,,Tak jo... Chcete být normálně v davu nebo chcete zůstat v backstagi?" zeptal se Marcus Ádi a Míši.
,,V davu" řekla Áďa.
,,V backstagi!" protestovala Míša.,,Ale notak, v davu bude lepší atmosféra" přiklonila jsem se k Ádi.
,,A pak můžeš frajeřit před ostatníma holkama, když se na tebe podívá" pošeptala jsem Míši do ucha a ta se začala smát, načež Áďa chtěla vědět, co jsem jí řekla. Klasická Adla, chce vědět, kde se co šustne.
,,Ale nic, jdeme, za chvíli to začne, musím vás strčit do první řady" řekla jsem a začala jsem je strkat ven z backstage, zatím co Marcus a Martinus se připravovali.
Vystrkala jsem je z backstage a mířila jsem s nimi do sálu. Přešly jsme přes ochranku a naskytl se nám pohled na totálně přeplněný sál. Vytáhla jsem si kartičku s mým jménem a procpala jsem se s holkama úplně doprostřed první řady.
,,Tak, tady stůjte. Tady budete mít na ně dobrý výhled a oni na vás. Užijte si to" zařvala jsem na ně, aby mě šlo přes ten šum alespoň trošku slyšet a pak jsem odešla (spíš jsem se procpala přes uječené fanynky) zpátky do backstage.
Tam jsem si sedla na židli a za pár minut se halou rozlehli první tóny písničky. Pak byla další a další. Po několikáté písničce nastala písnička First Kiss a Marcus s Martinusem si vybírali fanynku. Bylo mi jasné, že si vyberou Míšu nebo Áďu. Ale oni si ti idioti vybrali mě!
Tak to by mě ani ve snu nenapadlo. Tak jsem tedy vyšla na pódium ignorujíc všechny zmatené, žárlivé, nechápavé ale i radostné pohledy a vydala jsem za nevinně se tvářícím Marcusem.,,Marcusi, co blbneš?" pošeptala jsem mu.
,,Chtěl jsem vzít Míšu, ale bylo mi to divný, Martinus chtěl Áďu, ale taky mu to bylo divný a kdybychom vybrali někoho jiného tak by byly holky zklamané" odpověděl Marcus a já se začala smát.
,,A tím, že vybereš mě se jako něco vyřeší? Hele, ne že bych nechtěla, ale zazpívat a mazlit se se mnou můžete i jindy." řekla jsem mu a seskočila jsem z pódia dolů a šla jsem směrem k Míši. Kývla jsem na ochranku, aby odstranili zábrany a vzala jsem Míšu za ruku a táhla ji na pódium.
,,Ne, počkej, vždyť.. Vybrali tebe" odporovala Míša.
,,Hele, nevím, jestli jsi zapomněla, ale je to tvůj sen. Tak nezahazuj svou příležitost a pojď." pobídla jsem ji.
,,No joo, to je... Ale co Áďa?" zeptala se mě Míša, když už jsme stály na pódiu a ona si sedala na židli.
,,Není to poslední koncert, ne?" řekla jsem jí a mrkla jsem na ni. Pak jsem odešla zpět do backstage.
Poslouchala jsem písničku Fist Kiss a dívala jsem se, jak jsem někomu splnila sen. Mrkla jsem se i na Áďu a ta měla svůj klasický záchvat smíchu. Upřímně jsem ani nečekala nic jiného. Vůbec nežárlí, jsou to pravé kamarádky a sestry a ani kluci je nerozdělí.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fiksi Penggemar! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨