Asa. Al 2-lea capitol pe ziua de azi , ca daca am promis, trebuie sa ma tin de cuvant si sa va postez 3 capitole azi. Deci, enjoy it xx
~Din perspectiva luI Beatrice~
Louis e un baiat super de treaba. Ma bucur ca suntem impreuna. Uite-l, a zis ca se duce un pic sus sa-si lase niste lucruri in camera.
-Hey, Louis! i-am zis si i-am ciufulit parul. Unde mergem?
-Unde vrei tu, a zis.
-Nu prea cunosc Scotia, stiu doar cum sa ajungem la lac.
-Ok, atunci mergem la lac, a zis el, zambind.
* * * *
-E foarte frumos, am zis cand am ajuns.
-Iti place sa inoti? m-a intrebat el, zambind.
-Da, dar, Louis, nu inot aici, i-am spus serioasa.
-Pff, normal ca nu inoti aici...,a zis el, dar presimt ca ar fi vrut sa inotam. Nu poti inota intr-un lac, adica, mai ales in Loch Ness, te apuca Nessie de picioare.
Deodata, s-au auzit niste fosnete din tufisuri.
-Ce a fost asta? am intrebat.
-Vantul, ce poate fi? a zis Louis, dar am detectat in glasul lui o umbra de teama.
Se auzi din nou, dar mai tare.
-Nu cred ca a fost vantul. S-au miscat tufisurile, am zis.
Din tufis a iesit o creatura creata, iar eu am tipat usor.
-Harry? Ce naiba faci aici? l-a intrebat Louis.
-Vanez serpi, a zis Harry sarcastic. M-am ratacit, geniule. Ia stai...Voi ce faceti aici?
-Doar ii aratam lui Beatrice lacul, a zis Louis, si i-am aruncat o privire ucigatoare.
-Te cunosc , Tomlinson. Minti, a zis Harry.
-Normal ca minte, am zis, dandu-mi ochii peste cap. Suntem impreuna, asa-i?
-Da, normal ca suntem, iubito. Ti-am mai zis ca te iubesc? m-a intrebat Louis.
-Ce moment ,,aww'' si v-as lasa singurei, dar inca nu stiu cum sa ma intorc la hotel, a zis Harry.
I-am explicat pe unde sa o ia si am putut in sfarsit sa fiu singura cu Louis. Ne-am asezat pe pamantul moale si am inceput sa discutam.
-Chiar crezi ca sunt serpi pe aici? am intrebat.
-Nu foarte mari, a zis el, zambind.
-Louis! i-am spus, iar el s-a amuzat de reactia mea.
-Nu, iubito, si daca sunt, te apar eu de ei, mi-a zis Louis si m-a luat de mana.
Da, stiu, e scurt capitolul si, la naiba, e doar dialog. Dar cred ca Beatrice si Louis fac un cuplu super dragut. Sper ca mi-a iesit mai bine partea asta romantica, kisses xx
CITEȘTI
My life(One Direction Fan-Fic)
FanfictionEa avea o viata ca a tuturor celorlalte adolescente. Dar ce va face cand e nevoita sa se mute in aceeasi casa cu 5 baieti faimosi? © All rights reserved 2014-2015 CatGirl45