«9»

4.2K 271 91
                                    

KISA BİR ŞEY YAZAYIM OKUYUN MUTLAKA:
Kızın hocaları tarafından çağırıldığı kısım alışverişten 3 gün sonra gerçekleşiyor, değiştirdim. İsteyen diğer bölüme bakabilir😂❤

***

Çadıra girdiğimde beklediğim üzere Eun hoca ve tahminimin dışında Ahn hocanın beni beklediğini gördüm. Eğilerek selam verdim söze girdim. "Beni çağırmışsınız."

Ahn hoca sıkıntıyla iç çekti. "Otursan daha iyi olacak Park Hye Ji." Dediğini yaparak sandalyeye oturdum. İfadesi beni rahatsız etmişti, sıkıntılı görünüyordu. "Bir sorun mu var hocam?"

"Kim Jong In ile aranda gerçekten bir şey var mı?" Eun hocanın aniden söze girip sorduğu bu soruya karşılık ne yapacağımı şaşırarak öksürdüm. Sevgili olmak yasak falan değildi, neden sorguluyorlardı? Yüzümün kızarmamasını umarak cevapladım, böyle şeyleri başkalarıyla konuşmak utanç vericiydi. Üstelik karşınızdaki hocanızsa. "Evet, efendim."

"Ah, tanrım." Ahn hoca sıkıntıyla kafasını iki eli arasında aldı. "Bunu söylemek istemiyorum." Sabırsızca kıpırdandım, bir şeyler oluyordu ve bu Jongin'le beni etkileyecek gibiydi. "Neyi söyleyeceksiniz?"

"Çıkış yapmak üzere olan birinin sevgili yapmasının yasak olduğunu bilmiyor muydun?" Eun hocaya şaşkınlıkla baktım. Jongin'le sevgili olmamız yasak mıydı? Ve buna rağmen bana çıkma teklifi mi etmişti yani? "Ne? H-hayır, bilmiyordum."

"Bu onların popülerliğini etkileyebilir, bu nedenle yasak." "Ondan ayrılmamı mı istiyorsunuz?" dedim hızla. Bunu yapamazdım. "Sadece...Sadece gizlesek olmaz mı?"

Ahn hoca stresle salladığım dizimin üzerine elini koyarak moral verircesine sıvazladı. "Üzgünüm, birileri haber vermiş bile."

Kalbimin sıkıştığını hissederken zorlukla nefes aldım. "K-kim?" "Bilmiyoruz," diye yanıtladı Eun hoca. "Şirketten yetkili kişiler seninle görüşmek istiyordu, Park Hye Ji. Fakat biz kendi aramızda halledebileceğimizi söyledik. Bu nedenle-"

"Onunla konuşmalısın, hazır olduğunda." diye bitirdi Ahn hoca Eun hocanın cümlesini. Dolan gözlerimin ardından buğulu bir şekilde gördüğüm hocalarıma baktım. "Ondan ayrılmak istemiyorum."

"Zorundasın," dedi Eun hoca. İlk defa sesi ciddi veya katı çıkmamıştı. Bana acıyor olmalıydı. "Şirketteki yetkililerle uğraşmana gerek kalmadan önce halletmen gerek."

"Biz onların buraya gelmesini engelleyebiliriz," dedi Ahn hoca kötü bakışlarını Eun hocaya yollayarak. "Kamp bitene kadar onunla istediğin kadar vakit geçir, anlaştık mı?"

Anlaşmak istemiyordum. Mümkünse sonsuza kadar vakit geçirmek istiyordum onunla.

Sessizce başımı salladım.

-

"Hey! Sen!"

Gelen sesle irkilerek bakışlarımı boş boş izlediğim kapalı duran telefonumdan kaldırdığımda bana koşarak yaklaşan Baekhyun'u gördüm.

Akşam yemeğini sessiz bir şekilde yemeğimle oynayarak ve üyelerin sohbetlerini dinleyerek geçirmiştim. Jongin neyim olduğunu sorduğunda ise başım ağrıyor diye geçiştirmiştim. Ve başıma masaj yapmayı teklif etmişti.

Böyle birinden nasıl ayrılabilirdim?!

Jung Hwa ve Soo Min benim çadıra ağlayarak girdiğimi görünce beni sorguya almışlardı, her şeyi biliyorlardı. Bu nedenle konu ne zaman benim sessizliğime gelse konuyu değiştirmişlerdi. Onlara gerçekten minnettardım.

Stajyer Kampı || KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin