Sabah 06:30 alarmın sesine uyandı Sevda ve Sude,Aler acele kahvaltı yapıp hazırlandılar.Okulun ilk günü gec kalma telaşıyla okula gitmek üzere çıktılar yurttan.Yanlarında yurttan birkac kız da vardı.Sevda ilk günü kırmızı elbisesini giymisti.Kırmızı onun sans diye nitelendirdiği renkti,ozel hissettiği günlerde kırmızı giymeyi severdi.Fakultenin koridorunda anfiye giderken neredeyse butun gozler onun üzerindeydi.Her Zaman oldugu gibi dikkatlerin üzerinde olması sevda'yı rahatsız ediyordu.Sınıfına girdi oldukça kalabalıktı herkes birbirine yabancı bakıyor,kimisi tanışmak icin birbirlerine sorular soruyorlardı.Sevda da orta taraflarda yalnız oturan bir kızın yanına oturdu.
-merhaba ben yeliz diyerek gülümsedi sıra arkadaşı.
-bende sevda memnun oldum.
-nerelisin?
-Mersin sen ?
-bende Eskişehir okulun ilk günü cok sıkıcı degil mi? Kimse kimseyi tanımıyor.İlk tanıştığım sensin bazılarına ısınamadım aramızda kalsın.
-evet biraz öyle sıkıcı ama belki tanıdıkça sevebilirsin suan hoşlanmadığın kisileri diyerek güldü sevda.
Sohbet ederken sınıfa lacivert takımlı gayet şık ve bakımlı bir beyefendi girdi.Gozlerini herkesin üzerinde gezdirerek,
-Başarılar gençler hosgeldiniz!
Herkes sagolun ya da tesekkurler diye cevap verdi.
-bölüm hocası oldugunu anlattı ilk gun ders islemek tarzım degildir tanışalım simdilik dedi.
Ard arda belli saat aralığında hocalar gelip branşını söylediler.
Saat 15:30' gibi dersleri sona erdi.
Sevda sınıftan Yeliz haric bir kac erkek arkadas ve kız arkadas ile tanıştı.Ders programlarını aldı ve yurda döndü.
Oda da Elif yoktu anlaşılan dersi bitmedi diye geçirdi içinden.Derste Mehmet mesaj atmıştı ve cevap vermeye fırsatı olmamıştı.Telefona bakıp mesajı tekrar okudu.
-günaydın sevda musaid oldugunda konuşabilir miyiz? Yazmıştı mehmet.
Sevda aramak istedigini anlayaraktan.
-Merhaba cevap veremedim dersteydim.Gorusebiliriz yurda gectim.
Mehmet telefonun diger ucunda hazır bekliyormus gibi fazla gecmeden Sevda'yı aradı.
Sevda ne Zaman Mehmet arasa direk açmak yerine biraz gec açmayı yeğliyordu.
Bir kac zil sesi çalmasından sonra açmıştı.
-efendim Mehmet?
-merhaba sevda nasılsın merak ettim sesin sedan cıkmadı bugun?
-Evet sabah erken gittim derse malum ilk gun stresi gec kalmamak icin... ama hersey yolunda alışıyorum sanırım.
-Buna sevindim hocalar nasıldı ilk günden umarım fazla kıl hocan olmaz yoksa zor diyerek güldü.
-Bunu simdiden anlamam mümkün degil ama tam tersi hepsi iyi gibiydiler cogu ders işlemedi alınacak kitapları söyleyip dersi sonlandırdılar.Sen ne konuşacaktın benimle ?
Mehmet biraz sessiz kaldı ve ne olacaksa olsun tavrını takınıp,
-Sevda beni daha iyi tanımanı istiyorum seninle arkadas olmak da guzel yanlıs anlama fakat seni severken sana sıradan biriymişsin gibi davranamam.Sevgilim olur musun?
Sevda boyle bir seyi beklemiyordu.Bu kadar net soyleyebilecigini hic düşünmemişti.İcinden Mehmet'e yakın oldugunu kendiside kendine itiraf etmişti,sadece kaybetme korkusu buna tas duvar oluyordu.Bu sefer o duvarları kırmanın zamanı geldi diye düşündü.
-Tamam madem konuşuyoruz, sevgilinim artık kabul ediyorum.
Bu cümle Mehmet'i o kadar Mutlu etmişti ki taa uzaklardan gidip Sevda'ya sarılmak istedi derin bir nefes aldı.
-sevda suan cok cokk zor bir sınavdan yüksek not almıs gibi sevindim ve sasırdım.Tesekkur ederim hayatıma girdiğin icin beni sevgilin kabul edeceğin icin... Seni seviyorum seni cok seviyorum.Bunu haykıra haykıra sana demek ne güzel bir duyguymuş inanamazsın.
-Sakin ol..! Mehmet; görende evlilik teklifine evet demisim sanacak.Tesekkur ederim pes etmemenin cok büyük payı var yoksa kabul etmeye cesaret edemezdim.
-Senden mi? Asla pes etmezdim.Omur boyu arkadas kalalım desen kalmaya da razıydım.
-Peki ben simdi kapatabilir miyim? Yemekhaneye ineceğim görüşürüz.
-seni seviyorum sevda kendine dikkat et.
Telefonu kapattıktan sonra Bu kararını paylaşmak icin Elif'i aradı.
-Elif neler oldugunu bir duysan inanamazsın.
-Sevda ne oldu cabuk anlat yoksa düşündüğüm sey mi?
-neymis bakalım düşündüğün sey?
-Mehmet konuştuğunuzu söylemişti arkadasca onunla ilgili olabilir mi? Diyerek güldü.
-Evet dogru tahmin etmişsin,kabul ettim teklifini.Dogru mu yaptım bilemiyorum halen ama yüreğime engel olamadım kabul ettim biranda...
-İnan cok sevindim.Kızarsın diye hu konuyu sana pek açmadım ama Mehmet cok iyi birisi seni üzeceğini sanmam.
-insallah ! Elif insallah.
Diyerek kapattı telefonu.Sonra kapı açıldı gelen sude'ydi.
-hosgeldin Sude ders nasıl gecti ?
-Hosbulduk bittim ben arkadas;hocalar fenaymış üst sınıflardan duydum.
-hayırlısı yemekhaneye iniyorum gelecek misin?
-Geliyorum cok acıktım diyerek odadan birlikte çıktılar.Giderken sude sınıftaki arkadaşlarını anlatıyordu,sevda da sınıfını öğretmenlerini anlatiyordu.
Sevda'ya Mehmet'ten yeni bir mesaj geldi.
-senden sen istesen bile vazgeçmeyeceğim.Hosgeldin ömrüme...
Sevda tebessüm etti.Sude hic gecikmeden
-Mutlu görünüyorsun neyle ilgili paylaşırsan merak ettim diyerek manalı manalı güldü.
-Evet aslında daha yeni bir iliski diyebiliriz.Mersinde cok yakın bir arkadasım sayesinde tanışmıştık,PMYO okuyor,teklif ediyordu bugun kabul ettim.
-Oh be cok iyi olmus sevgisinden eminsen sorun yok
-Onuda Zaman gösterecek Sude simdilik iyi gidiyor.
-hayırlı olsun arkadasım.
-tesekkurler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Çıkmaz Sokağımsın
Genç Kız Edebiyatı***Hikayeden Kesitler*** Kabullendim; Hemde her gün gözyaşı döke döke kabullendim. Etimi koparıyorlarmış gibi acı cekerek... Saç tellerimi tavana asıp sallandıyorlarmış gibi... Kabullendim..! Sende ki ben demişti murat. Sevda ve sevdiği adamın çares...