Deeeeeci, din nou nu am mai postat de mult si chestii si imi pare rau, dar ce conteaza scuzele mele. Voi vreti sa postez si stiu asta, am si ideile dar nu am timpul necesar sa postez. Acum am luat vacanta si mda, am mai gasit putin timp c: . Apropo, am inceput o carte noua si, daca se poate sa aruncati o privire si pe la ea...c: Kisses x
Louis lua ultima geanta si o indesa in portbagajul masinii sale.
Reusisem sa rezolvam toate treburile de la Zoo si acum era timpul sa ne luam ramas-bun de la bunica.
-Gata, spuse verisorul meu si ofta. Paa, bunica!
Se duse la ea si o pupa pe ambii obraji, dupa care eu i-am urmat exemplul lui Louis, iar baietii se multumira doar sa ii dea o imbratisare stransa.
-Unde e Niall? intreba Zayn inainte sa deschida portiera masinii sale.
-Aici! striga blondul si l-am vazut venind de undeva din spatele bunicii cu o cutie in mana.
-Niall, ce e in cutie? intreba Liam, curios.
-Prajituri! spuse blondul si zambi cu gura pana la urechi.
-I le-am facut eu, spuse bunica si rase. Am vazut cat de innebunit era.
Am chicotit si am urcat in masina lui Louis, asteptand sa vina el si Harry.
-Gata de plecare? ma intreba Louis dupa 3 minute, cand se urca in masina.
-Da, i-am raspuns si m-am asezat langa geam, facandu-i loc lui Harry.
***
-Acasa! tipa verisorul meu cand am intrat in apartament si lasa bagajele jos, urmand sa se tranteasca pe canapeaua din sufragerie si sa deschida televizorul.
Am murmurat ceva si am pus toate bagajele intr-un loc, dupa care mi-am dat sandalele din picioare jos si am pasit in casa. I-am lasat pe baieti sa se uite la televizor si am urcat scarile, ajungand in camera mea. Aveam sa despachetez mai tarziu, acum gasind in dulap o rochie subtire cu care puteam sta prin casa. M-am imbracat cu rochia, dupa care m-am gandit sa fac un dus pentru a ma mai relaxa un pic.
***
Mi-am infasurat in jurul parului meu lung, saten si proaspat spalat un prosop alb dupa care m-am imbracat din nou cu rochita si am iesit din baie. Eram in cautarea telefonului meu, cand, pe masuta de langa pat am gasit un biletel:
''Iubita mea Nico,
Stiu ca nu e cea mai buna idee sa iti spun chestia asta printr-un biletel, dar stii ca nu ma pricep in a-mi exprima gandurile prin vorbe, asa ca, ce ai zice daca ne-am intalni diseara? Stii, pentru ca totul intre noi s-a desfasurat atat de rapid incat nici macar nu am avut o prima intalnire. Asa ca, m-am gandit ca am putea sa o avem in seara asta. Te iau la 7. :) x
Harry, xx''
Mi-am muscat usor buza inferioara in incercarea de a nu zambi la ceea ce era scris pe biletel. Era atat de dragut. Dar singura problema era...Eu nu aveam o rochie care sa se potriveasca cu o astfel de ocazie. Si chiar nu imi doream sa fac o impresie proasta, acum, la prima noastra intalnire. Am coborat scarile si mi-am luat ambele mele genti, dupa care m-am intors in camera. Am scos toate lucrurile din genti si le-am pus la locul lor, dupa care am deschis dulapul cu hainele si am inceput sa ma uit prin toate. Trebuia sa fie ceva.
-Asta e...,am soptit pentru mine si am zambit cand am gasit rochia pe care o primisem de la niste rude, in ziua in care am facut 18 ani.
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
FanfictionEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45