***Gezi***

37 14 0
                                    

Sevda eve gittiğinde hic olmadığı kadar sessizdi.Bu annesinin gözünden kacmadı.İki kahve yapıp Sevda'ya seslendi.
-Hadi gel ana kız kahve içelim.
-içelim bakalım Zeynep sultan diyerek balkonda oturan annesinin karşısına sandalye cekip oturdu.Anlamıştı bu kahvenin ne icin oldugunu belli ki bana sorular soracak birşeyleri sezmiş olmalı annem.' Diye düşündü içinden.
-Sevda ilk geldiğin gün neşeliydin,dünden beri canın birseye sıkılmış belli anlatmak istersen dinleyebilirim kızım.
Sevda balkondan asagi bakarak;
-evet anne; anlatsam iyi olur senin de fikrini almak isterim bu konuda.
Hatırlarsan Tercihlerden sonra Elif ile buluşmuştum.Yaninda mahallesinden bir genc vardı.İlk orda tanıdım Mehmet'i.Beni seviyormuş bunu bende o Zaman ögrendim.Sonra kabul ettim.Cok iyi birisi beni seviyor,düşünüyor fakat aramızda kıskançlık oluştu.Benim hicbir erkekle konuşmamam gerektiğini düşünüyor.Buda beni yoruyor,aslında seviyorum bende...
Annesi kahvesini hızlıca masaya bırakıp,
-Sevda iyi düsün kıskançlık askın vampiri gibidir.Gun geçtikçe seni köreltir,bunu iyi düsün kızım kararına saygım sonsuz sana güveniyorum.İyi olmayan birini zaten sen istemezsin.
-Biliyorum Anne! Dun buluştuğumuzda onu uyardım yalnız birsey daha var.Bana alyans almıs aramızda bağ olmasını istemiş.Cok kızdım buna canımı asıl sıkan bu oldu.
-Bağ dedigin nedir kızım.Bizde babanla severek evlendik herkes imrenirdi.Gordük iste sevgi bir yere kadar,ayrılık olacaksa çocuğun olsa yine kâr etmez.
-Haklısın Zeynep sultan,haklısın.
Kahvelerini bitirdikten sonra Sevda'yı Elif aradı.
-merhaba sevdacım.Belediyenin düzenlediği bir gezi varmış.Mersin'in birkac yaylasına gezi düzenlemişler.Birlikte gideriz diye düşündüm.
-Elif! Hic keyfim yok.Baska Zaman ...
-Nicin ne oldu Mehmet'le mi ilgili?
-evet.
Kısa bir özetle anlattıktan sonra;
-Sevda bu gezi kafamızı dağıtır lütfen gidelim.Duzelir aranız üzülme,hem kotu birsey yapmamış seni ne kadar sevip ciddi oldugunu göstermiş bence...
-Ne ciddisi Elif? Bana güvenmiyor,aramızda herhangi bir cismin bağına ihtiyaç mi vardı ki? Her Zaman kendi doğrularını öne sürüyor.
-Tamam kızma! Düzelir hersey.
Diyerek kapattılar telefonu.Sevda 'acaba ben mi cok ileri gittim.Ona haksızlık mı ettim' diye düşündü.Aksamdan beri Mehmet ne mesaj attı ne de aradı.Sevda Elif'in ısrarla gidelim dediği geziye gitmeye karar verdi.Elife mesaj attı,
-geziye gidelim ne zamanmış.
-Yarın saat 11'de organizasyonu bizim liseden matematik öğretmeni Alper bey yapiyormuş.Yarin 11'de otobüs forumun önünden kalkacak oraya gelirsin.

Sen Benim Çıkmaz SokağımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin