Pohled Míši
Něco se děje s Theou. Už jsou to tři dny, co jsem se dala dohromady s Marcusem a Thea se chová trochu jinak. Sice trvrdí, že jí nic není, ale já poznám, že lže. Adla je nemocná, leze na ni nějaká chřipka, takže na dnešní koncert nejde. Což je škoda, jelikož budu muset uskutečnit můj plán sama. Ptáte se jaký plán? Dostanu z They důvod její změny chování, samozřejmě. Ještě mi může pomoct Marcus.
,,Máš horečku?" zeptala se Thea Adly, čímž mě vytrhla z přemýšlení. No jo, v tomhle je jedinečná. I když má špatnou náladu, tak si to nevybíjí na lidech.
,,Jo, 38,3. Poletím domů?" zeptala se Adla s lítostí v hlase.
,,Ne, samozřejmě, že ne. To vyležíš, nevidím důvod ,proč bys měla letět domů." ujistila ji Thea a usmála se.
,,Holky? Jdu za Macem." oznámila jsem jim a vyšla jsem z pokoje. Zaťukala jsem na kluky a netrvalo dlouho, než mi otevřel Marcus.
,,Copak? Stýskalo se ti?" zeptal se Mac a opřel se o futra. Jenom jsem protočila očima.
,,Potřebuju s tebou mluvit." oznámila jsem mu narovinu.
,,Poslouchám" řekl a nakrčil obočí, jakoby čekal, že to proběhne jen mezi dveřma.
,,Vyřešíme to vevnitř. Je tam Tinus?" zeptala jsem se a vešla jsem dovnitř.
,,Není, šel se projít. Prej potřebuje být sám či co" řekl Mac a sedl si za mnou na postel. Že by Theino chování mělo vliv i na Tinuse? A nebo to bylo třeba naopak?
,,O čem jsi to chtěla mluvit?" zeptal se Mac.
,,No, jde o Theu. Nepřijde ti, že se chová... Divně? Nějak jinak? I když se usmívá, nepřijde mi, že to je upřímné. Nemá tolik energie a taky se za nic na světě nedokáže soustředit" vysvětlila jsem mu a on jen zakýval hlavou.
,,Taky jsem si toho všiml. I Martinus se chová divně. Myslíš, že se třeba nějak štěkli? Nebo... Já nevím proč se tak chovají." zauvažoval Marcus, ale to mi nějak nesedělo.
,,Já taky nevím. Ale hodlám to zjistit. Takže, dneska na koncertě zůstanu v backstagi s Theou a prostě to z ní dostanu. A ty, ty to dostaneš z Martinuse. Nechci ze sebe dělat detektiva, vědmu nebo něco takového, ale asi vím co Thee je. A jestli mám pravdu, teprve pak budu dělat pořádně namakanej plán" řekla jsem a tvářila jsem se pyšně.
,,Jo? A co jí je?" zeptal se Mac se zájmem v očích.
,,No, nejsem si jistá, ale podle mě... Podle mě se zabouchla'' řekla jsem a zakmitala jsem obočím, načež Mac nahodil nechápavý výraz.
,,Zabouchla? A do koho asi?"
Zeptal se Mac a já jsem nahodila pohled 'jakože really?',,Aha" řekl Marcus a začal se smát.
,,Co je?" zeptala jsem se ho nechápavě.
,,Ne, nic, já jen... To myslíš vážně? Do Martinuse? Mám ho rád, ale k holkám se nikdy moc neměl. Teda, jo měl, ne že by byl gay, ale když ho odmítla už několikátá tak se na to vysral. Jestli se zamilovala do něj, tak Bůh jí žehnej'' řekl Mac.
,,Ale notak, nevím to jistě, tak to ještě nemaluj černě." okřikla jsem ho. V tom se ozval zvuk klíčí v zámku. No jo, Tinus se vrátil. Vešel do pokoje a a vypadal upřímně strašně. Vysíleně.
Marcus ihned vyletěl z postele.,,Co se stalo brácho?" zeptal se.
,,Ale nic" snažil se usmát Tinus, ale nějak mu to nevyšlo. Marcus se nejdřív podíval na mě, pak na dveře a pak na mě mrknul. Hned jsem pochopila.
,,Tak já už asi půjdu, mějte se" řekla jsem a co nejrychleji jsem vyběhla z pokoje.
ČTEŠ
𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 | 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐮𝐬 & 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐮𝐬
Fanfic! PROBÍHÁ KOREKCE ! první vydání : 08|11|2017 - 03|01|2018 korekce : 26|10|2020 -?? |?? |???? ©2017 Teris Charms✨