***Karşılaşma***

44 13 0
                                    

Sevda arabasını park yerine bıraktı.Forum avm'nin önündeki kalabalığa dogru yürüdü.Elif'i gördü ve yanina gitti.
-selam geldim bu kadar kalabalık olacağını tahmin etmemiştim.
-Hosgeldin canım birazdan otobüs kalkacak gel yerimize gecelim çantamı koltuga bırakmıştım yerimiz belli dedi.
Birlikte koltuga oturdular şoförün hemen arka koltuğunda seyahat edeceklerdi.Elif etrafa bakınıp duruyordu.
-bu gezi cok iyi olacak vizeydi finaldi beynimiz patladı rahatlarız okullar acilmadan.
Sevda güldü
-Ooo Elif hanım birinci sınıftan isyanlara başlamışsın bakıyorum.Daha 3 senemiz var.
-düşünmek bile istemiyorum diyerek güldü.
Şoför butun yolcular bindikten sonra harekete gecti.Yola çıkmışlardı ilk istikamet çamliyayla olacaktı oradan dönüşte cennet cehennem ve doktorun yerine gecip piknikler yapılacaktı.Yola çıktıklarında hava iyiydi.Camliyayla yolu cok kötüydü ve kar atıştırmıştı bile,yol virajlı kötüydü.Ama çam havası insanı rahatlatıyor yolun kotu olmasını bile unutturuyordu.Agacların yaprakları ve toprakların aralıklı kısımlarında seyrek seyrek kar birikmişti.Simdiden insanlar eğlenmeye başlamıştı radyoda calan şarkılara hep birlikte eşlik ediyorlar hep bir ağızdan şarkıları söylüyorlardı.Elif oldukça neseliydi Sevda ise aklı hep mehmet'teydi yinede belli etmemek icin gülüyordu.Mutlu gibi gorunmeye calisiyordu.Arada bir telefonuna bakıyor mesaj bekliyordu.Camlıyayla'nın merkeze girmeden çamlıklarla dolu sakin bir yerde durdular.Herkes kar topu oynuyor,gülüyor,eğleniyordu.Elif ve Sevda bir tas bulup oturdular.Termusta hazırladıkları cayı bardaklarına döktüler.Soguk havada cay iyi giderdi.
-Yarım saate yakın orada durduktan sonra,geri donmek icin herkes arabada yerlerini aldı.Elif Sevda'ya dönüp;
-Durgunluğunu farketmedim sanma,Mehmet'le konuşmadınız mı?
Sevda dalmıştı telefona bakıyordu.
Elif tekrardan;
-heyy Leyla mı oldun sana sordum ?
Sevda sıçrayarak;
-Efendim ne dedin duymadım?
-Mehmet diyorum konuşmadınız mı?
-Hayır o günden sonra birsey yazmadi,aramadı da galiba bitirdi.
-Sanmam birsey demeden bitirmez,ayrıca bitiremez seni seviyor.Darisi bana diyerek güldü.
-bilmiyorum Elif... Yoksa arardı en azından günaydın mesajı illa atardı.Bugun birsey demedi.
-Sen atsana mesaj Sevda!
-neden ben atayım cok seviyorum diyen o ... Kendisi istemiyorsa ben dünden istemem Elif.!
-sen bilirsin inatsın inat dedi Elif ve tekrar otobüste söylenen şarkılara eşlik etmeye devam etti.
Cennet cehennem'e gelmişlerdi.Burada durdular Mağaraya inmek isteyen indi,kimiside Sevda ve Elif gibi oradaki cay bahcesine oturup dinlendiler.
Yanlarına Elif'in bahsettiği Liseden matematik öğretmeni Alper bey geldi.
-Merhaba hanımlar oturabilir miyim?
Sevdayla Elif ikisi birlikte;
-tabiki hocam merhaba buyrun dediler.
Alper bey 35 -40 yaşlarında cool bir tipti.
-mezun olalı hayat nasıl gidiyor kızlar? Üniversite'yi kazandınız insallah!
Once Elif atıldı.
-evet evet hocam ben Antalya Akdeniz üniversitesi iktisat okuyorum.
Sonra Sevda;
-bende Trabzon sınıf öğretmenliği okuyorum.
-ooo cok iyi cok sevindim gururlandım.Tebrik ederim ikinizi.Sevda gelecegin öğretmeni olacaksın meslektaş sayılırız desene.Elif sende iyi bir şirketin iktisatçısı insallah!
-evet hocam meslektaş olacağız insallah branş farkıyla diyerek tebessüm etti sevda.
-İktisatçı olmak hayalimdi benim de Hep istemistim şirkette giyinip kuşanıp Calismayi diyerek güldü Elif.
Sohbet ederlerken Cafe'nin önüne bir araba park edildi.Sevda'nın karşısına düşüyordu kaldırımın hemen önünde duran araca baktı ve Sesli tepki verdi.
-İnanmıyorum Mehmet bu ... dedi.
Elif ve Alper öğretmende donup araca baktılar.Elif;
-Gördün mü? Cocuk mesaj atmak yerine gelmeyi seçti.İtiraf edeyim bana sabah seninle konusup konuşmadığımı sordu.Bende geziden bahsettim.Yoldayken de nereye gittiğimizi sordu.Buraya geleceğimizi yazmistim ama ne yalan gelecegini bilmiyordum diyerek güldü.
-Mehmet diye seslendi Elif.
Mehmet arabadan inip yanlarına geldi.
-merhaba oturabilir miyim? Diyerek herkesin elini sıktı selamlaştı Sevda'yı da eğilip öptü yanaklarından ve sandalye cekip yanina oturdu.
Sevda ne oldugunu şaşırarak;
-Hosgeldin.
-hosbulduk birtanem Elif'ten duyunca bende seni görmek icin geldim.
Elif herseye yabancı kalmış Alper beyi eliyle göstererek
-Mehmet Alper bey Sevda ve benim liseden matematik öğretmenimiz bu gezinin organizasyonunu belediyeyle kendisi düzenlemiş.Diyerek tanıştırdı.
-Alper bey merhaba deyip basıyla selamdı.
Ayni sekilde Mehmet'te...
-Merhaba memnun oldum.
Alper bey size iyi oturmalar gençler ben musadenizle şoförü yalnız bırakmayayım ayıp olur diyerek masadan kalktı. Ortam sessizleşti bir süre herkes sustu.Sessizligi Mehmet bozdu.
-Sevda memnun olmadın mı buraya gelmemden?
Sevda gozlerine bakarak;
-Hayır sasırdım sadece kusura bakma mesaj atmayan birinin yanıma geleceği aklıma hic gelmezdi.
Biraz sitemli bir cevapla karşılık verdi.
-Haklısın! Ama ben özledim seni.Kırdıysam geçen gün ozur dilerim.
-önemli degil bende kırdıysam kusura bakma.
Elif ikisinede bakarak güldü ve ben lavaboya gidiyorum siz devam edin diyerek yerinden kalktı.
Mehmet yalnizligin verdiği rahatlama ile Sevda'nın masanın üzerinde duran elini sımsıkı tuttu ve gözlerinin en derinine bakarak.
-Ben seni kirmak istemedim lütfen ogunu unutalım.Bencilce davrandım sanırım,boyle birseyi sana danışmam gerekiyordu.
Sevda da gozlerine uzun uzun baktı
-Bak Mehmet! Ben seninle konusmaya karar verdiğim de kendimle savas içindeydim.Aklimla,hislerimle... Beni oldugun gibi sev.Esyaya hediyeye ihtiyacım yok.Yureginde ki sevgi eksilmesin yeter benim icin dedi.
Mehmet baris imzalamıştı resmen,oraya giderken korkarak gitmişti.Sevda gibi oda mesaj atmaya cekinmis göreceği tepkiden korkarak susmayı tercih etmişti çünkü.Ama suan hersey yolunda olunca Mutlu olmustu.
Alper bey herkese yola çıkılacağını belirtmek icin bağırarak seslendi.
-Gençler haydi yola çıkıyoruz.
Elif'te masaya gelmişti üçü boyle cok iyiydi.Havada mis denizin kokusuyla huzur dolmuşlardı.
Mehmet;
-İstersen ben götüreyim sizi zaten arabayla geldim olabiliyor mu öyle?
Elif
-benim icin bir sakıncası yok.
Sevda da;
-Alper hocaya söyleyelim.Benim icinde farketmez.
Elif Alper bey'e gidip haberdar ettikten sonra Mehmet'le yola çıktılar.
Sevda şöförün yan koltugundaydı Mehmet'in yanında.Arada çaktırmadan Mehmet'i izliyordu.İcinden;
'Git gide sana bağlanıyorum.Ben ne dersem diyeyim yüregim laf dinlemiyor.Duvarlarimi yıktın Mehmet.Suan ise kaybetme korkusu yeniden yesillendi içeriğimde...Beni her Zaman böyle sev..!'
Bu cumleyi söylemişti.

Sen Benim Çıkmaz SokağımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin