Cand m-am trezit, soarele rasarise de mult pe cer. De obicei ma trezeam devreme, dar toata chestia asta cu mutatul m-a dat complet peste cap.
M-am dus la baie, am facut un dus rapid, dupa care m-am imbracat cu un tricou alb si o pereche de blugi negri. Mi-am lasat parul pe spate si am mers jos , unde ceilalti mancau.
- Neata, a zis Zayn.
-Neata, le-am zis eu si m-am asezat pe scaunul liber de la masa.
-Nu ti-e foamne? m-a intrebat Louis.
-Nu prea, de obicei nu mananc imediat ce ma trezesc, i-am zis.
-Deci maine plecam, sa nu uiti, mi-a amintit Zayn.
-Nu uit. Cum as putea sa uit? De abia am pus hainele in dulap, acum trebuie iar sa fac bagaje, am spus, mai mult pentru mine.
-Asta se intampla cand traiesti cu vedete, mi-a zis Harry, accentuand cuvantul ,,vedete''.
-Oh, buna dimineata, Harry, se pare ca puricii nu te-au mancat aseara, trebuie sa mai vorbesc cu seful lor, i-am spus, dandu-mi ochii peste cap.
El a tacut. Perfect, Nico-1, Harry-0.
-Ce facem azi? i-am intrebat pe baieti.
-Voiam sa iti aratam Londra, a zis Liam.
-Suna bine.
-Ok, atunci mananca si tu ceva si apoi plecam, mi-a zis Louis.
-Tu o tii pe mancatul tau. Sunt cumva prea slaba? l-am intrebat, luand totusi un mar.
-Mama ta a zis sa am grija ca tu sa mananci, mi-a raspuns el, amuzat.
Aproape ca m-am inecat cu marul.
-Oi fi vreun porc ca sa ma ingrase si sa ma taie de Ajun, am spus, razand.In fine, lasa, ma duc sus sa ma pregatesc.
M-am imbracat cu o rochita albastra cu o curea argintie si mi-am luat niste adidasi albi, dupa care m-am dus jos. M-am asezat pe canapea, asteptandu-i pe baieti. Dupa o jumatate de ora, a aparut Harry. S-a asezat lanaga mine pe canapea.
-Nico, imi pare rau daca te-am enervat pana acum, a zis.
Stai, ce? Deruleaza, m-ai pierdut pe drum.
-Nu esti bun la glume, Harry, e penibila.
-Nu glumesc, a spus si m-am uitat in ochii lui si stiam ca vorbea serios.
-Doamne, tu chiar crezi ca ma deranjeaza faptul ca ne mai tachinam noi din cand in cand? Nu este absolut nici o problema. Eu tin la voi toti, chiar daca uneori ma calcati pe nervi.
-Serios? a intrebat ,facand ochii mari.
-Da, normal, totul e ok.
Apoi, au venit si ceilalti si am putut iesi si noi in sfarsit afara.
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
Fiksi PenggemarEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45