Vai. Voi stiti cum e sa alergi pe ploaie fara umbrela si palarie pe cap? Dar nu asa, o ploicica mica, una de aia mare! Am facut baie. Si cred ca o sa si racesc. Si, culmea, fix cand s-au terminat orele a inceput sa ploua si fix cand am ajuns eu acasa s-a oprit :| Asa ploaie?
(Nu ma bagati in seama, de fapt m-a luat tata cu masina, dar imi place sa dramatizez si sa imi imaginez ce s-ar fi intamplat daca NU ma lua tata cu masina :))) ) Multumesc (din nou) celor care imi citesc cartea ^_^ 85 de voturi?! E super, va multumesc xx Si cand ajung la 100 o sa postez 3-4 capitole in aceeasi zi (sper) :D In fine, bucurati-va de capitol pana atunci :)
Maine trebuia sa plecam si cum imi facusem nervi la discutia cu Louis, m-am gandit ca ar fi bine sa ma relaxez inotand in piscina. Asta pana vin si ei.
I-am lasat pe ceilalti sa manance si m-am furisat fara ca ei sa vada de la masa pana in camera mea. Mi-am luat costumul de baie intr-o piesa, mi-am prins parul intr-un coc ce numai a coc nu semana si m-am dus la piscina din spatele hotelului.
Mai erau 2 persoane, un baiat si o fata. Dupa vreo 10 minute in care am inotat, fata a venit langa mine:
-Si tie iti place sa inoti de dimineata?
-Da, am zis, zambind.
-Eu sunt Beatrice, incantata de cunostiinta.
-Nico, i-am zis, raspunzandu-i la salut.
-Deci chiar tu esti! a zis, facand ochii mari.
Mda, o luam de la capat.
-Sa fiu cine?am intrebat, chicotind.
-Iubita lui Harry Styles, ati venit toti aici? a intrebat ea.
-Da, am raspuns.
-In fine, nu sunt cine stie ce mare fan, dar e interesant sa stii ca stai in acelasi hotel cu niste vedete. Si, da, imi place de baieti.
-Tu de ce ai venit aici? In Scotia, ma refer.
-Vacanta. M-am despartit de fostul iubit si am venit aici cu inca o prietena sa ma relaxez si sa-i arat respectivului ca nu-mi pasa.
Beea era o fata draguta. Avea parul saten inchis, lung si drept, ochii aproape negri si era un pic mai scunda decat mine.
-Stiu cum e, i-am zis,zambind. Dar nu vrei sa-ti fac cunostiinta cu trupa? Ma rog, cand o sa vina si ei aici.
-Vreau. Si prietena mea, Crystal vrea, dar inca doarme, a zis Beea, razand.
* * * *
Inotam cu Beatrice cand au aparut si baietii.
Am iesit din piscina cu gândul de a le-o. prezenta băieților pe Beea.
-Baieti, ea e Beatrice. Prietena mea de 30 de minute.
-Hey, baieti! a zis Beea.
-Hey, Beatrice! au zis ei.
-Trebuie sa ma duc sa o chem pe Crystal. Vin imediat, a zis Beatrice.
-E draguta Betty, a zis Louis.
-Betty? am intrebat ridicand din sprancene. Spune-i Beea, macar. Dar nu Betty. Suna ciudat.
-Ah, scuze, eram prea ocupat ca sa ma gandesc la cat de frumoasa e Beatrice...Ma rog, stiu si de ce suna ciudat, a zis el, zambind.
-De ce, geniule?
-Pentru ca ai avut un catel pe numele asta.
Catelul meu. Betty. Mi l-a pierdut Louis in parc cand aveam 5 ani. M-am razbunat pe el apoi, cu toate ca furatul chipsurilor nu mi se pare o pedeapsa asa mare pentru un catel.
-Esti rau, i-am zis bosumflata.
-Ba nu sunt, stii ca te iubesc, a zis, si m-a imbratisat.
-Lasa-ma. Am iubit catelul ala.
-Aveai 5 ani. Nu stiai ce inseamna iubirea atunci.
-Iubeam in felul meu...Ma rog, discutia nu are sens.
-Imi pare rau, bine? Scuze.
Pana la urma, a trecut mult timp de atunci. Nu e bine sa traim in trecut.
-Iti accept scuzele, am zis , zambind. Si stai, ce ziceai tu cum ca iti place de Beea?
-Da. Ma ajuti?
-Adica?
-Sa ii spui niste chestii dragute despre mine.
-Am notat. Ii spun ca iti e frica de broaste? Sau ca tipi cand cineva il atinge pe Kevin?
-Nu. Te rog, Nico.
-Bine, Lou, normal ca te ajut, de aia sunt verisoara ta.
Cu toate ca el ma mai enerva uneori, nu insemna ca nu tin la el. Ba chiar tin enorm la Louis, toate intamplarile din copilarie ne-au facut relatia foarte stransa. Nu cred insa ca exista adolescenti care sa nu aiba ,,certuri'' de astea. Nu ii voi strica relatia cu Beea, ba dimpotriva, il voi ajuta.
-Si ca sa imi faci salate, da, mersi, a zis el.
M-am uitat la el 5 secunde iar apoi am tipat:
-Louis Tomlinson s-a indragostit!
-Taci! a zis el, punandu-mi mana la gura si razand.
Oricum nu mai era nimeni prin preajma decat ceilalati baieti.
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
Hayran KurguEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45