Pohled They
,,Vstávej! Noták, Thee! Vylez z té postele!" Ano, moje ráno vypadalo nějak takhle. Pomalu jsem otevřela oči, abych zjistila, koho mám zabít.
,,Martinusi Gunnarsene! To tě ve škole neučili, že mě nikdo nesmí budit?" odfrkla jsem si a přetočila jsem se na druhý bok.
,,Fajn, když to vidíš takhle" řekl Martinus a strhl ze mě peřinu. To mu nedaruju, moji peřinku mi nikdo brát nebude!
,,Hej! " zaskučela jsem. Na sobě jsem měla můj nejmilovanější králíčkový overal, takže mi zima nebyla, ale chci svoji měkkou peřinku zpátky!
Když jsem se ani nepohla, Marrinusovi očividně došla trpělivost i nápady. Začal mi nejdřív vyhrožovat, smlouvat a pak i podplácet. Když jsem se na něj úplně vykašlala a rozhodla se spát dál, ucítila jsem, jak mě vzal do náruče.
,, Aaa! Co si jako myslíš, že děláš?!" vypískla jsem a začal s sebou šít. Martinus mi neodpověděl a místo odpovědi mě hodil do vany v koupelně a pustil studenou vodu. Okamžitě jsem z vany vyskočila, div jsem se nerozmázla na kachličkách, a Martinus se mi vysmál přímo do očí.
,, Ty jeden... Však počkej.. " řekla jsem mu výhružně a šla jsem za ním, jeho zatím vůbec nenapadlo, co chci udělat. Došla jsem k němu a objala jsem ho, aby byl mokrý i on.
,, Hej!" snažil se vyprostit. Smála jsem se, protože už byl stejně celý mokrý, takže by to už nemělo vůbec žádný smysl. Ha, tohle se stane, když se rozhodnete mě tahat z postele.
,,Panebože co to tady děláte? Zní to buď jako byste se tu navzájem vraždili nebo měli nějakej tvrdej sex" vešla do koupelny rozespalá Áďa.
,,Ani jedno" řekla jsem a pokračovala jsem, stále nepouštějíc Martinuse.
,,Tadytenhle kluk, je synem smrti. Strčil mě v mém nejoblíbenějším oblečení pod studenou vodu, jenom aby mě probudil" vysvětlila jsem naštvaně.,,Boží" řekla ironicky Áďa a šla si vyčistit zuby. Já s Tinusem jsme odešli do ložnice, aby jsme se všichni tři nemačkali v koupelně.
,,Proč jsi mě vůbec budil?" zeptala jsem se ho a mezitím jsem si vytáhla oblečení ze skříně.
,,Míša s Macem šli na nějaký celodenní výlet s tátou či co, Áďa je domluvená, že půjde s tanečnicemi do místního muzea a já se nudím! Ty jsi jediná co by mě momentálně dokázala z nudy vytrhnout. Takže... Proto" řekl Martinus a zazubil se na mě.
,,Za prvé: otoč se, chci se přesléct" řekla jsem a Tinus se otočil.
,,A za druhé: Co chceš teda dělat?" zeptala jsem se, zatímco jsem si dávala legíny.,,Cokoliv, mě je to fuk, hlavně ať celý den netvrdnu na pokoji" řekl Martinus a já protočila očima.
,,To já bych klidně tvrdila. Ale dobrá, jdi si převléct to mokré tričko a za deset minut na mě počkej před pokojem" řekla jsem mu s úsměvem. Martinus souhlasil a šel udělat tak, jak jsem řekla.
,,Ady?" šla jsem za ní do koupelny.
,,Ano?" zeptala se Áďa.
,,Kdy jdeš ven s holkama? Já jenom, teď jdu ven s Martinusem, tak abys tady netvrdla sama" řekla jsem ustaraně.
,,V klidu, nebudu tady sama. přijde ta hlavní tanečnice, jmenuje se Elis. Pak půjdeme s ostatními do města. A co ty? Máš rande?" zeptala se Áďa a zakmitala obočím. Protočila jsem očima.
,,Není to rande, teda, on to určitě nebere jako rande" zasmála jsem se.
,,A co když to beru jako rande?" zeptal se Martinus, který stál ve dveřích, opřený o futra.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fanfiction! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨