Příjezd domů

2.2K 122 4
                                    

Momentálně stojím společně s Gerd-Anne a s Emmou před domem v Trofors, jelikož dvojčata mají ještě pár koncertů, takže se vrátí až za měsíc. Vešly jsme do domu a šly jsme si vybalit.
,,Teri, že budete s Emmou chodit spolu do školy? Já ráno nestíhám" poprosila mě Gerd-Anne.
,,Samozřejmě, nemusíš se strachovat. Chceš s něčím pomoct?"  zeptala jsem se jí.
,,Ne, nechci." odpověděla mi a tak jsem si šla nahoru do mého pokoje dovybalit posledních pár věcí. Pak jsem si jenom lehla na postel a byla jsem na mobilu. V tom mi přišla zpráva.
Marcusova holka🙈❤💦: Teri?
Tinusova girl ❤🙈💦: No?
Marcusova holka🙈❤💦: Ty jsi někomu řekla, že s Macem chodím?
Tinusova girl🙈❤💦: Já? Proč bych to měla někomu říkat?
Marcusova holka❤🙈💦: Podívej se na internet... Je to skoro všude 😭😭
Tinusova girl🙈❤💦: Už to vidím... Míšo, je mi to líto, ale já jsem nikomu nic neřekla. Co na to Mac?
Marcusova holka❤🙈💦: Byl naštvaný. Prý mu furt lezou do soukromí. Jako věděla jsem, že se to dřív nebo později všichni dozví... Teď mě fanynky nenávidí. Buď ráda, že tebe znají jako jenom 'tu, co jim pomáhala na turné' 😒
Tinusova girl🙈❤💦: Hm... Dřív nebo později, to je fuk...
Marcusova holka❤🙈💦: Nechceš jít volat?
Tinusova girl🙈❤💦: Sorry, musím si dodělat věci do školy

Pak už Míša nenapsala a tak jen si mohla jít dodělat věci do školy, tak jsem napsala do skupiny.

Tereza : Napíšete mi prosím, co jste dělali ve škole?
Linn : Ne
Heli : Já nevím
Jan : Něco v pracáku
Tereza : Tak dík fakt
Arthur : V norštině : PS 32/3,4,5 , 33 celá, 34 celá a v učebnici nic, Matika: PS 59/1,2,3, - to je nová látka, asi tomu nebudeš rozumnět. UČ 60/3,4 a),b) Pak nějaké zápisy, ale to si pak musíš od někoho opsat
Tereza : Díky, Arthure 😽 myslíš, že bys mi to mohl doučit?
Anne : Já tě to klidně doučím, mám přijít?
Tereza : Můžeš, kdy?
Anne : Klidně hned, kde bydlíš?
Tereza : Pojď do soukromého chatu

Opravdu nepotřebuji, aby i ostatní věděli, že bydlím s Gunnarsenama. Anne se stala mojí dobrou kamarádkou, takže ona to určitě nikomu neřekne.

Annušta košišta 😻 : Tak?
Teruška 😻 : Víš kde bydlí Gunnarseni?
Anušta košišta 😻: Jo?
Teruška 😻: Přijď k nim
Anušta košišta 😻: Ty jsi u nich?😏
Teruška 😻: Přijď, já ti to vysvětlím

,,Anne?" zakřičela jsem z pokoje tak, aby mě Anne slyšela.
,,Ano?" zakřičela nazpět.
.,Nevadí, že přijde kamarádka? Musím se doučit matematiku"
,,Nevadí" odpověděla mi a já už jsem se tím dál nezabývala.
,,Terí?" přiběhla do pokoje Emma.
,,Copak?" zeptala jsem se.
,,Nebudeš volat s bráchama?"
,,Nevím, proč?"
,,Zavolej jim"
,,Proč?" zeptala jsem se.
,,Já mám vybitý mobil" prokroutila jsem očima a zavolala jsem jim přes messenger, teda spíš Tinusovi. Po chvilce to zvedl, to už mi Emma seděla na klíně.
,,Ahoj" vypískla. Ne fakt, co to s ní je?
,,No ahoj" řekl Tinus a plácl sebou do postele.
,,Jsi unavený, že?" zeptala jsem se, jak největší kráva. Samozřejmě, že je unavený.
,,Hm" zamumlal.
,,Arthur psal do skupiny úkoly, tak nezapomeňte" rozhodla jsem se provokovat.
,,Ježiši" zaskuhral a vyhrabal se z postele. Mobil si odložil na stůl a šel si pro školní batoh. Mezitím tak došel i Marcus. Já jsem si kreslila s Emmou na klíně, která si s něma povídala, zatímco oni si psali úkoly. Zachvíli někdo zvonil.
,,Emmi, běž prosím otevřít"  poprosila jsem Emmu, načež odběhla.
,,Ty někoho čekáš?" zeptal se Tinus.
,,Jo" ušklíbla jsem se.
,,Ahoj" přišla do pokoje Anne a zarazila se.
,,T-ty, ty tu... Bydlíš?" zeptala se překvapeně.
,,Jo, to je prostě... Složité. Do mých šesti let jsme bydleli v Elverumu vedle dvojčat. Pak jsme se odstěhovali do ČR a , je to tak půl roku zpátky, mě táta poslal pomoct jim při turné. No a, tak trochu jsem začala chodit s Tinusem, tak mi máma dovolila se odstěhovat sem. Vím, zní to divně... Ale neřeš to, ani to nikomu neříkej, slibuješ?" zeptala jsem se.
,,Slibuju, neboj" přísahala mi.
Doučila mě všechno, co jsem v matice zameškala a já jsem myslela, že se zblázním. Je to strašně těžké! Pak jsme si jenom povídali... Teda... Povídali jsme si asi dvě hodiny.
,,Víš co? Jan říkal, že se mu líbíš" ušklíbla se na mě Anne.
,,Ježiši" prokroutila jsem očima.
,,Jan mi přikázal se tě zeptat jestli se ti taky líbí"
,,Proboha ne, fuj, já mám Tinuse. Ty se s Janem bavíš?"
,,Jo, jsem v jeho partě" dobře, začínám pochybovat, jestli byl dobrý nápad jí vůbec něco říakat.
,,Proč se s ním bavíš? Vždyť je to debil"
,,Není. Je úplně normální, rozhodně lepší než Gunnarseni, nechápu, proč jsem za tebou vůbec šla" odporovala.
,,Hele, já jsem myslela, že jsi moje kamarádka!"
,,Děláš si prdel? S takovou odpornou krávou bych se v životě dobrovolně nebavila" vyčetla mi a odešla. Rozbrečela jsem se. To mám za to. Jestli to někomu řekne, Tinus mě zabije nebo se se mnou minimálně rozejde, nebude si přece špinit jméno takovou důvěřivou krávou jako jsem já.

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬Kde žijí příběhy. Začni objevovat