Hádka

2K 143 11
                                    

Pohled Tinuse

Linn : Víš vůbec, že tě ta děvka podvádí? Včera jsem ji viděla s Hermanem o polední přestávce 😏
Já : Ne, nepodvádí, jsou to jen kecy. To se ti jenom zdálo
Linn : Pf... Herman mi to potvrdil

,,Zlato?" rozhodl jsem se, že se jí zeptám.
,,Ano?" vyšla z koupelny.
,,Ty mě podvádíš?" zeptal jsem se.
,,Ne nepodvádím, jak tě to napadlo prosimtě?" zeptala se a přišla za mnou.
,,S Hermanem, viď? Je v posteli dobrý?" zeptal jsem se narovinu. Jsem si jistý na stoprocent, že mě podvádí.
,,Máš mě za děvku, Tinusi? Já bych tě v životě nepodvedla, miluju tě" chtěla mě chytnout za ruku, ale ucukl jsem, načež se zamračila.
,,Já ti nevěřím" řekl jsem neutrálně.
,,Tak ty mi nevěříš? " zeptala se nevěřícně.
,,Ne, nevěřím. Sakra, vždyť jsi mě podvedla! A ještě k tomu s Hermanem, takovým debilem!"
,,Já jsem tě nepodvedla sakra! Ještě navíc abych tě podvedla s Hermanem, takovým idiotem! Přeskočilo ti?!"
,,Mě?! Já nevím s kým se ty taháš! "
,,Opravdu si o mě myslíš tohle? Dobře" řekla a otočila se ještě u dveří a nadějně se na mě podívala, jakoby čekala, že něco řeknu.
,,My dva už se nemáme o čem bavit'' řekl jsem jí, lehl jsem si na postel a vzal jsem si mobil.
,,Miluju tě" řekla ještě než odešla.
'Já tebe taky' pomyslel jsem si.
,,Hm"

Pohled Terky

Sebrala jsem se a s uslzenýma očima jsem odešla  z pokoje. Sešla jsem schody a chtěla jsem jít ven, ale potkala jsem Kjell-Erika.
,,Kam jdeš?"
,,Ven?" řekla jsem ironicky ubrečeným hlasem.
,,Ty brečíš?" zjemnil.
,,Ne" řekla jsem a brala jsem si bundu.
,,Nikam nejdeš" zastavil mě Kjell-Erik. Rozbrečela jsem se, načež mě Kjell-Erik objal.
,,Co se stalo?"
,,Nic" řekla jsem a odešla jsem do obýváku. Sedla jsem si na gauč a pustila jsem si televizi, kde zrovna dávali Harryho Pottera a Kámen mudrců. Asi v půlce filmu přišla domů Gerd-Anne.
,,Jsem doma!" 'super' pomyslela jsem si.
,,No to je dost" postěžoval si Kjell-Erik a hlavou kývnul ke mě.
Hlavu jsem otočila zpátky k televizi, aby Gerd-Anne neviděla moje slzy.
,,Zlatíčko, co se stalo?"  přišla ke mně Gerd-Anne a sundávala si bundu.
,,Ale nic" řekla jsem. V tu chvíli přišel dolů i Tinus.
,,Jenom máš za syna slepého debila bez citů" řekla jsem a dívala jsem se na Tinuse.
,,To myslíš jako mě? Hele, já nevím kdo si začal"
,,No já rozhodně ne"
,,Bože, s Hermanem!"
,,Já. S. Ním. Nic. Nemám! Kolikrát ti to mám ještě opakovat? Ale dobře, věř si teda Linn, když ne mě"
,,Jak víš, že mi to řekla Linn?"
,,Tak ty už si o mě myslíš, že jsem blbá nebo co?!" zařvala jsem na něj.
,,Takže se uklidníme jo?" zastavila nás Gerd-Anne.
,,Tinusi, laskavě si sedni, tohle bude na dlouho" dodala. Tinus jen prokroutil očima a sedl si.
,,Takže, co přesně se stalo a než si začnete skákat do řeči, tak nejdřív řekne svůj pohled jeden a pak druhý" řekla přísně.
Začal Tinus.
,,Terka mě podvedla, s Hermanem " řekl uraženě, načež jsem protočila očima.
,,Nepodvedla. Linn mu napsala, že jsem to udělala a já jsem mu vysvětlila, že ne, no on věří Linn"
,,Dříve nebo později to přijít muselo" povzdechla si Gerd-Anne a spráskla ruce.
,,Tinusi, nechci se Terky nějak zastávat, ale vztah je postavený na důvěře. Máš snad nějaký důkaz, že to udělala?"
,,No, nemám, ale i tak. Můžu se Hermana zeptat sám" řekl Tinus.
,,Nemám to za potřebí. Navíc - proboha, je to Herman, o něj bych si neopřela ani kolo. Mám tebe, nikoho jiného nepotřebuju"
Tinus jen dál uraženě seděl a mlčel.
,,Nebudu se vnucovat" zvedla jsem ruce do obranného gesta a chtěla jsem odejít, ale Tinus mě zastavil.
,,Počkej" pozvedla jsem obočí a čekala jsem co z něho vyleze. Nutno podotknout, že Gerd-Anne s Kjell-Erikem jsou stále přítomni.
,,Já jsem to tak nemyslel, promiň" chtěl mě vzít za ruku, ale ucukla jsem.
,,Nech mě být" řekla jsem a zklamaně jsem odešla nahoru do pokoje.

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬Kde žijí příběhy. Začni objevovat