Capitolul 39,,Voi face cunostiinta cu...?''

1.8K 103 0
                                    

-Baieti, gata, acum ca toti invitatii au plecat, trebuie sa aranjam pe aici astfel incat sa nu-si dea seama bunica ca am dat o petrecere! le-am spus eu celor 5 care stateau plictisiti pe canapeaua din sufragerie, uitandu-se la televizor. 

Am motive sa cred ca va fi destul de greu ca sa-i conving sa ma ajute cu curatenia din moment ce toti au baut destul de mult si acum nu mai gandesc asa...Limpede.

-Baieti! am spus eu, ridicand tonul cand am vazut ca ei nici nu ma asculta.

-Ce? au intrebat ei.

-Ma ajutati cu curatenia? i-am intrebat eu pentru a doua oara.

-Nu, spuse Louis si incepu sa rada, ceilalti facand la fel dupa cateva secunde.

Cum ziceam, au baut destul de mult. Acum lor totul li se pare amuzant. Mi-am dat ochii peste cap, exasperata si le-am spus:

-Am uitat sa rad, baieti. 

-De ce esti asa? Nu te poti distra si tu macar o data? ma intreba Louis, suparat.

-Nu, i-am raspuns eu zambind dulce, dupa care m-am dus langa el si l-am luat de mana, tragandu-l dupa mine pana in bucatarie.

-Bun, deci, asaza si tu scaunele alea si strange farfuriile de pe masa si pune-le in chiuveta. Le voi spala eu, i-am spus.

-Sunt obosit, Nico. Vreau sa dorm, spuse el si casca.

-Louis, dupa ce terminam o sa putem toti dormi linistiti. In loc sa te plangi ca ti-e somn, mai bine fa ce ti-am spus, l-am rugat eu.

-Uite, iti propun ceva, spuse el si se apropie de mine, cu un zambet strengaresc pe fata. Daca ma lasi sa ma duc sa dorm, fara sa mai fac curat, te las sa faci nebunii cu Harry.

Am ramas perplexa cand am auzit ,,minunata'' lui propunere. 

-Eh, ce zici? Stiu ca vrei, spus el cand a vazut ca eu nu mai aveam cuvinte. 

-Louis, serios acum, ce trebuie sa fac ca sa ma ajuti si tu la curatenie?

-Stai, insinuezi cumva ca nu vrei sa faci nebunii cu Harry? De aia nu mi-ai raspuns la propunere? Oh, Harold o sa se supere cand va auzi! spuse el si facu ochii mari.

-Louis, pentru numele lui Dumnezeu, inceteaza! Nu trebuie sa-mi dai tu voie sa fac nebunii cu Harry, la naiba! am spus eu, deja enervata. Du-te si culca-te! Esti imposibil.

-Nu am vrut sa te supar, scuze. Uite, o sa fac ce mi-ai zis, ok? spuse el si, spre surprinderea mea, incepu sa stranga farfuriile de pe masa.

Am zambit, vazand ca in sfarsit am reusit sa il conving, cu toate ca imi facuse un milion de nervi inainte.

Bun, mai am inca 4 baieti de convins.

 Cand m-am dus in sufragerie am observat ca ei se certau pe telecomanda televizorului. Trebuia sa stiu ca se va ajunge si la asta. E imposibil ca ei sa stea ca niste oameni normali si sa se uite la televizor. Nu, ei trebuie neaparat sa se certe.

-Ce se intampla aici? i-am intrebat. De ce va certati?

-Nico, spune-le sa lase televizorul inchis! spuse Zayn.

-Ce? De ce? am intrebat eu.

-Narcisistul asta vrea sa se uite la reflexia lui din televizor si nu ne lasa sa il deschidem! imi explica Liam, uitandu-se urat la brunet.

-Zayn, este o oglinda sus daca vrei neaparat..., am inceput eu, dar Zayn nu ma lasa sa termin.

-Nico, eu vreau sa-mi vad reflexia in alb si negru. Asa cum se vede pe ecranul televizorului cand este inchis, spuse el, accentuand cuvantul ,,inchis''.

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum