Capitolul 36,,De unde stiti ca ma cheama Matilda?''

1.9K 104 0
                                    

Dupa ceva timp, a dat Cel de Sus ca Louis sa opreasca tampenia aia de radio si sa se opreasca si el din cantat. Am observat ca se tot uita in spate si parea nervos.  Oricum, cred ca nu eram singura care a observat asta.

-Dar ce ai, Louis? Ma urmaresti, ce naiba? intreba Harry.

-Uhm, nu, doar ca...Cred ca l-am pierdut pe Zayn a zis el, iar in clipa urmatoare eu si Harry am facut ochii mari si ne-am grabit sa ne uitam in spate, dupa masina lui Zayn.

-Mda, in timp ce tu erai mai devreme ocupat cu cantatul, i-am pierdut pe cei 3, i-am zis eu, dandu-mi ochii peste cap.

Louis opri masina.

-Uhm, o sa ii gasim noi...,spuse el si isi scoase telefonul din buzunarul pantalonilor. Nici nu am semnal! Nu ii putem contacta in nici un fel.

Perfect, absolut, perfect!

-Si acum ce facem? intreba Harry. Ne intoarcem dupa ei?

-Nu putem. Nici nu mai am foarte multa benzina si nici nu stim de cat timp i-am pierdut, a zis Louis.

-Eu zic sa mergem la bunica. Si se va duce Lou maine dupa ei, am propus eu.

-Poftim? De ce doar eu? intreba Louis, surprins.

-Pentru ca din cauza ta i-am pierdut, geniule! Cumva eram eu aia care a dat radio-ul la maxim si canta pe aici? l-am intrebat eu, ironica.

-Ok...Atunci o sa ne ducem la bunica si maine ma duc eu dupa ei. Pana atunci o sa reusesc cumva sa il sun pe unul dintre ei si o sa ii explic, zise Louis si porni masina.

~Din perspectiva lui Zayn~

De un sfert de ora nu-i mai vedeam masina lui Louis. Marisem viteza gandindu-ma ca poate nu era decat un pic mai in fata, dar oricat ma straduiam sa dau de masina lui, nu reuseam. Am hotarat sa le spun si baietilor, pentru ca nu vedeam ce altceva as putea face.

-Baieti...Cred ca i-am pierdut masina lui Louis, le-am zis.

-Ce? intreba Niall panicat. Si nici sa ii sun nu pot, nu avem semnal. Ce facem?

-Stati linistiti. Pentru inceput, Zayn, opreste masina ca sa nu irosim benzina. Dupa ce se opreste ploaia vom iesi afara din masina si vom incerca sa vedem unde ne aflam, zise Liam, calm.

-Bine. Trebuie doar sa asteptam, am zis, fiind de acord cu ideea lui Liam deoarece eu nu aveam, oricum, alta mai buna.

* * * *

-S-a oprit! ne anuta Niall si iesi cu viteza fulgerului din masina. Trebuie sa fie semnal pe aici pe undeva...

Eram la marginea unei mici paduri, dar nu departe era un camp intins pe care era plantata floarea-soarelui.

-Am gasit semnal! tipa Niall si isi puse telefonul la ureche, semn ca il suna pe Louis, cel mai probabil.

Eu si cu Liam ne uitam la el, asteptand.

-Louis, stii ca ne-ati pierdut? Unde sunteti? intreba Niall la telefon.

Am stat vreo 2 minute in care Louis cred ca ii explica lui Niall ce sa faca, dupa care irlandezul a inchis telefonul.

-Ne-a zis ca daca mergem inainte o sa dam de un sat unde ne sfatuieste el sa stam noaptea asta. Maine vine el dupa noi si ma suna pe mine cand pleaca de la bunica lui. A mai zis ca la iesirea din sat este o benzinarie si acolo o sa ne intalnim cu el, ne-a lamurit Niall.

-Ok, atunci hai sa ajuneg in satul ala pana nu se inopteaza, le-am zis si m-am dus pana la masina, urcandu-ma pe scaunul soferului.

* * * *

Dupa jumatate de ora am intrat intr-un sat. Am oprit masina langa o casa destul de mare cu un gard de culoare argintie ce o imprejmuia.

Eu, Niall si Liam am coborat din masina, apropiindu-ne de gardul casei.

-Si acum ce facem? intreba Niall.

-O sa fim politicosi, zise Liam.

Satenul cerceta o vreme gardul si dupa ce vazu ca nu isi da seama cum naiba se poate intra, facu ceva ce ma surprinse total:

-Tanti Matilda! Sunteti acasa?

Niall si cu mine am izbucnit in ras, iar Liam ne arunca o privire ciudata.

-Voi nu aveti rude prin sate? Nu ati vazut ca aici asa se procedeaza? intreba el, dandu-si ochii peste cap.

-Liam, nu ai de unde sa stii daca pe femeia care locuieste aici o cheama Matilda...De fapt, nici nu ai de unde sa stii daca e o femeie! i-am zis.

Se auzi sunetul unei usi trantite, iar apoi am observat o femeie care se apropia de locul unde ne aflam noi.

-Cine sunteti? Si de unde stiti ca ma cheama Matilda? intreba femeia.

Eu si cu Niall am facut ochii mari si am inceput din nou sa radem. Liam are puteri paranormale, clar.

-Oh, noi suntem..., incepu Liam, incurcat.

-Ah, gata! Stiu cine sunteti! Sunteti prietenii nepoatei mele, asa-i? 

-Da! Suntem prietenii nepoatei dumneavoasta, am zis noi, aproband.

Nu aveam habar cine e nepoata doamne Matilda, dar in momentul de fata eram gata sa ma prefac ca sunt si Michael Jackson doar ca sa am unde dormi la noapte.

-Bine, atunci. Va asteapta de mult timp, intrati, ne invita femeia. O sa vin si eu imediat in casa, dar acum am ceva de facut in gradina.

Noi am dat afirmativ din cap si am urcat scarile de la intrarea in casa, ajungand in fata usii. Niall a deschis-o si cand am intrat am vazut o fata careia nu-i dadeam mai mult de 11 ani, uitandu-se plictisita la televizor.

-Oh, Dumnezeule! Voi sunteti cumva Niall, Zayn si Liam din One Direction? Sunt cea mai mare fana a voastra! In special a ta, Zayn...In fine, numele meu este Olivia, a zis fata.

-Incantati de cunostiinta! Dar, Olivia, cred ca avem si fane mai inalte, nu poti fi tu cea mai mare...,spuse Liam, iar eu l-am calcat pe picior.

-Liam, fii dragut cu fata care ne da un loc in care sa dormim la noapte, i-am spus in soapta lui Liam, dupa care i-am zambit Oliviei.

Niall i-a explicat fetei de ce ne aflam aici, iar ea a spus ca o va convinge pe Matilda sa ne lase sa dormim aici in noaptea asta si ca bunica ei va sti doar ca suntem prietenii nepoatei ei si in nici un caz o trupa faimoasa.

-Perfect! Acum haideti sa va arat camerele in care veti sta! Cred ca sunt 2 libere la etaj si una la parter, a zis Olivia, zambind iar noi am urmat-o in timp ce ea urca scarile.

In sfarsit am reusit si eu sa postez :). Scuzati-mi greselile din acest capitol. Stiu ca este cam nereusit, dar sper ca v-a placut cu toate ca a fost mai mult vorba despre Zayn, Liam si Niall. In urmatorul capitol vor fi toti la bunica lui Louis si a lui Nico si se vor intampla multe :''3. Ca sa clarific, din capitolul urmator incep cele 2 zile de stat la bunica :D. Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum