***Sensizlik***

29 9 0
                                    

Final haftası gelmişti.Sevda elinden geldiği kadar calışmaya devam ediyordu.Aklı hep Mehmet'teydi.Aramadı,mesaj atmadı,dedigim gibi baska bir kadınla Mutlu muydu simdi? Aklında her an bu soruyla yüzleşiyordu.Bir yanı böyle birşeyin olacağına ihtimal vermezken bir yanıda Vicdanını rahatlatmak icin;Erkek degil mi? Bulmuştur birini...Aklına bile gelip beni aramadığına göre diyordu.Böyle birsey olup olmadığını Elif'ten ögrenebilirdi.Elif'lede Mehmet'ten sonra bir yada iki kere konusmustu.Ustelik Mehmet'in adını Elif'e yasak etmişti.Ondan bahsederse arkadaşlıklarının zedeleneceğini söyleyerek uyarmıştı.İlk final sınavından çıkar çıkmaz Elif'i aradı.
-Merhaba Elif! Nasılsın?
-Ben bildigin gibiyimde,asıl sen nasılsın toparladın mı biraz Sevda?
-Eh iste sınavlarla dağıtıyorum Kafamı.Mehmet o Günden sonra ne aradı ne mesaj attı.Düşman gibi ayrılmadık üstelik!
-Sevda yapma madem konuyu açtın fikrimi söyleyebilirim,aranızda cok kötü bir sorun yokken Mehmet'e attığın mesaj pek iyi olmamıs.Onun yerine kendini koy sen olsan hayatta aramazdın.Eminim sudan çıkmış balığa dönmüştür cocuk.Ayrıca ben bile iptal oldum ayrıldığınızı duyduğumda.
Sevda düşündü;Elif'in söylediklerini.Hak verdi kendide olsa aramazdı ama mehmet arardı.Bu kadar severken nasıl dayanabiliyor bensiz olmaya.Zamanında bana kızmıştı.Biterse bensiz bir hayata alışabilir misin? Diyerek tepki göstermişti.Diye söylendi içinden.
-Elif haklı olabilirsin.Fakat bende haklıyım.Sende her dısarıya çıktığında yanında kimler var" diye sorgulansan dayanamaz bitirirdin.Peki sen görüştün mü hiç Mehmet'le ?
-Seninle konusup ayrılığınızı duyduğumda bir kere aradım ama malesef hattı iptal olmus.Anlayacağın numarası değişmiş.
Sevda'nın umudu tamamen kül olmustu.Aramayacağına emin olmustu.Kendi ayakta da dursa o an kendini yere çökmüş hissetti.Ayakları bedeninde degildi sanki...
-Öyle mi? Belki de sevgilisi vardır ve o istemiştir numarasının değişmesini,ya da olurda ben ararım diye degistirmis numarasını.
-Önyargılı olma bence ! Hiç sanmam sevgilisi olacağını,seni nasıl sevdigini ben biliyorum.Kac tane erkek seni tanımadan aşık olur uzaktan ağrı ki zaten.Eğer istersen annesiyle konusup ogrenmeye çalışırım.
-İstemiyorum.Bitmemesi için tek bir söz etmedi.Birsey söylemedi,seven adam da "Kal" diyebilir,"gitme" diyebilir Elif.
-Pekala sen üzülme dünyanın sonu degil,yaz tatiline az kaldı yakında buluşup gezeriz,kafa dağıtırız.
-Kendine iyi bak Elif görüşürüz sınavlarda başarılar!
Diyerek kapattı telefonu.Kantinden bahçeye çıkarken hâlâ ayaklarını hissetmiyordu.Yürüdüğü yolu ayaklarının altından cekip almışlar gibi hissediyordu.Zar zor bahçedeki banka oturdu.Etraf kalabalıktı ama hic kimseyi gözü görmüyordu.Umuda dair tek bir kırıntı kalmamıştı icinde.Mehmet vazgeçmiş bizden diyordu içinden.Gozyasları süzülüyordu yanaklarından çenesine,oradan tek tek kucağında ki kitaplarının üzerine damlıyordu.İlk defa kendini böyle çaresiz hissetmisti.Ölüm;Ayrılık kadar zor degil diye geçirdi içinden.Onu da yaşamıştı,ama Mehmet farklıydı,Mehmet'in kendini sevmesine aşık olmustu.Eğer Mehmet;Beni sevmekten vazgeçerse bende ki aşkın ne anlamı kalır dedi.Saat durmuştu.Halbuse Mehmet'e günde içilen bir bardak su gibi muhtaçtı.Alışmıştı herşeyine,kırılsada,kızsada alısmıstı.Bunu Mehmet yokken daha iyi anlamıştı.Mehmet yoktu artık herkesle rahatca konuşabilirdi,ama Halen Okuldan erkek arkadaşının birisi ders notu bile istese kendini suçlu hissediyordu Sevda.Konusmakta cekiniyordu,ihanet etmis gibi hissediyordu.Çünkü;Mehmet'le konuştuğunda bunlar yasaktı.Kendini toplamaya çalışıyordu telefonu çaldı.Eskisi gibi heycanlanmıyordu,bugüne kadar telefon çalsa Mehmet midir diye acelece  telefona bakardı.Arayan Elif'ti.
-Sevda gözün aydın.
-Ne demek bu ?
-Sen istememiştin ama ben yinede Emine teyzeyi arayıp Mehmet'i sordum.
Sevda merakla Elif'i dinliyordu.Bir yandan akan gözyaşlarını siliyordu.
-Mehmet senin mesaj attığın gün deliye dönmüş,Anneside Mehmet'in ev arkadaşlarının anlattığı kadarını biliyor.Senin ki ne cam ne ayna bırakmış evde,Telefonunu ve hattını ogün kırmış.Arkadaslarını aramak zorunda kalmış kadıncağız ulaşamamış.Suan yeni numara almış.Annesi yalnız sana tripli,bir daha olurda Mehmet'le barışırsan kadının gönlünü nasıl alırsın bilmem.Bu arada yeni telefon numarasını aldım istersen mesajla göndereyim?
Sevda yitirdiği umutlarını ceplerine doldurmus gibi sevindi.En azından Mehmet baska bir kadını sevmiyordu.Ustelik ayrılığımıza tepkisinden beni sevdigi belli diye düşünerek zorlada olsa tebessüm etti,
-Hayır Elif ! Numarasını bilirsem kendime hakim olamayıp aramaktan korkuyorum.Ben onu fazlasıyla üzdüm.Simdi düşününce hak veriyorum Mehmet'e.Onu baska kadınla düşündüğümde kahroluyorum.Onun kıskanması gayet normal birseydi,bense bu huyundan her Zaman şikayetçi oldum.O bensizliğe alışmıştır belki... tekrar arayıp hayatını alt üst etmek istemiyorum.
-haklısın zamana ihtiyacınız vardır belki.Bu arada bende biriyle tanıştım.Şuan iyi gidiyor gibi... Ciddiyim diyor okul bitince göreceğiz.
-Elif! Senin adına sevindim.Umarım çok Mutlu olursun,
-İnsallah Sevda! insallah sende Mutlu olursun.
Telefonu kapattıktan sonra; yurda gidip bir sonraki sınavına çalışmaya başladı.

Sen Benim Çıkmaz SokağımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin