Capitolul 31,,S-a inventat GPS-ul.''

2.2K 122 0
                                    

Nu pot sa cred ca am ajuns la capitolul 31 :o. Eu acum vad ce departe sunt :). Dar fara sustinerea voastra nu faceam atatea capitole =)))). Mai am un pic si fac si 3000 de vizualizari. Habar nu aveti cat de bucuroasa sunt cand deschid laptop-ul si vad cate voturi, vizualizari si comentarii am. Sper sa va placa si capitolul asta. Kisses xx

M-am trezit dimineata, observand ca Harry dormea cu capul pe umarul meu. Am reusit sa ma ridic din pat fara sa il trezesc ,dar nu m-am putut abtine si am zambit cand am vazut cat de dragut e cand doarme.

L-am analizat aproximativ 2 minute, dupa care m-am uitat la ceasul de pe noptiera observand ca e 11:30. Dumnezeule, noi trebuie sa fim la 12 in autobuz.

Am inceput sa impachetez toate lucrurile mele, ca intr-ale lui Harry nu puteam interveni. Dupa ce mi-am facut bagajele mele, m-am dus la cret incercand din rasputeri sa il trezesc. El doar murmura:,,Mama, nu vreau la scoala'', se intoarse cu spatele la mine si isi continua somnul.

-Harry! Trezeste-te ca sa prindem autobuzul, nu ca sa te duci la scoala, i-am spus.

El continua sa doarma, fara sa dea vreun semn ca m-ar auzi.. Era imposibil baiatul asta.

-Harry!Nu intelegi ca pierdem autobuzul?! l-am intrebat, ridicand tonul.

-Ce? intreba el, somnoros.

-Ce ai auzit, pregateste-ti bagajele. Avem autobuzul la 12 si e 11:40.

-Ok, a spus el.

Dupa ce m-am asigurat ca Harry nu va adormi din nou, m-am dus in baie ca sa imi fac rutina de dimineata si un dus rapid.

* * * *

-E perfect, absolut perfect! i-am spus lui Harry, ironica.

Pierdusem autobuzul din cauza parului lui Harry care nu statea bine iar lui i-a luat prea mult sa il aranjeze. Alergasem dupa autobuz o vreme, dar se pare ca soferul nu ne vazuse, asa ca acum ne aflam la marginea unei campii pustii, gandindu-ne ce sa facem.

L-am sunat pe Louis de doua ori iar el nu a răspuns. Fix acum, cand am nevoie de el, nu raspunde?!

M-am asezat nervoasa pe iarba, verificandu-mi din 10 in 10 secunde telefonul ca, poate, poate mi-a trimis Louis vreun mesaj. Harry se aseza langa mine punandu-si o mana in jurul gatului meu si pupandu-ma afectuos pe tampla.

-Stai calma, Louis o sa raspunda la telefon si o sa vina sa ne ia, a zis el in incercarea de a ma linisti si puteam simti o nota de amuzament in vocea lui.

-Harry, tu cumva esti fericit ca am pierdut autobuzul? l-am intrebat, iar el a ras.

-Hmm, poate. Nu e atat de rau sa stau singur cu tine, a spus el cu un zambet pervers pe fata.

-Nu vreau sa stiu la ce te gandesti in momentul asta, i-am spus.

-Nu m-as mai gandi daca tu nu ai fi atat de draguta, a zis el, iar complimentul lui reusi sa-mi mai diminueze un pic starea de nervozitate.

-Aww,mersi, si tu esti foarte...Oh, Louis mi-a trimis mesaj! am spus, iar in urmatoarea secunda m-am ridicat energic in picioare.

L-am putut auzi pe cret mormaind ceva si presupun ca era suparat pe Louis pentru ca trimise mesajul chiar intr-unul din momentele noastre romantice, intrerupandu-l. Nu m-am putut abtine si am inceput sa chicotesc, dupa care am citit mesajul de la Louis:

,,Am vazut ca m-ai sunat...Esti bine?''

Apoi, eu l-am sunat deoarece nu avea rost sa ii trimit un mesaj. Si, chiar cand ma gândeam sa închid si sa incerc mai încolo, Louis a răspuns.

-Da? intreba el. Ce s-a intamplat, Nico?

-Louis, scumpule, verisorul meu drag, asa-i ca vii sa ma iei pe mine si pe Harry cu masina?

-Ce?! intreba el, incurcat.

-Am pierdut autobuzul si acum suntem la marginea unei campii din apropierea pensiunii, i-am explicat.

-Hmm, si cum se presupune ca ajung eu acolo? intreba el.

-S-a inventat GPS-ul, i-am spus. Cauti pensiunea ,,White Horse'' si in drumul spre pensiune o sa ne gasesti pe noi. Nu suntem foarte departe de ea.

-Uhm, ok. Vin cat de repede pot, mi-a zis el.

-Mersi, Lou, am spus.

-Deci, vine? intreba cretul, dupa ce eu am terminat convorbirea telefonica cu Louis.

-Da, normal ca vine, l-am lamurit.

-Si, apropo, ziceai ceva mai devreme...Ca sunt...Cum? intreba el, zambind.

-Oh, ziceam ca si tu esti foarte dragut, i-am spus, imbratisandu-l dupa care l-am pupat pe obraz.

Stiu ca acest capitol e scurt, imi pare rau. O sa ma revansez eu :). Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum