Pohled They
,,Takže... Co budeme dělat?" zeptal se Martinus, když jsme došli na náš hotelový pokoj.
,,Pustíme si film!" rozhodl Marcus a už se hrnul k počítači.
,,Tak jo. Co si pustíme?" zeptal se Martinus a sedl si vedle Marcuse, načež jsme se na postel za Marcusem nacpali všichni.
,,Nějaký horor!" navrhla Míša
,,Ne, nikdy!" začala se s ní hádat Áďa.
,, Ale no tak, co třeba The non?" odmlouvala Míša a nedala se.,,Tak co? " zeptal se Marcus na konečné slovo.
,, Třeba nějaký díl Sherlocka!"
,, Ne, horor! The non!"
Vykřikly obě holky zároveň.,,Aha?" zasmál se zmateně Marcus.
,,Fajn, takže hlasování. Já se přikláním k Ádi, pusťme si Sherlocka..." přiklonila jsem se k Ádinému návrhu.
,,Mě je to jedno" odpověděl Marcus.
,,Sherlock, jakože seriál nebo film?" zeptal se Martinus.
,,Seriál. Ale nepotřebuješ ho vidět celý, aby jsi rozuměl pár dílům. Tak co?" zeptala jsem se.
,, Tak jo, pusťme si Sherlocka" ustoupila Míša a Marcus zadal hledaný výraz do vyhledávače.
,,Jaký díl si pustíme?" zeptala se Áďa.
,,Ten nejstrašidelnější" řekla Míša.
,,Ale notak..." nemám ráda horory a ani nic hororu podobné.
,,Copak?" zeptal se se smíchem Martinus i když věděl o co jde.
,,Víš, že jsem strašný strašpytel" odpověděla jsem mu a neodpustila jsem si protočení očí.
,,No jo, pamatuješ si, jak jsme byli všichni tři na táboře?" zeptal se Martinus s úšklebkem.
,,Až moc dobře" řekla jsem otráveně, načež se Marcus uchechtl.
,,Co se stalo?" zeptala se Míša se zájmem.
,,No, byli jsme na táboře a byla stezka odvahy a šli jsme po dvojících, no já jsem byl s Theou a..." začal vyprávět Martinus, ale byl mnou přerušen.
,,Super, dobrý, jdeme se dívat" snažila jsem se to zakecat, no, jak jsem čekala, nepodařilo se mi to...
,,Ale já to chci vědět!" naléhala Áďa a už dopředu se smála.
,,Ale notak, to nestojí za zmínku" mávla jsem nad tím rukou, ale už teď jsem věděla, že to není nic platné.
,,Ale jo. Takže, Thes šla s Martinusem na stezku odvahy kde na ně vybafl takový, já nevím, prostě nějaký bubák a Thea se tak lekla, že se zastavila, vrazila do Martinuse a následně oba spadli do potoka" dořekl Marcus a ostatní se začali smát.
,,To jste měli vidět ten výraz těch vychovatelek, když jsme došli celí mokří a promrzlí asi po hodině" doplnil Marcuse Martinus.
,, Vy jste blbí!" řekla jsem a vstala z postele. Šla jsem naoko trucovat k oknu. Samozřejmě jsem to jenom hrála.
,,Ale noták..." řekli všichni najednou, načež se začali všichni smát. I mně cukaly koutky.
,,Není naštvaná!" řekla Áďa, když si toho všimla.
,,Jsem" zamumlala jsem s co nejvíce zamračeným výrazem.
,,Ale noták, Thee " vstal Martinus a šel za mnou. Miluju když mě takhle oslovuje. Připomíná mi to dětství, v té době mi tak říkal.
,,Už mě to nebaví" řekla jsem, pak jsem se otočila, ale nevšimla jsem si, že za mnou stojí Martinus a narazila jsem do něj, načež jsme se oba skáceli k zemi. Všichni jsme propukli v hlasitý smích. V tom se ozvalo zaťukání na dveře. Byla to Elisa, jedna z jejich tanečnic.
,,Hele, sorry, ale nechcete se trochu ztišit? Díky" řekla a pak odešla. Samozřejmě jsme opět propukli v smích.
,,Jop, vypadalo to sice nějak takhle, plus jsme byli mokří, ale nemusela jsi to předvádět" řekl Martinus a zvedl se.
,,Au" řekl ještě se smíchem a mnul si zadek.
,,Promiň noo" omluvila jsem se mu a udělala jsem na něj můj "odpusť mi" obličej. Martinus se jen zasmál a pak mě objal, jako znak toho, že se nezlobí.,,Tak jdeme se dívat ne?" zeptal se Marcus a my přikývl. Přisedli jsme si za nimi. Marcus to pustil a já hned věděla , co to je za díl.
,,Pes Baskervillský?! Nic horšího jste vymyslet nemohli? Já se stěhuju" řekla jsem a schoulila jsem se Martinusovi do náruče. Ostatní se jen zasmáli a už si dál jen vychutnávali film, přesněji řečeno, díl seriálu.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
أدب الهواة! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨