Zapnu si svůj mobil a zůstanu jenom nehybně stát. Na instagramu mám více jak 5000 upozornění. To snad ne. Otevřu instagram a nestačím se divit. Přibylo mi přes 1500 followerů, mám nespočet zpráv a liků.
,,Tinusi?" zavolala jsem na něj.
,,Ano?" zavolal na mě nazpátek.
,,Mohl by jsi prosímtě přijít za mnou do pokoje?"
,,Děláme na novém albu, vydrž chvilku"
,,Je to důležité" přišla jsem za nimi do pokoje a strčila jsem mu mobil do ruky. Nejdřív nechápal, ale pak když viděl moje followery, pochopil.
,,Jak se to jen mohli dozvědět? Nikde jsme tvůj instagram nezveřejňovali, ani jsme nevyslovili tvé jméno, nic prostě, tak jak je to sakra možné?" uvažoval a projížděl mi na mobilu nejnovější příspěvky.
,,Počkej!" zastavila jsem ho na nejnovější fotce od Linn. Ta kráva. To ona to napsala, ona to zveřejnila. Ještě k tomu napsala ne moc hezký dopis pro mě. To už se začal zajímat i Mac a Kjell-Erik.
,,Co se stalo?" zeptal se Kjell-Erik.
,,Tak se podívej" řekl Tinus a dal mu mobil do ruky. Kjell-Erik se podíval a jenom zakroutil hlavou.
A vy se ptáte, co tam vlastně napsala?
Pokochejte se...
Linnea.strø62l : Vidíte? Martinus s jeho přítelkyní. Asi vám všem vrtá hlavou jedna otázka - Co je to za kurvu a proč se sakra líbá s mým manželem. Pravda, kurva to je a velká. Chodím s ní do třídy. Prostřídala skoro všechny kluky na škole, nechává se fotit nahá pro časopisy a Tinuse zneužívá jenom pro peníze a sex. Lidi, věřte mi, ta holka je ta největší děvka pod sluncem. Jmenuje se Tereza Dørennsan a její instagram je @ terus_kaa. Pojďme pořádně spamovat, ať si to Tinus uvědomí a nechá ji plavat, protože přesně to si zaslouží!Tohle tam bylo napsané. Já vám nevím, ale mě to už přijde jako šikana nebo spíš kyberšikana.
,,Tohle už není normální. Předtím ty dopisy se ještě pochopit jakž takž daly, ale tohle už je moc. Přehnala to, vykládat takové lži na internetu! Co si o sobě jako myslí?!" vyšiloval a nadával Tinus. Jenom jsem si zkousla ret a snažila jsem se nebrečet.
,,Zajdeme za jejími rodiči, tohle už je šikana" rozhodl Kjell-Erik.
,,Ne!" vykřikla jsem. Všichni se na mě podívali.
,,Bude to ještě horší" vzlykla jsem a začala jsem brečet.
,,Ne, prosím neplakej" utěšoval mě Tinus.
,,Tak zajdeme do školy" řekl Kjell-Erik.
,,Dobře, zítra ráno" řekla jsem, vzala jsem si mobil a zalezla jsem zpět do mého pokoje. Za chvíli se otevřely dveře, ve kterých stál Tinus.
,,Neměli byste ještě dělat nějaké písničky?" zeptala jsem se.
,,Kašlu na to" řekl.
,,Proč?"
,,Nechci aby jsi teď byla sama, aby sis třeba nemyslela, že tě odstrkuju" řekl a poškrábal se na zátylku. Od té doby, co jsem tehda v podstatě utekla na kopec je pozornější. Lepšího kluka jsem si nemohla přát.
,,Nechci, aby jsi kvůli mě zanedbával fanoušky"
,,Stejně bychom už za dnešek končili" řekl a vlezl si za mnou do postele a přitáhl si mě k sobě.
,,A... Co chceš dělat?" zeptala jsem se s úšklebkem a rukou jsem mu přejela přes rozkrok.
Usmál se a začal mě líbat.
Ruce přesunul z mého pasu na zadek, který zmáčkl.
,,Dneska se chci jenom líbat a mazlit" řekl Tinus mezi polibky.
,,Jinak řečeno... Nemáš kondom, že?" zeptala jsem se se smíchem.
,,Nemám no..." začal se smát taky.
,,To nevadí, vynahradím ti to jindy" zašeptala jsem mu do ucha a znova jsem ho políbila. Jeho rty do těch mých pasují jako puzzle. Jeho ruce mi přejížděly po bocích, pod jeho dotyky se vždycky zachvěju. Jednou rukou mě hladil po vnitřní straně stehna a pak se dotkl mého citlivého místa. Stáhla jsem nohy k sobě a hlavu jsem zabořila do polštáře, aby neviděl, jak se červenám.
,,Vysvětli mi, jak může být někdo tak roztomilý?" zašeptal mi do ucha a ruku stále nechal v mém rozkroku.
Zvedla jsem hlavu a usmála jsem se. Usmál se taky a znova se vrhl na moje rty, které prahly po dalších polibcích...
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fanfiction! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨