4. |Eközben Hibbant-szigeten...|

1K 65 46
                                    

Túlzás lenne azt állítani, hogy a csata utáni napokban minden rendben ment Hibbant-szigeten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Túlzás lenne azt állítani, hogy a csata utáni napokban minden rendben ment Hibbant-szigeten. Noha Hablaty remekül helytállt törzsfőként, kifárasztotta az egésznapos főnökösködés és a sziget rendbehozatala. Most nem volt ideje csak úgy röpködni Fogatlannal, a falu ügyeire kellett koncentrálnia.

Szerencsére a többiek nagyon sokat segítettek neki. Még az ikrek, Kőfej és Fafej is kivették a részüket a munkából, pedig ők aztán imádtak robbantgatni és felfordulást okozni. És érdekes módon Takonypóc is dolgozott, aki normális esetben szintén nem sok értelmes dolgot csinált volna — a Jorgenson-fiú híres volt lustaságáról.

Mióta Halvér és Takonypóc megmentették a csatában Kőfejt, kivívták a lány elismerését, de nem tudott dönteni a két fiú között — habár, azok kicsit visszább vettek az udvarlásból, kevésbé érdekelte őket a dolog. Tehát Kőfej folyamatosan dilemmázott a két fiún, Eretről pedig teljesen megfeledkezett. Már nem vonzódott hozzá, aminek a fiú kifejezetten örült, mert ő sosem érzett semmit a lány iránt. Eret egyébként remekül beilleszkedett, elfogadta őt a csapat, és újdonsült sárkányával, Fejtörővel is nagyon jól kijöttek. Valkával és Bélhangossal is jóban lett — egyszóval, mindenkivel megtalálta a közös hangot.

Halvér rengeteg ötletet adott Hablatynak a falu fejlesztésében és rendbehozásában, Bélhangos pedig az építkezésben és a gyakorlati teendőkben segített sokat. Valka vállalta a felszabadított sárkányok letelepítését és a többi, sárkányokkal kapcsolatos ügyet — emellett hasznos tanácsokkal látta el fiát, aki mindezekért rendkívül hálás volt neki.

A legtöbbet mégis Astrid segített az újdonsült törzsfőnek. Mindig ott volt, amikor a fiúnak szüksége volt rá, és nem csak a szervezkedésben tudott támaszt nyújtani, de a legtöbb lelkierőt is ő öntötte belé.

Az ifjú főnök még így is szét volt esve. Egész nap ide-oda kellett rohangálniuk a szigeten Fogatlannal, alig volt egy szabad perce. Nem érezte jól magát amiatt, hogy nincs ideje a magánéletére, de nem tudott mit tenni — a kötelesség az kötelesség. Hanyagolnia kellett barátait és szerelmét, és az anyjával is alig tudott beszélgetni, pedig bőven lett volna mit megvitatniuk.

Viszont mindezek ellenére egy kicsit örült, hogy lefoglalta a munka, mert így legalább kevesebb ideje maradt az apjára gondolni — aki rettentően hiányzott neki. Hablatyot borzasztóan megviselte Pléhpofa halála, és még Drákó legyőzését sem érezte elégtételnek érte, főleg, hogy ellensége túlélte a harcot. A fiú biztos volt benne, hogy nem utoljára látta — a zsigereiben érezte, hogy egyszer még visszatér bosszút állni. Emiatt is gyakran nyugtalankodott.

Az, hogy a munkájába temetkezett, segített Hablatynak elterelnie a figyelmét minderről, bár még így is sokszor eszébe jutottak apja tanításai. „Egy főnök számára a népe az első! Nincs jelentéktelen munka, ha arról van szó, hogy a népet szolgálod." — csengtek a füleiben a szavak, és megpróbált eszerint is élni. Viszont eltúlozta, és már-már átesett a ló másik oldalára. Annyi dolga volt, és annyira belemerült a munkába, hogy esténként, amikor hazaért, csak kimerülten bedőlt az ágyába, és már el is aludt.

Fehér sikló - Így neveld a sárkányodat fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin