,,Vstávejte vy dva" Přišla do pokoje máma.
,,Jé, jste spolu takroztomilí"
Řekla mi máma když jsem se tak nějak probudila.
,,Super, můžeš jít pryč?" začervenala jsem se.
,,Hm, ne... Celkem mě baví se na vás koukat" řekla a opřela se o futra. Protočila jsem očima a šťouchla jsem do Tinuse. Jeho vzbuzení na narozeniny jsem si naplánovala jinak, ale je tu máma. No, Tinus se ani nehnul. Tak jsem se teda na mámu vykašlala. Dala jsem mu pusu na líčko a on se uculil. Nespí, parchant jeden.
,,Blbečku" řekla jsem mu a vstala jsem. No, neuvědomila jsem si, že mám jeho tričko.
Máma se jen uculila a konečně odešla.
,,Všechno nejlepší, lásko" Řekla jsem Tinusovi a políbila jsem ho, pak jsem mu předala dárek. Dala jsem mu rámeček s fotkou kde jsme my dva, bylo to v zimě. Držíme se tam za ruce a líbáme se. Ze zadu jsem mu česky napsala 'Miluji tě'. Pak jsem mu dala ještě krabičku švédských bonbónů.
,,Děkuju" řekl a znova si mě přitáhl do objetí. Stáli jsme tam tak, dokud do pokoje nevlítnul Mac.
,,Ou, pardon" řekl Mac a začal se smát. Bože. Dneska je retardovanější než obvykle.
Jenom jsem se na něj zamračila. Převlékli jsme se do normálního oblečení a já jsem ještě dala Macovi dárek.
Pak dostali dárky i od ostatních. Pak sem ale přišel někdo, koho jsem nečekala. Adla i s tím debilem Johnem. Okamžitě jsem se vytratila, nikdo kromě Tinuse si toho nevšiml. Adla dělala jakože nic, já jsem tam seděla a nenávistně jsem se na ni dívala. Tak nějak jsem celý den přetrpěla v jejich přítomnosti a okolo sedmé...
,,Teri, my bychom se ti chtěli za všechno moc a moc omluvit. Teda, spíše já. Adla nic neudělala. To já jsem ti nadával a ponižoval jsem tě, aniž bych o tobě něco věděl. Moc mě to mrzí, myslíš, že by jsi mi dokázala odpustit?" najednou řekl John. Nevěřícně jsem se na něj podívala, ale pak jsem se usmála a přikývla jsem. Obajala jsem Adlu, Míšu i Johna a rodiče byli spokojení.
,,Nepodívame se na Sammen om drømmen ?" navrhla jsem. Ostatní nebyli proti, teda když nepočítám Maca a Tinuse, ti protestovali, ale smůla. Sedla jsem si a Tinus mi dal hlavu do klína a natáhl si nohy. Rukama jsem mu prohrabávala vlasy, strašně mě to baví. Ale až teď mi došlo, že vždycky, když se dívám na Sammen om drømmen, tak brečím dojetím. Právě uběhlo teprve deset minut filmu a mě se derou na povrch první slzičky. Oni jsou tak cute!
,,Stopni to!" vykřikla jsem, když byli na obrazovce dvojčata, jak si hrajou na pískovišti.
,,Proč?" zeptal se Kjell-Erik.
,,Tenhle film, jsem viděla tak milionkrát, ale nikdy jsem si nevšimla, že na tomhle záběru jsem taky. Hele, rozšlapala jsem Tinusovi bábovičku a on se mě snaží bouchnout lopatkou po hlavě!" vykřikla jsem.
,,Co se škádlívá, to se rádo mívá" řekl s úšklebkem Marcus, načež jsem dala Tinusovi pusu na spánek a on se jen zavrtěl.
,,Fuj, nedělejte to" postěžoval si John.
,,Co? Tohle?" řekla jsem a udělala jsem to znovu, ale tentokrát jsem Tinuse políbila na rty.
,,Jo" odvrátil zrak, načež jsem se jenom zasmála. Kjell-Erik to pustil dál. Zhruba za hodinu a půl jsme měli dodíváno.
,.Pojď, půjdeme se projít" zašeptala jsem Tinusovi do ucha. Přikývl a tak jsme se oblékli a vyšli jsme. Asi hodinu jsme se jen tak procházeli, ale když se ručička na hodinách blížila na půl desáté, vytáhla jsem Tinuse na kopec, ze kterého šlo vidět na kostelní věž s hodinama a my jsme si sedli do sněhu.
,,Ještě minutku vydrž lásko" pošeptala jsem mu do ucha. Jakmile jsem to dořekla, ručička ukazovala 21:32. Vášnivě jsem Tinuse políbila. Když jsem se odtrhla, usmála jsem se a svoje čelo jsem opřela o to jeho.
,,Mám takové štěstí, že tě mám" pošeptal mi do obličeje.
,,Miluju tě, Tinusi" řekla jsem mu.
,,Taky tě miluji, Teri" řekl a zase mě políbil. Takhle jsme tam seděli ještě asi hodinu, když šel okolo nějací opilec.
,,To je ale, kráááááásný, večer... Viďte mládeži?" řekl nám. Jenom jsme se smíchem přikývli.
,,Dám vám radu, děti... Nepijte alkohol, neberte drogy, nekraďte, nezabíjejte... Prostě nic z toho a budete šťastní" s těmito slovy odešel a my se rozhodli, že už půjdeme domů. Doma jsme si zalezli do pokoje. Začala jsem ho líbat a sundala jsem mu tričko.
,,Neříkala jsi, že dneska nic?" zasmál se Tinus.
,,Když máš teda ty narozeniny..." zašeptala jsem nu do ucha a zkousla jsem mu ušní lalůček.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fanfiction! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨