Narozeniny (13+)

2.8K 123 13
                                    

Od mého prakticky "zhroucení se" z Linniné nenávisti uběhl zhruba měsíc a musím říct, že tehda si to Linn pěkně vypila. Tinus za ní sám zašel a sám jí řekl, ať toho nechá, že je to zbytečné a jeho si nezíská. Linn se naštvala a tak další dopis mi dala teprve včera. Tinus to samozřejmě neví, kdyby se to dozvěděl, tak nevím co by udělal pak. Každopádně mu to říkat nechci. No, ale dneska, dámy a pánové, je sobota 11.2. ,což znamená jediné... Mám narozeniny! Nyní je 9:28, takže teprve vstávám. Vstanu, převleču se do pohodlných šedých adidas tepláků a obleču si First Kiss tričko, poslední dobou nosím jejich merch často.
Seběhnu schody a jdu rovnou na snídani, kde na mě už čekají ostatní.
,,Konečně jsi vstala, všechno nejlepší, broučku" popřála mi Gerd-Anne a pohladila mě po vlasech, pak mi předala takovou větší dárkovou tašku, kde bylo většinou oblečení nebo kosmetika.
,,Děkuju, to jste nemuseli" nečekala jsem, že něco dostanu, opravdu ne.
,,Ale to víš, že jo"
Pak mi popřál Marcus. Dal mi plyšového méďu, který držel srdíčko, ve kterém bylo napsáno 'BFF' a růži. Poděkovala jsem mu a krátce jsem ho objala.
Pak přišel na řadu Tinus.
,,Všechno nejlepší, princezno'' řekl mi a dal mi kytici šestnácti růží a přívěsek s nápisem 'Jeg elsker deg' usmála jsem se a věci jsem si odložila na linku a objala jsem ho jak nejvíc jsem mohla, načež mi objetí oplatil. Nutno dodat, že na naše povedené představení přihlíželi všichni ostatní a já si připadala ještě víc než trapně.
,,Miluju tě" zamumlala jsem mu do ramene a doufala jsem, že to slyšel jenom on. Bohužel se tak nestalo, soudě dle dojatého výrazu Gerd-Anne a Kjell-Erika. Marcus se jenom usmál.
,,Taky tě miluju" odpověděl mi Tinus a políbil mě. Když jsem se odtrhla, tak jsem se usmála a věci, co jsem dostala jsem si odnesla do pokoje. Tašku s kosmetikou a oblečením jsem si dala zatím na stůl, růže jsem si dala do vázy, méďa má teď své místo v posteli a přívěsek jsem si dala na krk. Pak jsem se šla nasnídat. Po snídani se vzbudila Emma, tak jsem od ní dostala obrázek, kde jsme namalovaní všichni pohromadě - já, Emma, Mac a Tinus , Gerd-Anne a Kjell-Erik.
Bylo to roztomilé. Celý den jsem jinak proležela s Tinusem u televize, dělám to tak každý rok na moje narozeniny, jen ne s klukem, vždycky sama, jelikož rodiče na mě nemají čas. Dívám se vždycky na filmy, které se mi za můj rok života zalíbily nejvíc, nikdy se nedívám dva roky za sebou na stejný film. Právě se díváme na Padesát odstínů temnoty. Původně jsem se na to s Tinusem dívat nechtěla, ale přemluvil mě. Asi v půlce filmu jsem ucítila dotek na zádech. Čekala jsem to, dřív nebo později. Začal mi rukou jezdit po  zádech a já jsem se na něj podívala a zkousla jsem si ret.

Pohled Tinuse

Vážně se na mě podívala a zkousla si ret? Nečekal jsem to. Čekal jsem , že mi řekne, že není připravená, ale tohle je mnohem lepší. Pomalu jsem se k ní naklonil a políbil jsem jí. Z jednoho polibku se stalo líbání a tak jsem vypnul televizi a s Terezkou v náručí jsem odešel do mého pokoje. Tam jsem si ji položil na postel a začal jsem ji líbat na krku. Určitě si všichni dokážete představit, co se dělo dál.

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬Kde žijí příběhy. Začni objevovat