— Lokiii! — ugrott le az ajtó feletti gerendáról egy hosszú piszkosszőke hajú ikerpár.
— Kőfej! Fafej! A szívbajt hoztátok rám! — kapott a mellkasához Lys.
— Na, ne légy morci! Ez csak tréfa volt — karolta át a vörös hajú lány vállát Fafej. — Tudod, hogy szeretünk ijesztgetni.
— Hát, persze — húzódott el a fiútól Lys. — Mellesleg, hogy jutottatok be a házunkba?
Ebben a pillanatban a lakás egyik szobájából igen dühös ábrázatú fiatal férfi bukkant elő. Fekete haja kócosan meredezett az ég felé, testét vastag koromréteg borította, s jobb kezében piszkavasat tartott. Az ikrek nyomban a Haddock-lány háta mögé ugrottak.
— Lys! — kiáltotta el magát az alak. — Nem láttad valahol a lakáskulcsot? Esküszöm, tegnap este még megvolt. Már mindent átkutattam érte, még a kandallót is, de nincs sehol!
Lys elnevette magát. Csak kacagott és kacagott — még a könnye is kicsordult a nagy hahotától.
— Mi olyan vicces? — duzzogott a férfi.
— Ja-haj, Eret! — mutatott rá a lány. — Úgy nézel ki, mintha egy horrorfilmből léptél volna elő!
— Az meg mi? — értetlenkedett Eret.
— Bonyolult.
— Hé! Az ikrek mit keresnek itt? — vette észre a Thorston-testvérpárt a férfi.
— Ööö... — Kőfej zavarában egyik lábáról a másikra állt.
— Várjunk csak...! — vonta össze a szemöldökét Eret.
— Futááás! — ragadta meg a húga karját Fafej, és kiráncigálta a házból.
Eret utánuk szaladt, és kiabálva megállt a bejárat előtt.
— Ezt még megkeserülitek, halljátok?! Adjátok vissza a kulcsot, de most rögtön! Tudjátok, mit össze kerestem? Kerüljetek csak a kezeim közé...!
— Nyugalom, majd később visszakérjük tőlük — ölelte át Lys. — Hoppá, most én is kormos lettem! Na, jól nézünk ki! — nevetett. — Mintha halloweeni buliba készülnénk.
— Mi az a halloween?
— Hát...
— Azt ne mondd, hogy bonyolult — vonta fel a szemöldökét Eret.
— Utálom, hogy ennyire ismersz — fintorgott a lány.
— Dehogy utálod — mosolygott a férje, és megcsókolta.
— Egyébként, milyen nap van ma? — ráncolta a homlokát Lys.
— Október harmincegyedike. Miért?
BẠN ĐANG ĐỌC
Fehér sikló - Így neveld a sárkányodat fanfiction
FanfictionLysande Haddock árvaházban nőtt fel, így egész életében ott lebegett a feje fölött a kérdés: Ki is ő valójában, hová tartozik? A huszonhárom éves lányt csupán különös, sárkány alakú medálja emlékezteti múltjának egy apró töredékére, valamint különös...