Pohled Marcuse
Thea byla schoulená v Martinusově náručí a spala, stejně tak jako Martinus a Áďa, jelikož se momentálně díváme na asi 5.díl za sebou, ale Míša nic. Ani nezaklimbala. Mě se sice taky nechce spát, ale jsem docela unavený. Navíc už mě to nebaví, ale nechci nic říkat. Míša vypadá, že ji to baví. Hltá každou vteřinu.
Myslím, že jsem to trošku zakřikl, jelikož za pár minut spala už i Míša. Vypnul jsem notebook a přemýšlel jsem, co budu dělat. Rozhlédl jsem se po místnosti a pohledem jsem přejel tu naši skupinku. Martinus sedí na polštáři a v klíně má Theu, o kterou se opírá Áďa. A pak Míša.
Jsou strašně roztomilí, když spí. Trochu pocuchané vlasy a červené líčka. Že by všem bylo takové horko?
Všiml jsem si, jak se někdo Pohl. Thea se ještě víc přítulila k Martinusovy. Nevím, jestli spolu něco mají, ale přál bych jim to. A taky doufám, že mi Martinus Míšu nechá, jelikož má prostě něco do sebe. Bože, už si ji i přivlastňuju. Musím se trošku krotit.Potichu jsem se zasmál a pohladil jsem Míšu po vlasech, načež jsem se usmál ještě víc, protože strašně roztomile nakrčila nosík. Kouknul jsem se na hodiny, abych zjistil, kolik je. Půl jedenácté. No, asi bych je měl vzbudit a poslat je na pokoj, aby se pořádně vyspali a nekrčili se čtyři na jedné posteli. Ale oni jsou tak roztomilí!
No, asi je tu nechám a lehnu si... Tady, tady je místo. Vítězně jsem se usmál, ještě jsem si dal mobil na nabíječku a šel jsem spát. Ano, na posteli pro dva spí pět lidí. To je celkem normální, pokud třeba jezdíte na tábory, tak jste zvyklí.
-
Už jsou skoro dvě hodiny ráno a já stále nemůžu usnout. Převaluju se z boku na bok a furt nemůžu nalézt pozici, ve které bych jen zamhouřil oči. Nic. Vzal jsem si mobil a šel jsem na instagram. Projížděl jsem příspěvky asi jenom pět minut, protože mě to přestalo bavit, tak jsem si zapnul YouTube. Chvíli jsem se jen díval na různé kraviny, ale pak mě zaujalo jedno video. Jmenovalo se The Cutiest kitten ever, tak jsem si to zapnul. Okey, asi už mi vážně hrabe, ale to je tak strašně roztomilé! Byla tam malá mourkovaná kočička a hrála si s takovým červeným míčkem. Pak se tam jenom válela, ale bylo to strašně roztomilé! Můj obličej právě vypadal strašně dojatě a kdyby mě teď viděl někdo cizí, odvezl by mě do ústavu. Tak jsem asi půlhodiny sledoval různé koťátka, štěňátka a dokonce i malé lachtánky, až mě pak únava přemohla a já jsem konečně okolo půl třetí usnul.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fanfiction! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨