Capitolul 19,,Ador totul la tine."

2.5K 133 0
                                    

Asta. E. Si. Capitolul. Al.3-lea pe ziua de azi. Asa, sa imi achit datoria. Tot scurt e, ca e parte romantica, si, da, stim povestea :))) Sper sa va placa xx

~Din persepctiva lui Crystal~

Zayn m-a invitat sa luam cina in seara asta. Cat de dulce din partea lui. Oare sa aleg rochia neagra sua pe cea rosie? Pana la urma am optat pentru cea neagra.

Am coborat la restaurant si l-am vazut pe Zayn la o masa. Era imbracat in costum.

-Buna, Zayn, i-am zis eu.

-Buna, Crystal, arati minunat, m-a complimentat Zayn.

-Oh, mersi, seman cu cine ma lauda, i-am zis, zambind.

-Mi-a luat o ora sa-mi aranjez parul si, la insistentele lui Nico nu m-am mai dat cu atat fixativ. Nu risc sa te intoxic, a zis el si am ras amandoi.

Nu prea stiam ce sa spun. Voiam sa fac impresie buna, dar era greu, nu imi gaseam cuvintele la ora asta cu toate ca de obicei eram foarte vorbareata.

-Crystal, ai vrea sa fim impreuna? m-a intrebat Zayn, spargand linistea.

-Da, chiar mi-ar placea, i-am zis, zambind.

-Ok, a zis el, intorcandu-mi zambetul. Si chiar daca maine plecam, tinem legatura, asa-i?

-Categoric, i-am spus.

Am comandat mancarea iar pe tot parcursul cinei, ne-am cunoscut mai bine. Am aflat ca Zayn a avut un iepuras cand era mic, si ca atunci cand s-a dus prima data intr-o padure si a vazut o bufnita s-a dus plangand la mama sa zicandu-i ca nu vrea sa fie mancat. Mama sa a zis ca(,) copilasul ei nu seamana cu un soricel, asa ca nu va fi mancat. Dupa aceea, Zayn si-a petrecut toata ziua uitandu-se in oglinda cu o poza cu un soarece in mana, incercand sa gaseasca asemanari.

I-am povestit si eu lucruri despre mine, adica ca ador sportul, sa ma distrez, sa dansez. La ultima parte, Zayn a pus furculita jos si m-a intrebat:

-Vrei sa dansezi?

-Da, sigur, i-am zis.

Aveam noroc ca era o melodie lenta.

-De la ce varsta stii sa dansezi? m-a intrebat el.

-De la 9 ani...Matusa mea m-a invatat. Apropo, si tu esti foarte bun la dans, i-am zis.

-Ah, mersi, dar nu ma compar cu tine, mi-a zis Zayn. Uite, cred ca e bine sa fiu sincer cu tine. Ador felul in care arati, felul in care te misti, felul in care te porti...De fapt, ador totul la tine, a zis, el, razand.

-Ce dragut Zayn! Si eu iubesc tot ce e legat de tine, esti un om minunat.

-Eu as vrea sa schimb faptul ca sunt atat de timid, mi-a zis el cand melodia s-a terminat.

-De ce? Mie imi place ca esti asa, i-am spus. Esti perfect.

-Serios? Dintr-odata nu mai vreau sa schimb asta, a zis si am ras.

Era o seara minunata, si nu mai voiam sa se termine niciodata.

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum