Capitolul 30,, E doar un zombie care despica fata unui om."

2.2K 122 7
                                    

In momentul in care buzele noastre s-au atins, am simtit o explozie de sentimente. Aveam fluturasi in stomac, iar creierul meu parea ca nu mai gandeste rational. Cand l-am sarutat, nu aveam in minte decat un singur lucru: Harry. Cu parul lui cret, gropitele, ochii verzi si in general totul.

Eu am rupt sarutul si am zambit, dupa care m-am asezat pe pat, uitandu-ma la Harry. Atat de mult mi-a trebuit ca sa imi dau seama ca il plac? Am oftat, visatoare.

-Deci, asta inseamna ca suntem impreuna? m-a intrebat el, asezandu-se langa mine pe pat.

-Hmm, nu stiu. Mai vedem, i-am zis.

Imi trebuia mai mult decat un simplu sarut ca sa ma conving ca puteam avea incredere cu adevarat in el. Sa vedem cum decurg lucrurile azi.

* * * *

Ma uitam plictisita la televizor. Harry a zis ca se duce afara. Cum nimic bun de vizionat nu era pe la televizor, am luat telefonul si i-am tastat un mesaj verisorului meu:

,,Ce faci,Lou?''

In timp ce asteptam ca el sa raspunda, m-am jucat pe telefon. Dupa 20 minute, Louis a raspuns la mesaj.

,,Bine, Nico, tu?''

Nu stiam daca sa-i spun lui Louis despre sarut. De fapt, nu o sa ii spun acum. Poate alta-data.

,,Cautam un film bun pe la televizor, dar nu gasesc nimic.'' i-am scris.

,,Stai, Nico. Niall a spart ceva in bucatarie. Si acum tipa. Ce naiba face blondul asta?'' mi-a raspuns el.

Eu mi-am blocat telefonul, amuzata.

* * * *

Tocmai gasisem un film 'horror' la televizor cand am observat ca afara incepuse sa ploua. Prin urmare, din minut in minut o sa apara si Harry.

Mda, exact cum ma asteptam, Dupa 5 minute Harry a ajuns in camera.

-Ploua rau,corect? l-am intrebat.

-Da...Dumnezeule! Ce e chestia aia? intreba el, cand isi intoarse privirea spre televizor.

-Oh, haide Harry, e doar un...Zombie care despica fata unui om. Ce e asa de groaza? l-am intrebat, amuzata.

-E-este, a spus el, ducandu-si mainile la ochi.

-Nu, nu e, am spus.Termina, sunt doar filme. Deci, zi-mi, ce ai facut afara?

-Am stat pe la cai. M-am imprietenit cu Eduardo, a zis el, continuand sa stea cu mainile la ochi.

-Ok, i-am spus, concentradu-ma din nou la film.

Dupa aceea, cretul imi lua telecomanda de pe pat, si pe deasupra, inchise si televizorul.

-Harry! Da-mi telecomanda, am spus, ridicandu-ma din pat si apropiidu-ma de el.

-Nu. Filmul ala o sa ma lase cu traume,a zis el, incapatanandu-se.

-Harry, te rog, i-am zis, zambind dulce.

-Nu, a spus el, folosind acelasi zambet.

Eu am facut o fata bosumflata.

-Nu poti sa ma faci sa ti-o dau, a zis el, arogant.

Deodata, imi veni o idee geniala. Daca nu ma pot folosi de cuvinte frumoase si zambete, atunci voi folosi altceva. Ceva la care stiu ca Harry va ceda cu siguranta.

-Serios? am zis si in urmatoarea secunda mi-am lipit buzele de ale sale.

Mi-am strecurat mana mea intr-a lui si i-am furat telecomanda, dupa care am rupt sarutul.

-Poftim! Si tu ziceai ca nu iti pot face nimic ca sa o iau, am spus, zambind victoriasa.

-Asta-i santaj, a zis el, asezandu-se suparat pe pat.

-Nu, nu e, i-am spus, amuzata.

Am deschis televizorul, iar Harry se duse in partea cealalta a patului, incercand din rasputeri sa se uite fix la ecranul telefonului si sa nu vada nici o imagine din filmul la care ma uitam.

Imi parea rau pentru el, dar trebuia sa stiu daca Jackson va salva lumea de zombi.

* * * *

Dupa ce filmul se incheie, eu am inchis televizorul si m-am intors cu spatele la Harry. El si-a inchis telefonul, si s-a foit o vreme, dupa care am simtit ca m-a luat in brate.

-Ce faci? l-am intrebat, mirata si totodata amuzata.

-Uhm, te iau in brate, mi-a zis. Doar nu credeai ca te las sa ma torturezi cu filmul ala fara sa-ti cer ceva in schimb, nu?

Eu am oftat si i-am acceptat imbratisarea, relaxandu-ma in bratele lui, lucru pe care cretul l-a simtit.

-Esti minunata, Nico, mi-a zis, el pupandu-ma pe obraz.

Deci, asta e din nou un capitol mai 'siropos' si posibil sa nu-mi fi iesit... Scuzati-mi greselile de tastare si banalitatea :).Dar sunt super-mega-ultra bucuroasa ca am reusit sa iau 10 in ambele teze. Mda, si am impuscat un 7 la franceza ca sa-mi strica asa, aiurea mediile mele perfecte :( Daca nu ma asculta sa imi indrept nota, fac urat. In fine, sper ca v-a placut capitolul, kisses xx.

 

 

 

 

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum