pa.
Nu trebuia decat sa stau si sa-i astept. Trebuia neaparat sa aflu si ce au facut la interviul ala...
Mda, deci am postat mai repede decat credeam. Trebuie sa mai uit si eu de teza aia, pana la urma iti da doar o nota afurisita :)) Sper sa va placa capitolul, da, stiu e mai mult dialog, dar urmatorul capitol va avea o intorsatura neasteptata :''> Kisses xx
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
FanfictionEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45