Capitolul 38 ,,Ai vazut ce ochi are?''

1.9K 100 4
                                    

Mda. Deci posibil sa mai postez un capitol vineri, pentru ca sambata plec si nu cred ca voi mai posta 10 zile =)) Imi cer scuze, sper ca intelegeti :) In fine, enjoy this chapter :* xx

-Harry, ma ajuti si pe mine sa asez masa asta in coltul ala? l-am intrebat pe cret, care statea pe canapeaua din sufragerie, uitandu-se la televizor.

-Dar e emisiunea mea favorita...,se planse cretul. Oricum, nu cred ca e foarte grea masa.

-De fapt, chiar e, i-am spus, dar el nu dadea semne cum ca m-ar asculta. Ok, atunci o sa il sun pe Louis sa ii spun sa nu mai cheme persoane la petrecere pentru ca tu nu vrei sa ma ajuti. Cum vrei sa fac eu toata treaba singura? Ai fost de acord cu faptul ca ma vei ajuta.

-Bine, bine, ceda el, dupa care inchise televizorul.

-Asa, deci, o sa punem masa aici si pune tu farfuriile alea pe masa.

Ma pregateam sa asez niste carti de ale bunicii pe rafturile bibliotecii, cand imi suna telefonul.

-Da, Zayn? am intrebat, cand am vazut ca el era cel care ma suna.

-Nico, noi am facut cumparaturile si cred ca vom ajunge acasa in 10 minute. Voi ati terminat pregatirile? intreba el.

-Da. Cred ca Louis trebuie sa ajunga si el, am spus.

-Ok, pa-pa, mi-a zis el.

-Pa, Zayn, am spus.

* * * * 

-A venit sufletul petrecerii! tipa cineva, iar eu, Zayn, Liam, Niall si Harry am facut ochii mari, dandu-ne seama ca Louis a ajuns cu invitatii.

Pregatisem totul, si l-am asteptat pe Louis un timp, iar acum uite ca a ajuns.

Cand ne-am dus in bucatarie, acolo erau aproximativ 10 persoane, cu tot cu Louis. Am zambit si le-am urat ,,Bun-venit!'' fiecaruia dupa care i-am poftit in sufragerie unde era destul loc pentru toti.

-Sunt uimit de faptul ca unii dintre ei ma cunosc de cand eram mic si atat. Nu stiu nimic de faptul ca fac parte dintr-o trupa celebra, imi spuse Louis, venind langa mine. Cu toate astea, fata aia aproape a lesinat cand m-a vazut.

Louis chicoti si arata spre o fata roscata, scunda, imbracata cu o rochie verde, care se tinea de mana cu un baiat blond cu ochi albastri.

-El presupun ca e iubitul ei. Dupa ce si-a reveint din socul provocat de aparitia mea la usa ei, m-a intrebat daca poate veni si cu iubitul. I-am spus ca da, mi-a explicat Louis, ridicand din umeri.

-Chiar crezi ca bunica nu isi va da seama ca am dat o petrecere? l-am intrebat eu pe Louis.

-Nu, atata timp cat nu ii spui tu. Dar cred ca ne-am inteles si nu ii vei spune, nu? imi raspunse el cu o alta intrebare, ridicand din sprancene.

-Nu ii voi spune. Dar trebuie sa facem curat dupa petrecere, neaparat. Zayn, Liam si Niall au luat o groaza de doze de bere. Si, daca deocamdata majoritatea sunt ok, mai tarziu nu vor mai fi si sigur vor face dezastru pe aici, am spus.

-Stai linistita. Tu deocamdata bucura-te de petrecere, imi zise Louis si se indrepta spre un grup de baieti din care facea parte si Niall.

Mi-am umplut un pahar cu suc de portocale, dupa care m-am dus langa Harry, care avea un pahar de bere in mana si statea plictisit pe canapea.

-Hei, iubito, imi spuse el cand ma vazu si zambi.

-Hei, Harry, i-am zis eu si m-am asezat langa el pe canapea.

Harry deschise gura ca sa zica ceva, dar o inchise la loc, cand un sunet puternic de chitara se auzi.

L-am luat pe Harry de mana si m-am indreptat spre locul de unde venea sunetul, mai precis, din bucatarie.

Acolo l-am gasit pe Niall cantand la chitara si pe inca 3 fete care stateau langa el, admirandu-i felul in care canta. Niall canta cu adevarat foarte bine la chitara, asa ca m-am oprit si eu ca sa ascult, lucru pe care il facu si Harry. Dupa putin timp, cam toata lumea din sufragerie se stranse in bucatarie, ascultandu-l pe blond.

Dupa ce Niall termina cantecul, noi am aplaudat.

-Se pricepe, nu-i asa? ma intreba o voce din spatele meu, iar cand m-am intors, am vazut un baiat cu o figura cunoscuta.

-Lasa-ma sa ghicesc cum te cheama, am spus. Ne-am intalnit cand eram mici...Uhm, Robert?

-Pe aproape, spuse el si rase.

-Robin? am incercat din nou, zambind.

-Asta e, spuse el. Ai nimerit.

-Legat de Niall...Da, canta incredibil, am zis eu.

-Asa e, spuse el si ofta. Mai tii minte cand obisnuiam sa ii facem farse lui Louis cand eram mici? Nu m-am gandit nici o clipa ca poate deveni atat de faimos precum e acum. Dar, nimic nu e imposibil.

-Exact. Nici eu nu mi-as fi imaginat ca verisorul meu nebun poate deveni asa..., am spus.

-Si, stai cu ei acum? Din moment ce esti si intr-o relatie cu tipul cel cret...Cum il cheama? Henry? intreba Robin.

-E Harry. Iar tu esti? intreba cretul aparand de nicaieri.

-Robin. Incantat de cunostiinta, spuse el si ii zambi lui Harry, dar acesta nu parea deloc incantat de prezenta lui Robin.

-Si, ce faci aici, Robin? intreba Harry, punand accent pe numele baiatului.

-Vorbeam cu Nico, stii tu...Ne cunoastem de mici, explica Robin, iar Harry il masura din cap pana in picoare si ofta.

-Bine, ma bucur ca te-am cunoscut. Lui Nico i-a facut placere sa vorbeasca despre trecut cu tine, spuse Harry si ma lua de mana dupa care se duse in sufragerie, tragandu-ma dupa el.

-Harry, Robin e un prieten din copilarie, ok? am intrebat, oarecum amuzata de reactia de gelozie a cretului.

-Nu-mi place de el. Apropo, ai vazut ce ochi are? Zici ca ar fi broasca, spuse Harry, iar eu am ras.

-Se pare ca nu sunt singura care e draguta cand e geloasa, am spus, dandu-i un sarut scurt pe buze. Dar serios, termina. Stii ca doar pe tine te iubesc.

Harry dadu aprobator din cap si zambi, apoi ma saruta pe frunte.

-Stiu. Dar si tu stii ca doar pe tine te iubesc, nu? intreba el.

-Stiu si asta, i-am zis, chicotind, dupa care i-am ciufulit parul si m-am indreptat spre bucatarie, luandu-mi telefonul de pe masa.

M-am uitat la ceas si era 21:15. Timpul trece atat de repede cand te distrezi!

Pam-pam. Nu e cine stie ce capitolul asta, dar am idei si pentru urmatorul capitol si chiar sper sa iasa mult mai amuzant urmatorul. Doar atat va zic: in capitolul 39, adica urmatorul, voi descrie ce se intampla dupa petrecere, cand cei 6 trebuie sa faca curat dupa dezastrul lasat de invitati ca sa nu ii prinda bunica lui Louis si a lui Nico. Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum