Deci (fara deci) imi vine sa ma bat pentru ca nu am postat ieri. Mii de scuze, dar, sunt racita si mi-am facut niste nervi la scoala din cauza unei profe noi si ma rog =))) Aici este capitolul 22, enjoy it xx
Eram in drum spre casa. Aveam biletele de la excursie in mana. Deci, recapitulam, 4 zile cu Harry la o pensiune unde se ofera cursuri de echitatie la marginea Londrei. Perfect, absolut perfect. Partea buna? Da, exista si o parte buna si anume ca practicasem de mica echitatie si adoram caii. Deci, privind din alt unghi, sa analizam posibilitatile prin care pot scapa de biletelele acestea magice:
Le-a mancat Snowball.
Le-a pierdut Louis (intentionat sau nu, vad eu).
Sa merg.
Ultima varianta nu prea imi convenea, iar dupa prima voi fi privita rau de fane si dupa a 2-a Louis ma va privi rau. In concluzie, raman la a 3-a varianta si toata lumea e fericita. Mai putin eu.
Harry fusese tacut tot drumul. Pe fata lui nu se putea citi nimic si m-am gandit ca poate nici lui nu-i convine. Stai, ce? Ce poate fi mai minunat decat sa mearga intr-o mini-vacanta cu mine? Eu sunt perfectiunea intruchipata. Ah, narcisismul lui Zayn e contagios. Ai face bine sa nu mai stai atat langa mine, brunetule. Nici tu nici oglinda ta. In fine, adevarul era ca poate o mica parte din mine voia sa fie cu adevarat impreuna cu Harry. Pentru ca era intr-adevar dragut si pentru ca se comportase destul de ok cu mine. As fi putut sa ii ofer o sansa. Ii zisesem in Scotia ca am nevoie de timp. Si acum ce sa-i spun? ,,Stii, Harry, acum mi-a trecut perioada aia in care eram trista, sunt libera sa fiu cu tine!'' .Si sa il sarut? E penibil. Nu, daca o sa se intample ceva, o sa fie de la sine si nu am de gand sa intervin in asta.
* * * *
Cand am ajuns acasa, cei 3 crai de la rasarit, Zayn, Louis si Niall, se uitau la un film.
-Unde e Liam? am intrebat.
-Cu Emily, imi zise Niall.
-Ok, am zis, si i-am dat verisorului meu biletele, dupa care m-am asezat pe fotoliu, asteptand incredibila sa reactie. Am inchis ochii si am numarat pana la 3.
1...2...3...
-Ce naiba e asta? Spune-mi ca e o gluma, ai mai multe bilete, nu? Spune-mi te rog ca mai ai.
-Hmm...Sunt bilete pentru o mini-vacanta, nu, nu e o gluma, si nu, nu mai am altele, am incheiat, zambind dulce.
-Dar..., zise Louis.
-Oh. Tu o sa stai cu Beatrice, nu-mi vei duce dorul, am zis eu.
-Ba da, a completat Zayn. Toti o sa o facem.
-Are dreptate, sunt 4 zile nu? a intrebat Niall.
La naiba, de cand am devenit eu un fel de mamica pentru ei?
-Da, sunt 4 zile. Nu disperati, baieti, a zis Louis. Apropo, eu nu te las singura cu Harry.
Harry paru jignit.
-Nu ma lasi, Lou? Dar cand prea-minunatul tau cap a gandit ca trebuie sa ma puna in aceeasi camera cu el la hotel, nu mai aveai aceeasi gandire? l-am intrebat, dandu-mi ochii peste cap. Nu-mi fac griji pentru asta. Ne intelegem ok, eu si Harry.
-Oh, dar erai cu mine in hotel, puteai veni la mine daca aveai vreo problema, a continuat Louis.
-Louis, gata, nu-ti mai fa griji in legatura cu asta, voi fi ok.
-Dar ma suni in fiecare zi, clar?
-Clar, da, i-am spus, dornica sa termin discutia asta.
Poate ca eram un pic ingrijorata ca voi sta cu Harry singura in pensiune, dar era pana la urma prietenul meu, si nu voiam sa-i alarmez pe baieti mai mult decat erau deja.
-Deci, eu ma duc sus, noapte buna, baieti, le-am zis.
~Din perspectiva lui Louis~
Chestia asta nu-mi suna bine, trebuie sa am o discutie cu un anumit cret. Stiu de ce e in stare cand place o fata, si am observat imediat ca o place pe Nico. Dar o cunosc pe verisoara mea si dramele ei din trecut si nu vreau ca Harry sa o raneasca mai mult decat e. Deci, daca vrea sa fie impreuna cu ea, gata distractia si cluburile, pentru ca intervin eu.
-Harry! l-am strigat.
-Da?
-Trebuie sa vorbesc ceva cu tine, i-am spus si l-am dus pana in bucatarie.
-Stiu ca e legat de excursie.Sincer, va fi ok...
-Nu, Harry. Asculta-ma, ok? Nico a trecut prin multe nu vreau sa o ranesti si tu.
-Nu o sa fac asta! se apara el.
-Daca reusesti sa fii pe bune cu ea si stiu ca esti in stare, gata cu distractia si cluburile. Ea cand iubeste pe cineva o face din tot sufletul si de aia te rog sa nu ii faci nimic rau pentru ca, fii atent, intervin eu, i-am spus.
-Ok, Louis, acum asculta-ma tu. Incearca sa fii calm. Iti promit ca nu o s-o ranesc pe Nico. Stii ca nu am vrut sa ranesc nici o fata, dar, s-a intamplat, cunosti povestea. Apropo, tu stii problemele ei din trecut cu baietii?
-Da, le stiu. Am fost mereu alaturi de ea. Si daca va avea incredere in tine o sa iti spuna, tu doar sa n-o dezamagesti.
-Mersi, frate, si te rog, stai linistit, va fi bine.
Asa sper, cretule.
Mno, imi pare rau daca e plictisitor capitolul, o sa mai fie o intamplare mica pana cand trebuie sa plece Nico si Harry la pensiune. Sper ca acea intamplare sa-mi fi iesit ok =))) Kisses xx
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
FanfictionEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45