Capitolul 11,,De ce iti place sa ma enervezi?"

3.1K 167 8
                                    

Pot spune ca ma mai linistisem un pic...Adica, sa privim partea buna, nu au intrat hainele in sac, corect? Si oricum, daca Harry promisese ca-mi ia mai multe haine, atunci, sa te tii si de cuvant, Styles. Ti-ai luat un angajament promitandu-mi asta, deci, sa te vad.

Cand, adevarata masina a trupei a venit, ca sa ne duca pana la aeroport cred ca i-am intrebat pe baieti de aproximativ 10 ori daca asta e masina, si, da, l-am intrebat pana si pe sofer, ca sa fiu 100% sigura.

In masina, Louis izbucnea ocazional in ras, aducandu-si aminte de ce s-a intamplat, iritandu-ma peste masura. Dar, aveam oare de ales?

Cand am ajuns la avion mi-am luat unicul geamantan si m-am asezat pe scaun, dupa care, langa mine s-a pus Harry. Cand am vrut sa ma opun, zicand ceva, Louis s-a uitat ciudat la mine, iar eu am tacut, infranta. La naiba, Tomlinson. Trupa trebuia sa cante in Scotia si vom sta acolo aproximativ 3 sau 4 zile, la un hotel.

Pe tot parcursul drumului, o blonda nu-l lasa pe saracul Zayn in pace, care, a fost politicos pana intr-un anumit punct, in care blonda il innebunea cu intrebari mai...personale despre el. Cand lui Zayn i-a sarit mustarul, rastindu-se la blonda ,toate persoanele din avion se uitau la el, acesta cerandu-si imediat scuze si de la fata si de la public, rusinat.

Eu m-am amuzat de situatie, Zayn era un baiat foarte sensibil, chiar daca nu-i place sa o arate si niciodata, dar niciodata nu ar putea rani o fata, ca nici unul din trupa de altfel. Imi aduc aminte cand baietii s-au dus o data la pescuit si am mers si eu cu parintii mei cu ei, iar cand Liam a prins un peste mare cu care s-a laudat tot drumul, Zayn s-a retras in masina cu care am venit, stand acolo pentru o jumatate de ora. Cand m-a pus mama sa il chem la masa, sa mancam pestele, l-am gasit tot in masina, plangand de mama focului. In momentul ala, am stat eu cu el vreo 5 minute, ca sa il linistesc, zicandu-i scuza pe care mi-o zicea si mama cand mancam pui sau peste cand eram mica si anume ca ,, Animalutele revin la viata in stomacul nostru si avem o intreaga ferma acolo'' . Surprinzator, asta chiar l-a ajutat pe Zayn.

Avionul a aterizat, intrerupand firul amintirilor mele. Harry mi-a luat geamantanul din mana zicand ca il duce el, iar apoi m-a luat de mana. Mda, incep sa ma obisnuiesc cu asta.

Cand am ajuns la hotel, Louis a vorbit cu fata de la receptie, iar eu l-am batut la cap sa-mi dea mie unica camera cu privire spre lacul Loch Ness. Louis a zambit si a zis ca face totul pentru verisoara lui. Asta a fost un pic ciudat, dar ma gandesc ca aerul Scotiei e de vina.

Dupa 2 minute am inteles de ce se purtase el asa cu mine si aproape ca imi venea sa fac o scena acolo, de fata cu toti, dar m-am controlat. Inspira, expira, Nico, asa.

-Mda, deci vreau 3 camere, una pentru mine si brunet, una pentru blod si saten si una pentru scumpa mea verisoara si baiatul cret. Da, multumesc, a zis el, ridicand intentionat tonul cand a spus ,,scumpa mea verisoara'', ca sa ma enerveze si mai mult.

Cand am ajuns in fata camerelor, care erau una dupa cealalta, pe acelasi hol, i-am spus lui Harry sa intre in camera, ca vin si eu mai tarziu. Nu am precizat ca am de gand sa il omor pe Louis. L-am asteptat in fata camerei si cand in sfarsit a ajuns a inceput minunata noastra discutie:

-De ce naiba iti place sa ma enervezi? am soptit-tipat eu.

-Pentru ca esti asa adorabila cand te enervezi, a zis el cu o voce de copil.

-Vorbesc serios Louis, intelege ca nu imi e usor.

-Stiu, stiu, dar acolo era public. Daca femeia de la receptie se uita in pauza pe stiri si afla ca voi sunteti impreuna si nu stati in aceeasi camera? Te-ai gandit la asta? Ah, trebuie sa ma gandesc eu la toate.

-Bine, Louis. Inteleg, cred ca toate astea vin la pachet. O sa incerc sa fiu mai draguta. Si, vai, a naibii imaginatia ta bogata, am spus eu, oftand.

-Adica? Tu crezi ca la un hotel de 5 stele fetele la receptie nu au internet pe calculator? Normal ca asta fac in pauza. Se uita la stiri. Si esti pe prima pagina, crede-ma, a zis el.

-Bine, bine, Lou. Ai castigat, am spus, intrand in camera.

I-am murmurat un ,,Salut'' lui Harry, cu toate ca stiu ca ne mai vazusem dupa care m-am dus pe balcon ca sa privesc apusul soarelui. Poate iese ceva bun si din ziua asta. Ah, pe cine pacalesc? Apusurile mereu iti fac ziua mai buna.

Dupa o vreme, a venit si Harry pe balcon. Putea sa lipseasca? Bine, geniule, hai sa vad ce replici de cucerit mai scoti din capsorul tau ala cret.

Asta e si capitolul 11. Scuzati-ma daca pun prea mult accent pe geamantan(e), dar vreau sa se vada cat de frustrata e Nico dupa ce si-a pierdut hainele. La fel as fi si eu in locul ei :)) Kisses xx

My life(One Direction Fan-Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum