Capitolul 23,,Aia e o albina?"

2.9K 124 8
                                    

Asa. Pentru inceput, la multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc ziua numelui azi xx. Deci, sper sa va placa capitolul xx =)

~Din perspectiva lui Nico~

M-am asezat in pat, uitandu-ma obosita la tavan. Plecam weekendul asta deci mai precis poimaine. Deci, mereu pe drumuri. Nu am ocazia sa ma bucur si eu de niste zile de stat acasa...

Multe ganduri, iar eu eram atat de obosita...Trebuie sa las aceste ganduri pe maine, cand voi fi odihnita.

* * * *

Cand m-am trezit am facut un dus rapid dupa care am coborat jos.

Acolo ma asteptau baietii care isi facusera niste bagaje. Stai, bagaje?

-Ce faceti cu bajagele alea? Nu cred ca v-a convins Louis sa veniti cu mine si Harry la pensiune, nu? Si de ce naiba vi le-ati facut asa devreme? am intrebat, mirata.

-Oh, nu mergem cu tine in mini-vacanta...Mergem la picnic, a zis Zayn, zambind.

-Picnic? Va iubesc! am zis, bucuroasa. Ma duc sus si revin aici, ma pregatesc imediat.

Mi-am luat o pereche de blugi albi si o camasa racoroasa de culoare roz dupa care mi-am pieptanat parul si am coborat jos.

-Oh, a zis Louis cand a vazut ca (,) coboram scarile. Tu nu esti gata...

-Poftim? am intrebat, amuzata, dar incepeam sa am o presimtire nasoala.

-Stii, e amuzant..., a inceput Louis. Adica, tu trebuie sa faci sandwich-urile pentru picnic. Suntem 6, nu-i mult.

-Nu, Lou, nu e mult, atunci de ce nu le faci tu? am intrebat, saracstica.

-Off, haide, stiu ca vrei sa mergem la picnic. Chiar tu ai spus ca adori picnicurile, mi-a zis Harry, zambind.

-Bine, am cedat.

Pana la urma, erau niste sandwich-uri si, sincera sa fiu, nu-i puteam rezista zambetului si gropitelor lui Harry.

M-am dus in bucatarie, incepand sa pregatesc sandwich-urile. Daca ma patez pe haine, e numai si numai vina lor ca nu mi-au zis ca trebuie sa fac mancarea inainte sa ma schimb.

Dupa ce am terminat, multumita de cum au iesit, am facut ciocolata calda si am pus-o intr-un termos, apoi am pus totul intr-o gentuta si le-am dat-o baietilor.

-Chips-uri,ceva de rontait avem? am intrebat, stiind ca eu mai mereu trebuie sa rontai ceva.

-Avem. Suntem gata, a zis Liam.

Ne-am urcat cu totii in masina lui Harry.

-Unde mergem? am intrebat.

-La picnic, mi-a raspuns Louis.

-Stiu asta, dar unde facem picnicul? am intrebat, dandu-mi ochii peste cap.

-Intr-un parc, a zis Niall. Dureaza cam 30 de minute drumul. Nu e foarte departe.

-Hmm, am precizat ca vin si Crystal, Emily si Beatrice? a intrebat Harry.

-Poftim? Nu, nu ati precizat. Cat de tare va fi asta! am zis, fericita.

Eram foarte bucuroasa. Pur si simplu le adoram pe fetele astea.

* * * *

Cand in sfarsit am ajuns, mai erau vreo 3 persoane cu picnicuri acolo. Totusi, nu ne puteam decide unde sa asezam patura.

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum