Oslo

2.5K 135 8
                                    

,,Vstávej zlatíčko, za hoďku už musíme pokračovat v cestě" vzbudil mě ráno Tinus několika polibky na tvář.
,,Jo, už vstávám" usmála jsem se na něj a protáhla jsem se.
,,Nemusíte spěchat, pořadatelé mi psali, že nestíhají, takže vyjedem až tak za dvě hoďky. Plus, Marcusi, Míša tam bude taky" mrkl na Marcuse Kjell-Erik.
,,Co? Jakto?" podivil se.
,,Je i se svým bratrancem u svého strýce" vysvětlil.
Marcus jen pokýval hlavou a vzal si mobil.
Já jsem si jen zpátky lehla a do ruky jsem si vzala mobil. Napadlo mě, že bych mohla napsat Adle, jak se daří a tak.
Objímací medvídek 😂❤ : Ahoj Ady 😂
Sherlock Adla ❤🔍 : Ahoj 😂
Objímací medvídek 😂❤ : Jak se daří? 😁
Sherlock Adla ❤🔍 : Připadám si jak velryba a to to děcko má teprve velikost hlavičky od špendlíku 😂😂
Objímací medvídek 😂❤ : 😂 Měli jste si dávat pozor 😂😂
A co děláš? 😂
Sherlock Adla ❤🔍 : Chce se mi chcát
😂
Objímací medvídek 😂❤ : Zase ? 😂
Sherlock Adla ❤🔍 : No jo no 😂 A co děláš ty? 😂
Objímací medvídek 😂❤ : Ležím a přemýšlím, jestli mám vstát nebo ne, ale asi vstanu, tak zatím čus 😂
Sherlock Adla ❤🔍 : Čůs 😂

Odložila jsem mobil a přemlouvala jsem se, abych vstala. Opřela jsem se o lokty a takhle jsem asi minutu seděla, no pak jsem sebou švihla zpátky do postele vedle Tinuse, který je momentálně na mobilu.
,,Nespěchej" zasmál se Tinus a odložil mobil. Podíval se na mě a usmál se. Jenom jsem se na něj ušklíbla a přitáhla jsem si peřinu víc ke krku. Jen tak jsem ležela, no zachvilku se za mnou Tinus přitulil, přesně toho jsem chtěla docílit.
,,To ti to trvalo" postěžovala jsem si.
,,Já na tom nejsem na rozdíl od tebe závislý"
,,Dovol, abych se zasmál" rýpnul si Marcus.
,,Fajn" protočil očima Tinus, odtáhl se ode mě a vstal z postele.
,,Hej! Kam si jako myslíš, že jdeš?" chytla jsem ho za ruku.
,,Jdu tě vytáhnout z postele, protože ti chci učesat vlasy, protože mě to baví." řekl ironicky.
,,Tak na to zapomeň" zachumlala jsem se do peřiny, kterou mi bohužel hned stáhl.
,,Gunnarsene! Laskavě mi vrať moji peřinku!" řekla jsem napůl  naštvaně a napůl se smíchem. Na sobě jsem měla jenom jeho tričko, takže mi i jeho povedené cucfleky šly vidět. Prosím, ať teďka z té koupelny nevyjde Kjell-Erik.
Jenom mi poslal vzdušný polibek.
,,Je mi zima!" zamračila jsem se a to tričko jsem si stáhla trochu níž.
,,Smůla, sedni si"
,,Ne"
,,Počítám do tří..."
,,Ne"
,,Jedna..."
Jenom jsem ležela. To se mu nepovede, z postele mě prostě nikdo tahat nebude.
,,Dva..." VŮBEC NIKDO.
,,Jak chceš..." řekl a já jsem čekala co udělá. Obkročmo si na mě sedl, ruce mi přišpendlil nad hlavou a druhou rukou mi jel od krku až přes bok. Jsem strašně lechtivá.
,,Ne, na to ani nemysli-í, Tinusi" pohrozila jsem mu, načež mě začal lehtat úplně.
,,Tak vylez z té postele"
Zasmál se, když jsem se bouchla hlavou do nočního stolku.
,,Au-u" začala jsem se smát ještě víc. Mac byl na vedlejší posteli na mobilu, prostě 'no stress' a Kjell-Erik byl v koupelně.
,,P-Prosím, nech-h to-ho, lá-sko"
Najednou přestal.
,,Děkuju" vydechla jsem, načež se jenom usmál.
,,Moc si neoddychuj, jenom si prohazuju ruce" zasmál se a začal mě lechtat na druhém boku.
,,Panebože, co to tady zase děláte?" zeptal se Kjell-Erik se smíchem.
,,Po-pomo-c, pro-sím" vykoktala jsem.
Tinus nachvilku přestal.
,,Tak vy takhle, před Macem, jo?" zeptal se Kjell-Erik s úšklebkem.
,,Bože tati... Ještě jsem na ni ani nešáhl"
,,Jistě, a ten krk jí označkoval Mac, že?"
Všichni jsme se podívali na Maca, který se jenom culil do mobilu.
,,Co?" zeptal se zmateně když nás zaregistroval.
,,Ale nic. Jdeš do koupelny?"
Zeptal se Kjell-Erik.
,,Jop" odpověděl Mac a zalezl do koupelny. Já jsem hned jako střela vyletěla z postele a sedla jsem si na Macovu. Vzala jsem jeho mobil a odblokovala jsem si ho. Najela jsem na chat s Míšou a četla jsem si, co si psali. Uuu, tak Marcus je nadržený, jo? To není žádná novinka. Ale že Míša taky, to už je teprve co říct. Tinus mi česal vlasy a já už jsem momentálně byla na svém mobilu, jelikož kdybych četla všechny jejich zprávy tak dostanu cukrovku. Postupně jsme se vystřídali v koupelně, vzali jsme si něco malého na snídani a okolo osmé jsme vyjeli.
Projížděla jsem si instagram, ikdyž jsem měla mizerná data a napsal mi můj bývalý kámoš a něco jako 'crush' z ČR.
dejfitt_a (vymyšlené jméno): Ahoj 😄

Wtf?! On si vůbec vzpomněl, že žiju?! Tak to nene!

terus_kaa : No čus 😁
dejfitt_a : Jkj? 😀
terus_kaa : Gud gud
dejfitt_a : To je dobře ❤ Já jenom, že nejsi v poslední době moc aktivní, tak já jenom jestli jsi v pohodě :3
terus_kaa : Good Joke 👍
terus_kaa : Ty by ses o mě v životě nezajímal, navíc - já aktivní jsem, jenom ne na mém účtu 😳
dejfitt_a : Ale notak bae, prostě mi chybíš 😢❤
terus_kaa : 😂😂😂
dejfitt_a : Co je tady k smíchu?
terus_kaa : Směju se napůl tobě a napůl mému klukovi, jelikož tady vyšiluje jako kdybys byl nějaký model 🔥😂

A fakt. Tinus se mi koukal celou dobu přes rameno a když uviděl to oslovení, snažil se mi mobil vzít, marně. Chvíli byl na mě naštvaný, ale když jsem mu řekla, že se mi může klidně koukat přes rameno, zklidnil se a souhlasil.

dejfitt_a : A nejsem snad? 😏🔥

dejfitt_a : A nejsem snad? 😏🔥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

terus_kaa : Ehm... Jasně, promiň... NE!! 😂😂
dejfitt_a : Chtěl bych vidět toho tvýho frajírka  😒
terus_kaa : Rozhodně je víc sexy a víc cute než ty 😻
dejfitt_a : Hahaha... Bych chtěl vidět 🙏
terus_kaa :

terus_kaa : Smůla, ma boi vyhrál  ❤🔥dejfitt_a : Kámo, opravdu si myslíš, že ti uvěřím, že chodíš s Martinusem? 😂😂terus_kaa : Copak, žárlíš? 😏 Sorry, gay to očividně není 😂😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


terus_kaa : Smůla, ma boi vyhrál  ❤🔥
dejfitt_a : Kámo, opravdu si myslíš, že ti uvěřím, že chodíš s Martinusem? 😂😂
terus_kaa : Copak, žárlíš? 😏 Sorry, gay to očividně není 😂😂

Dejv totiž M&M poslouchá, je to takový ten typ kluka, který poslouchá i JB, 1D a tak... Prostě je divnej.

dejfitt_a : Já ti nevěřím 😹
terus_kaa : Mi nevěř 😂
dejfitt_a : Důkaz!

Poslala jsem mu jednu z našich společných fotek.

terus_kaa : 😏😏
dejfitt_a : OMG ! 🙏 Ty s ním fakt chodíš?
terus_kaa : Jo? 😂
dejfitt_a : Jste spolu cute ❤
terus_kaa : My víme 😏😂 Už musím jít, čus 🔥

Pak už mi nic nenapsal. Cesta uběhla docela v pohodě, okolo půl jedné jsme byli v Oslu. Kluci měli na tři hodiny nějaké interview a v sedm měli koncert. S Míšou jsme se procpali do první řady. Skoro celý koncert jsme proklábosily, jelikož nám to přišlo jako každodenní činost. Po koncertě jsme se doplazili na pokoj do hotelu a šli jsme spát.

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬Kde žijí příběhy. Začni objevovat