Capitolul 10,,A plecat cu hainele mele!"

3.1K 158 0
                                    

Ce dimineata frumoasa! Atat de frumoasa incat soarele nu ma lasa sa mai dorm. Pot pune pariu ca tot Louis a vrut sa nu pot dormi dimineata, de aceea mi-a dat camera asta. Ma razbun eu, Louis.

Deodata, s-a auzit usa. Sa dea naiba daca vreunul din ei indrazneste sa ma trezeasca. S-au auzit cateva acorduri de chitara...Hmm, daca doar pentru asta au venit, este perfect. Apoi, chiar cand ma luase din nou somnul, cel care canta la chitara incepu sa o zdrangane, nu sa cante normal, iar cineva sarea in pat.

-Ce naiba? am intrebat, ridicandu-ma din pat. Voi nu aveti ce face?

Niall era cel care zdranganea la chitara, Louis si Harry imi sareau in pat, iar Zayn si Liam aveau cate o cana cu apa in mana. Mda, cred ca stiu ce urma.

-Frumos, baieti. Mi se pare interesant acest...Mod de a fi trezit.

-Mai vrei? m-a intrebat Louis, zambind.

Mi-am dat ochii peste cap.

-Mergem in Scotia, ai uitat? m-a intrebat Zayn.

La naiba, nu stiu cum, dar chiar uitasem.

-Ok, mi-am adus aminte, v-ati terminat treaba aici, puteti pleca acum, le-am zis.

M-am dus la dulap si mi-am facut rapid bagajele, dupa care m-am imbracat cu un maieu alb, blugi si un pulover albastru deschis ,pe deasupra. Parul, vopsit in stil ombre, l-am lasat pe spate. Apoi, am coborat pe scari. Imi pregatisem 2 geamantane.

-Bun, acum ca ai ajuns si tu, putem sa va instruim, a zis Louis.

-Cum adica? Am mai mers cu avionul..., am zis eu amuzata.

-Nu, sa va instruim in legatura cu asa-zisa voastra relatie, a continuat Louis.

-Ah, ok, sa auzim.

-Deci, cat sunteti afara trebuie sa stati unul langa celalalt, sa va tineti de mana si cred ca si un pupic pe obraz ocazional ar fi perfect...

-Ok, hai sa mergem o data pana nu-ti vin si alte idei, am zis luandu-l pe Harry de mana, iar cu cealalta tineam unul dintre geamantane.

Pe celalalt il vor lua baietii, doar le-am zis ca vor trebui sa ma ajute si ei in toata chestia asta cu ,,relatia''. Cand am iesit afara, am ramas surprinsa. Nimic. Nici un reporter, nici un fotograf, doar o masina in fata casei. Ah, poate ca lucrurile nu sunt atat de rele precum le credeam eu. Poate sunt alte cupluri pe care se axeaza presa.M-am dus la masina, deschizand portbagajul ca sa-mi pun geamantanul.

-Nico, stai un pic..., zise Harry.

Dar el nu a apucat sa termine propozitia pentru ca, dupa ce am inchis portbagajul, soferul a iesit din masina si mi-a facut rapid o poza. Dupa care, a plecat cu masina cu tot.

Deci nu pot sa cred cat de idioata am fost! Chiar am putut sa cred ca dupa un interviu in care baietii au declarat ca sunt iubita lui Harry Styles, paprazzi ma vor lasa in pace?! Ramasesem perplexa, la fel ca Harry. Omul ala plecase cu o parte din bagajul meu. Si nu aveam in geamantanul ala lucruri nefolositoare! Dupa un minut, au iesit afara si baietii, Harry povestindu-le totul. Dupa, Harry ca un iubit bun ce (nu) e a venit si mi-a spus ca o sa imi ia si mai multe haine ca sa le depaseasca pe cele pierdute. Surprinzator, nu m-a facut sa ma simt mai bine.

-A plecat cu hainele mele! am tipat, deoarece surprinderea mea se transformase in nervi.

-Nu e ca si cum nu mai ai, a zis Niall, amuzat de situatie.

Si, da, daca nu eram eu victima as fi ras de respectiva persoana in cauza.

Mda, deci nu stiu cat de buna a fost ideea asta, dar mi-a venit pe moment si m-am gandit ,, De ce nu? ''

Oricum, sper ca nu a iesit chiar asa de rau si va anunt de pe acum ca povestea va mai avea 30 capitole cel putin(mai vad eu) dupa care vor mai fi volume :)) Am multe idei pentru carte si as vrea sa le folosesc pe toate. Nu sunt foarte buna la partile romantice in schimb, asa ca nu aruncati cu rosii in mine cand o sa fie si parti de alea. O sa ma straduiesc cat pot eu de mult sa iasa cat de cat ok. Multumesc celor care citesc cartea. Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum