Capitolul 41 ,,Ce ati auzit.''

1.8K 97 6
                                    

Cu toate ca nu aveam de gand sa postez azi, ci maine, iata ca aveti un capitol nou pentru ca m-a lovit inspiratia =)). Enjoy it xx

Si atunci, mi-a picat fisa.

Am zambit fara sa-mi dau seama si am chicotit, iar bunica observa si se incrunta.

-E amuzant, Nicolle? ma intreba ea.

-Nu, sigur ca nu, bunico, i-am spus eu, gesticuland.

Bunica vorbea despre sticlele goale de bere pe care le-am pus in spatele casei, intr-o punga. Uitasem complet de ele azi dimineata, cand ar fi trebuit sa le ascund undeva.

Baietii se uitau nedumeriti la mine, iar eu mi-am dat ochii peste cap si bunica continua:

-Nu pot sa cred ca ati facut asta. V-ati imbatat aseara, baieti? intreba bunica, iar cand ei isi dadura seama despre ce vorbea bunica facura ochii mari.

-Uhm, poate putin, a zis Louis, fastacindu-se.

-Bine, spuse bunica, oftand. Asteptam sa vina si ceilalti si mai vorbim.

Bunica se ridica de pe fotoliu.Era clar foarte suparata.

-E numai vina voastra! S-a suparat! le-am zis eu celor doi dupa ce bunica iesi din camera.

-Poftim? Vina noastra? Tu ai uitat sa ascunzi sticlele de bere! Si in plus, noi nu le-am baut pe toate! Ai uitat de petrecere? ma certa Louis.

-Louis, nu eram eu cea care trebuia sa le ascunda. Nu le-am baut eu, ok? Si, legat de petrecere, ce ai vrea sa spun? Ah, stii, bunico, nu baietii au baut berea! Am dat o petrecere cat ai fost plecata! am zis eu, dandu-mi plictisita ochii peste cap.

-Nu va mai certati, gata. Lasati-o asa. Ea se va supara si mai tare daca va afla ca am dat o petrecere. Doar taceti si gata, ne spuse Harry, iar eu am aprobat.

-Ok, zise si Louis.

Cineva deschise usa si i-am vazut pe ceilalti trei baieti intrand in sufragerie.

-Bunica voastra cumva...? incepu Zayn.

-Da si nu. Bunica crede ca voi ati baut toate berile. A gasit sticlele goale in spatele casei, le-am explicat.

-Dar noi nu..., zise Niall, iar eu l-am oprit.

-Las-o asa. Nu vrem sa o suparam mai tare decat e, i-am zis.

Bunica reveni in sufragerie si ne anunta:

-Bun, deci, nu pot sa trec cu vederea ce ati facut. Prin urmare, am dat un telefon unui prieten si am cazut de acord cu el ca voi 6 sa-i ajutati pe ingrijitorii unei Gradini Zoologice cu treburile de acolo, astazi, spuse bunica.

-Sa facem ce? am intrebat cu totii la un loc, surprinsi.

-Ce ati auzit, dragilor, spuse bunica si dupa ce ii dadu lui Louis o foaie cu adresa Gradinii Zoo, parasi sufrageria.

Eu am oftat.

-Ar cam trebui sa mergem, ne zise Liam iar noi am aprobat.

Trebuia sa ajungem acolo ca sa scapam cat mai repede de ceea ce aveam de facut.

* * * *

Cand am ajuns in fata Gradinii Zoologice, am cerut doamnei de la casa o harta a gradinii dupa care i-am explicat de ce ne aflam acolo, iar ea a zambit si ne-a spus:

-Bun, deci, intrati mai intai in acea casuta, spuse ea si na arata o cladire mica situata inauntrul Gradinii Zoologice, si acolo vi se va explica ce trebuie sa faceti.

-Multumim, spuse Zayn si o lua inainte, mergand spre cladire.

Noi l-am urmat si in cateva minute ne aflam in fata casutei.

Zayn batu la usa si un domn in jurul varstei de 40 de ani ii deschise usa.

-Oh, voi trebuie sa fiti ajutoarele noastre pe ziua de azi! spuse domnul. Eu sunt Jake.

Eu si cu baietii ne-am prezentat, dupa care Jake ne pofti inauntru si ne invita sa ne asezam pe niste scaune.

-Deci, aceasta este harta Gradinii Zoologice, spuse el si ne arata o pictura de pe unul dintre pereti.

Zayn se uita pe harta din mainele sale, data de femeia de la casa si apoi privi pictura de pe perete, aproband, ca si cum voia sa vada daca cele doua erau una si aceeasi.

-Prin urmare, vor fi cate doua persoane pentru un animal sau mai multe, depinde de cate detinem in aceasta gradina. Si va las libertatea de a alege animalul. Desigur, vor mai fi acolo cativa ingrijitori care va vor explica ce sa faceti. Si de preferabil, nu alegeti animale de prada. In fine, intai sa vad echipele, zise Jake.

Harry se uita la mine, iar eu am dat aprobator din cap, semn ca voiam sa fiu in echipa cu el.

-Noi doi, zise Harry si arata spre mine si el. Suntem una dintre echipe.

-Bun. Urmatorii? intreba Jake.

-Eu voi fi cu Louis, zise Zayn, ridicand din umeri, iar satenul murmura un ,,Da''.

-Si...Ramanem eu cu Niall, zise Liam.

-Perfect. Acum, alegeti-va animalul.

Noi ne-am ridicat de pe scaune si ne-am apropiat de pictura de pe perete. Erau atat de multe animale! Am putut observa diferite specii de pasari, dar m-am gandit ca daca tot aveam ocazia sa lucrez chiar si pentru o zi la o Gradina Zoologica, atunci ar fi bine sa aleg ceva mai interesant.

-Hai sa alegem ceva inofensiv. Adica, nu vreau sa patesti ceva rau, imi zise Harry. Ce zici de broasca aia? intreba el si-mi arata o broasca colorata in rosu, albastru si negru.

-Aia e o broasca din padurile tropicale. O singura picatura din veninul ei poate fi mortal. Si niciodata nu stii unde se ascunde, zise Jake, iar Harry inghiti in sec.

-De fapt, hai sa alegem altceva, spus el si eu am chicotit, amuzata de reactia sa.

-Noi ne alegem rinocerul, spuse Louis.

-E bine, aproba Jake. Dar sa nu tipati prin preajma lui si incercati sa va pastrati calmul. Poate simti frica.

-Ce zici de sarpele ala Boa? il intreba Liam pe Niall.

-E ok. Sunt de acord, spuse blondul.

-Foarte bine. Mai sunteti voi, spuse Jake si arata spre mine si Harry.

-Aveti lilieci aici? am intrebat eu.

-Da. Sunt inchisi intr-un loc intunecat, iar vizitatorii trec pe acolo. Practic, lilieci zboara pe deasupra capetelor lor.

-Nu alegem asta, Nico, spuse Harry.

-Oh, haide. Daca ar fi periculosi nu ar lasa pe toata lumea sa treaca pe langa ei, i-am spus, dandu-mi ochii peste cap.

-Nu sunt periculosi. Dar trebuie sa faceti liniste cat stati prin preajma lor, spuse Jake.

-Te rog, Harry, i-am spus eu cretului, care nu era de acord.

-Bine, ceda el, iar eu am zambit, multumita.

-Doar ca e o mica problema, ne anuta Jake. Liliecii nu au nevoie de ingrijiri decat o data pe zi, adica hrana si apa. Deci, va trebui sa mai alegeti ceva daca nu vreti sa stati degeaba toata ziua.

-Alege tu, i-am zis lui Harry. Eu am ales liliecii, acum alege tu altceva.

-Pinguinii, spus el, iar eu am aprobat.

-Perfect, zise si Jake.

-Cand putem incepe? intreba Louis.

-Chiar acum, spuse Jake si ne inmana cate o harta a gradinii fiecaruia dintre noi.

Stiu ca, din nou, capitolul nu e reusit dar tin sa va anunt ca voi descrie ce face fiecare dintre echipe intr-un capitol. Deci, urmatoarele 3 capitole vor fi despre cum se descurca fiecare =))) Sper sa imi iasa cat se poate de amuzante. Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum