Kate povz.
Byli šest ráno. Seděla jsem na střeše naší dočasné skrýše a v ruce jsem svírala flašku whisky. Potom, co jsem včera zažila, jsem to potřebovala vyhnat z hlavy. Opití mi přišlo jako nejlepší nápad. Jen mi nedošlo, že jedna flaška asi nic moc nezmůže. Byla jsem v háji. Strašně mě bolelo, že jsem jim musela ublížit, jen v rámci nějaké mise. Nesnáším lhaní. Tohle bylo dvakrát větší. Občas jsem dostala chuť se sebrat a vrátit se domů. Pak jsem si vzpomněla na ty nevinné lidi. Tím jsem to vzdala, protože se ve mně zase objevil hrdinský a záchranářský pud. V tuhle chvíli jsem to nesnášela. Radši bych byla nějaký zvrhlý padouch a bezcitná mrcha, jen abych mohla být s nimi. To mi hold dopřáno nebylo. Potřebovala jsem něco dělat, jinak bych se z toho zbláznila. Jenže dokud se neobjeví Coulsonův tým, nemůžu dělat nic. Mohla jsem jen sedět a přemýšlet. Což v tuhle chvíli nebylo moc dobré. Přehodila jsem nohy přes okraj pěti patrové budovy a rozhlížela jsem se po okolí. Na to, že jsme byli pořád kousek od velkoměsta, přesněji v Bronxu, byl tu nezvyklí klid. Dopila jsem poslední zbyteček obsahu flašky, když před domem zaparkovala dvě černé dodávky. Zvedla jsem se a rozešla jsem se dovnitř.
„Dobře, že jdeš. Tým už je tu.“ usmál se Coulson, když jsem dorazila.
„Vím. Viděla jsem auta.“ kývla jsem.
Došli jsme do “zasedačky“ a vyčkávali na jejich příchod. Do dvou minut se všichni objevili.
„Týme, rád bych vám představil naší novou posilu, kterou se stala Kate Stark.“ oznámil jim.
„Ráda vás poznávám.“ zvedla jsem se též.
„To není fér, už tu nebude klučičí převaha.“ postěžoval si Hunter.
„Kate už jsem představil, teď je čas na vás.“ vyzval je.
Ostatní se seřadili a postupně se vydali ke mně. Teda kromě May.
„Grant Ward. Ale stačí Wadr.“ podal mi ruku.
„Kate.“ přijala jsem jí.
„Daisy.“ přistoupila ke mně hnědovláska.
„Kate.“ pousmála jsem se.
„Fitz.“ usmál se mile.
„Kate.“ nahodila jsem milý úsměv.
„Jemma.“ přišla na řadu naše botanička.
„Kate.“ zopakovala jsem už po sto padesáté.
„Hunter.“ ušklíbl se.
„Kate.“ ušklíbla jsem se též.
Myslím, že s tímhle chlapíkem si budu rozumět.
„Bobbi.“ přistoupila ke mně blondýna.
„Kate.“ povzdechla jsem si.
Už mě to opakování mého jsme na přestalo bavit.
„Mack.“ podal mi ruku černoch.
„Kate.“ přijala jsem jí.
Poslední byl na řadě nás vylepšený.
„Lincoln.“ podal mi ruku a usmál se.
„Kate.“ oplatila jsem mu úsměv.
Něco mi na něm pčošlo povědomé, ale nevěděla jsem, co.
„Tak to bychom měli.“ zvedl se Coulson. který to pozoroval.
„Neměli bychom jí o sobě něco říct, šéfe?“ optala se Jemma.
ČTEŠ
Defender 《Avengers》✔
FanfictionMarion je mrtvá a všichni slaví. Nic jim už nebrání v klidném a spokojeném životě. Kate také čeká největší krok v životě. A to svatba se Stevem. Netuší ale, že jí čekají nepříjemné a neodvratná rozhodnutí, která jí život zase obrátí naruby. Nemimou...