Capitolul 37,,Styles, e greu sa accepti ca nu te place toata lumea, nu?''

1.9K 100 3
                                    

~Din perspectiva lui Nico~

Stateam cu bunica la masa din bucatarie, sorbind dintr-o cana cu ciocolata calda.

-Ce ai mai facut de cand nu ne-am mai vazut, scumpo?

-Mai nimic, i-am raspuns eu. 

Adevarul era ca eu chiar nu stiam ce sa ii spun. Nu facusem nici un lucru deosebit care sa merite povestit. 

-Ce e intre tine si Harry? intreba ea, zambind.

-Uhm, pai suntem impreuna, am zis eu, amuzata.

-Stiu asta, doar ca, sunteti impreuna de dragul publicului sau chiar il iubesti?

-Bunico, chiar il iubesc. Nu as putea sa ma prefac. Stii ca nu sunt buna la asta.

Si chiar nu sunt. Bine ca nu a trebuit sa ma prefac ca il iubesc pe Harry decat cateva zile, in care de abia daca am iesit in public. Dupa aceea, m-am indragostit de-adevaratelea de el, iar acum avem o relatie reala de care nu pot spune ca nu ma bucur.

-Atunci, ma bucur pentru relatia voastra. Harry pare un baiat dragut, zise bunica, iar eu am zambit. Oh, aproape ca uitasem. Nicolle, eu trebuie sa plec si voi ajunge acasa maine dimineata. Trebuie sa ajut o vecina la niste treburi in gradina.

-Sigur, bunico. Nu e nici o problema. 

Bunica dadu aprobator din cap, dupa care iesi din bucatarie si urca scarile, ducandu-se in camera sa.

-Pa Nico, ma duc sa ii iau pe baieti, ma anunta Louis aparand de nicaieri in bucatarie.

-Ok, Lou. Sa conduci cu grija, i-am zis.

-Stai linistita, voi fi atent, mi-a spus el, dupa care iesi din casa.

* * * *

Dupa ce mi-am terminat ciocolata calda, am hotarat sa ies afara. M-am indreptat spre locul in care bunica tinea un balansoar. Locul in care era asezat balansoarul imi oferea o priveliste perfecta spre padure. Adoram locul ala de mica. Era atat de liniste...

Cand am ajuns la balansoar, Bella, pisica alba a bunicii dormea linistita pe el.

Eu m-am asezat intr-o parte a balansoarului, deoarece era destul loc si pentru mine si pentru pisica. Bunica iubea la nebunie pisicile. Trebuia mereu sa aiba una (sau uneori, chiar doua).

Cand am ajuns aici ieri, Harry a innebunit pur si simplu cand a vazut-o pe Bella. A tinut-o in brate o ora, in timp ce o alinta si o mangaia. La un moment dat, pisica s-a plictisit si si-a scos gherutele la iveala, zgariindu-l pe Harry pe mana. Si acum, maraie mereu cand il vede.

-Nico! ma striga cineva din spate, intrerupandu-mi gandurile.

Cel care ma strigase era Harry. El se aseza langa mine pe balansoar.

-Neata, cretule. Ce devreme te trezesti tu, i-am spus eu ironic, in timp ce ii ciufuleam parul.

-Aseara m-am uitat la un film pana mai tarziu, mi-a zis el, chicotind. Tu ce faci? Si, unde sunt Louis si bunica ta?

-Louis s-a dus dupa baieti si bunica e plecata pana maine dimineata, i-am explicat. Iar eu fac bine. Ma gandeam la tine, Harry.

-Aww, ce dragut, mi-a zis el, lungind vocala ,,u''.

-Ma gandeam la cum te-a zgariat Bella, am spus, amuzata.

-Ah, sunt sigur ca nu a vrut, se mai intampla sa gresesti..., a zis el.

-Aha, de aia maraie oricand te vede, nu? Si alea sunt ,,din greseala''? l-am intrebat, razand.

-Nu maraie...E doar bucuroasa cand ma vede, mi-a zis, zambind.

-Bine, Styles, fie cum vrei tu, se pare ca nu accepti ca cineva sa nu te placa. Chiar daca acel cineva e o pisica.

-Nicolle Erika Tomlinson, pisica aia ma place, nu te mai contrazice cu mine! mi-a zis el, razand.

Dupa aceea, Harry ma lua in brate, iar in urmatoare secunda m-am trezit asezata peste cret, in timp ce el isi tinea mainile pe soldurile mele.

-Vezi ce se intampla daca ma provoci? ma intreba el, zambind, dupa care ma saruta.

Sarutul nostru devenea din ce in ce mai pasional. Eu ma jucam cu parul lui Harry, iar el imi mangaia senzual spatele pe sub tricou. 

La un moment dat, Harry rupse sarutul.

-As face mai multe, dar riscam sa ne prinda Louis si dupa aceea se enerveaza si stii cum face cand se enerveaza, mi-a zis el pe un ton pervers, dupa care isi musca buza inferioara.

Eu am oftat si am murmurat ,,Perversule...'', dupa care am simtit ca imi vibreaza telefonul in buzunarul blugilor, semn ca ma suna cineva.

-Ce este, Louis? am intrebat, vazand ca el era cel care suna, dupa care am inceput sa ma plimb prin curtea bunicii.

Nu puteam vorbi la telefon fara sa ma plimb. Cand eram in casa, mergeam in cerc, dar este pur si simplu un fel de obicei din copilarie de care nu pot scapa.

-Uhm, te-am sunat ca sa te anunt ca venim, mi-a zis el.

-Bine, asta e tot? l-am intrebat.

Ce motive gaseste si baiatul asta ca sa ma sune...Sincer, nu il inteleg.

-Da, ok, pa-pa.

-Pa, Louis, am spus eu.

* * * *

-Deci, bunica nu vine pana maine dimineata, corect? ma intreba pentru a doua oara Louis.

El ajunsese cu baietii acum o jumatate de ora si ne-am strans toti in sufragerie.

-Da, Lou, ce e asa de neinteles? i-am raspuns eu cu o alta intrebare.

-Pai, am o idee..., incepu el.

-Sa auzim! zise Zayn.

-Ma gandeam sa dam o petrecere...Adica, cunosc majoritatea tinerilor de pe aici. Ar fi dragut, zise el.

-E o idee buna, zise Niall, zambind.

-Nu vom face asta. Louis, e casa bunicii! i-am amintit eu.

-Nu se va supara, stii ca ne iubeste, mi-a zis el. Nici nu va afla, oricum. Asta daca nu ii spui tu.

Eu am oftat lung si m-am gandit o clipa la propunerea lui.

-Bine, am cedat eu. Nu ii voi spune.

-Perfect! Deci, eu ma duc sa aduc invitatii, Zayn, Niall si Liam se vor duce la cumparaturi, iar Nico si Harry vor aranja casa. E bine asa? intreba Louis.

-Da, am aprobat noi.

-Va fi cea mai tare petrecere! zise Louis, fericit.

Va fi cea mai nebuna petrecere. Presimt asta. Si nu la modul bun.

Stiu ca acest capitol este nereusit, mii de scuze :( Vreau sa va anunt ca eu incepand cu vinerea aceasta voi fi plecata timp de 11 zile si nu cred ca voi putea posta :( De asemenea, de acum in colo voi posta cand voi avea timp ,dar avand in vedere ca va veni vacanta de vara, dupa acele 11 zile voi incerca sa fiu cat se poate de activa. Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum